Gestionarea
contului
cum platiti serviciile Orange

alegeti metoda care va convine pentru a plati serviciile Orange

  • reincarcare prin intermediul terminalelor de plata

    De asemenea, puteti achita serviciile Orange la unul din terminalele de plata.

    Terminalele de plata sunt o modalitate simpla si comoda de achitare a serviciilor in orice zi, 24 ore din 24, la unul din punctele de amplasare apropiate.

    Puteti achita factura lunara sau reincarca contul cu orice suma de la 10 lei in sus si divizibila cu 10. Ex: 30, 70, 220, 980 etc. La efectuarea unei operatiuni de alimentare veti primi un bon de plata si imediat prin SMS o confirmare a platii.

    Suma de 10-40 lei este potrivita pentru reincarcari urgente a contului Orange Abonament. Alimentarea contului cu 50-1000 lei este potrivita pentru plata abonamentului si pentru suplinirea contului Orange Abonament.

  • reincarcarea online cu cardul bancar

    Puteti reincarca contul cu cardul bancar VISA sau MasterCard.

    Pentru aceasta veti efectua urmatorii pasi:

    • accesati compartimentul "Reincarcare online"
    • intoduceti numarul Orange si suma spre plata
    • introduceti numarul Orange repetat, pentru a evita o culegere gresita
    • apoi veti fi transferat pe pagina securizata a bancii, unde veti introduce datele cardului bancar
    • in sfirsit, veti fi informat printr-un mesaj, afisat pe pagina web, despre statutul tranzactiei

  • reincarcarea in “contul meu”

    Puteti reincarca orice numar Orange accesand "contul meu" pe my.orange.md prin intermediul cardului bancar sau cartelelor de reincarcare.


  • reincarcarea contului de peste hotarele tarii

    Puteti reincarca orice cont Orange prin intermediul site-ului www.ding.com folosind cardul bancar, in unul din cele 450 000 de magazine din peste 20 de tari, sau prin intermediul aplicatiei mobile disponibile pentru iOS si Android.

  • reincarcarea de catre un alt client Orange

    Oriunde va aflati, contul dumneavoastra Abonament poate fi reincarcat si de catre un alt client Orange.

    Utilizarea acestui serviciu este simpla si gratuita. Pentru a reincarca contul unui alt utilizator Orange, formati: 144 codul de reincarcare numarul de telefon , unde numarul de telefon incepe cu 0.

  • reincarcarea contului cu cartele

    Acum e si mai usor sa reincarcati contul, pentru ca aveti o singura cartela Orange pentru toate – Abonament, PrePay si Internet Acum. Alegeti doar suma de care aveti nevoie.

    Razuiti cu atentie aria de razuit de pe partea din spate pentru a afla codul cartelei de reincarcare.

    Formati 144 codul cartelei de reincarcare pentru a reincarca contul. In scurt timp veti primi pe ecranul telefonului informatia despre suma reincarcata. La fel puteti apela si numarul 100 pentru reincarcarea contului.

    Daca ati format gresit codul de reincarcare de 3 ori consecutiv, serviciul va fi suspendat. Nu va faceti griji – pentru a debloca serviciul de reincarcare, sunati 100, selectati meniul reincarcarea contului apoi introduceti seria cartelei de reincarcare, care se afla sub codul de bare.

achitarea serviciilor in magazine

Puteti achita in numerar serviciile in magazinele directe si la distribuitorii Orange. Suma minima de achitare este de 10 lei si maxima este de 1000 lei. Achitarea serviciilor este posibila si la unele banci precum si filialele acestora: Moldova-Agroindbank, Victoriabank, Energbank, Moldindconbank, FinCombank, Euro Credit Bank, EXIMBANK-Gruppo Veneto Banca, Mobiasbancă – Groupe Société Générale si COMERTBANK. Totodata aveti posibilitatea de a achita serviciile rapid si comod la chioscurile Moldpresa incepand cu suma de 5 lei.


tranfer bancar

Transfer bancar este o metodă de plată destinată persoanelor juridice. Decontarea banilor se efectuează de către client din contul bancar. Este necesar să indicaţi următoarele date:

  • BC “Moldova – Agroindbank” S.A. Filiala Chişinău – Centru
  • Cod IBAN: MD64AG000000225110801767
    Codul băncii: AGRNMD2X723
  • Cod fiscal: 1003600106115
    Cod TVA: 7800044

La completarea destinaţiei de plată se respectă următorul format: SERV. GSM NR. CLIENT xxxxx, NR. MOBIL xxxxxxxx FF xxxxxxx NR. REF. xxxxxxxx DIN zz/ll/an. TVA-xxxx.


meniul Self Care

gestionati gratuit contul cu un meniu simplu prin apel la 100.

Consultati contul formand 100 de pe telefonul mobil.

Informatia privind starea contului o puteti obtine gratuit si pe ecranul telefonului mobil formand 133.

Cand sunteti peste hotare, meniul Self Care poate fi accesat gratuit formand 100.

Informatia oferita reflecta situatia contului cu circa 15 minute intarziere de la ultimul apel.

navigarea prin meniul Self Care
100
  • 1 informatii despre starea contului
    • 1 minute
    • 2 balanta contului
    • 3 volumul de trafic ramas din optiunea Internet Mobil
  • 2 reincarea contului cu ajutorul cartelelor de reincarcare Orange Abonament
  • 3 activarea optiunilor aditionale sau efectuarea schimbarilor in contract
    • 1 activarea/dezactivarea optiuni (Internet Mobil, SMS sau Live TV)
    • 2 activarea/dezactivarea/modificarea optiuni voce (3 Numere Favorite, Club, Minute Aditionale)
    • 3 activare/dezactivare servicii tehnice (Roaming, Mesagerie vocala, Cine a sunat?)
    • 4 modificare abonament
    • 5 modificare limita de credit
  • 4 setari si informatii aditionale
    • 1 modificarea limbii de comunicare
    • 2 modificarea parolei de acces
    • 3 numarul Dvs. Orange si codurile PIN2 si PUK2
serviciul clienti

primiti raspuns printr-un simplu apel la 777

Pentru a suna de la un telefon fix, formati (022) 977777. Apelati gratuit 777 pentru a primi ajutor de la Serviciul Clienti Orange.

Apelul este directionat catre un meniu vocal – selectati optiunea dorita pentru a primi informatia necesara.

utilizarea meniului vocal de informatii
777
  • 1 Asistenta tehnica sau suport din partea unui Consultant al Serviciului Clienti
    • 1 Orange Abonament
      • 1 Ati pierdut telefonul mobil
      • 2 Serviciile sunt suspendate
      • 0 Consultant al Serviciului Clienti
    • 2 Internet Mobil
      • 1 Setare telefon
      • 0 Consultant al Serviciului Tehnic
    • 3 Internet Acum
      • 1 Erori tehnice in utilizare si solutii
      • 0 Consultant al Serviciului Tehnic
  • 2 Info despre oferte, abonamente, optiuni si servicii Orange
    • 1 Oferta curenta si recomandari pentru prevenirea fraudelor
      • 1 Oferta pentru clientii existenti Abonament
      • 2 Oferta pentru clientii noi Abonament
      • 3 Oferta pentru clientii existenti Internet Acum
      • 4 Oferta pentru clientii noi Internet Acum
      • 5 Cum sa va protejati de fraude
    • 2 Programul de fidelitate
      • 1 Programul de fidelitate Orange Abonament
      • 2 Programul de fidelitate Internet Acum
    • 3 Abonamente, optiuni aditionale si servicii Orange
      • 1 Produse Orange (Abonamente voce, produse Internet)
      • 2 Optiuni aditionale (Optiuni voce, multimedia, Internet Acum)
      • 3 Servicii (Cine a sunat?, Mesageria Vocala, Roaming, alte servicii)
      • 4 Activarea / dezactivarea optiunilor si serviciilor
    • 4 Reguli generale de utilizare
      • 1 Reguli de utilizare
      • 2 Modalitati de plata
    • 5 Consultantul Serviciului Clienti
      • 1 Orange Internet
      • 2 Orange Abonament
servicii administrative
  • inlocuirea cartelei SIM
  • deblocarea cartelei SIM (codul PUK)
  • schimbarea numarului
  • schimbarea abonamentului
  • suspendarea temporara a abonamentului
  • schimbul titularului
  • factura electronica
  • detalii apeluri
Versiunea Desktop