limita de credit

La Orange ai intotdeauna motive de bucurie. De aceea, poti comunica liber cu cei dragi chiar si atunci cand ai epuizat banii din cont. Daca esti client Orange Abonament, indiferent de tipul de abonament pe care il detii, Orange iti ofera posibilitatea sa vorbesti si sa navighezi pe Internet in credit pana la minus 300 de lei, fara nici o taxa aditionala, iar creditul utilizat il achiti mai tarziu.

Daca doresti, poti modifica limita de credit la 0 lei si vice versa.

in ce cazuri folosesti limita de credit?

Daca ai stabilita limita de credit de minus 300 lei, atunci de fiecare data cand ti se epuizeaza banii din cont, poti continua sa folosesti serviciile in credit, fara a fi necesara o solicitare suplimentara, pana nu atingi limita de minus 300 lei.

Limita de credit poate fi folosita liber pentru apeluri si mesaje nationale si internationale, pentru navigare pe Internet si pentru activarea optiunilor. Nu pot fi utilizate in credit serviciile cu valoare adaugata cu tarif special, daca nu este prevazut altfel.

Datoria acumulata la sfarsitul perioadei de facturare urmeaza a fi achitata in termen de 20 zile.
cum modifici limita de credit?

Daca esti persoana fizica si detii Cartela Clientului, poti modifica de sine statator limita de credit, accesand "Contul meu", pe my.orange.md, prin apel telefonic la numarul scurt 100 sau formand 100, de pe telefonul tau mobil. Vezi aici cum poti obtine Cartela Clientului.

Daca esti persoana juridica, poti solicita modificarea limitei de credit prin cerere scrisa, transmisa Reprezentantului Vanzari Corporative Orange sau expediata prin fax la numarul +373 22 977 701 sau prin e-mail la adresa corporate@orange.md.

Modificarea va intra in vigoare din urmatoarea data de facturare.

Modifică Limita de credit

detalii privind limita de credit

Limita de credit este suma maxima stabilita de Orange Moldova pentru o Perioada de facturare, in limita careia Clientul poate beneficia de Serviciile prestate de Orange Moldova sau de Serviciile tertilor prin intermediul Orange Moldova dupa consumarea integrala a Bonusurilor, Traficului din Optiuni, Minutelor de aniversare, Minutelor de Fidelitate, Creditului din Abonament si a soldului banesc disponibil din Contul Orange Abonament al Clientului. In cazul atingerii Limitei de credit, Orange Moldova suspenda Serviciile, fara notificare prealabila si fara nici o alta formalitate. Totodata, reflectarea datelor despre consum in contul mobil al Clientului si, respectiv, suspendarea Serviciilor la atingerea Limitei de credit poate avea loc cu o usoara intarziere, datorita faptului ca taxarea Clientului se asigura aproape in timp real si doar dupa incheerea apelului sau sesiunii de internet. In acelasi timp, suspendarea Serviciilor in cazul atingerii Limitei de credit nu poate fi garantata absolut, datorita limitarilor tehnice. Prin urmare, in cazul depasirii Limitei de Credit, Clientul ramane raspunzator pentru toata datoria creata.

Pentru mai multe detalii, consulta sectiunile 5.3 si 12 din Conditiile generale de utilizare a serviciului Orange Abonament.

Versiunea Desktop