Contacte
Ia legatura cu noi și spune-ne cu ce te putem ajuta

Cele mai cautate subiecte

Factură, plăti și consum

Roaming

Abonament

PrePay

Internet și TV Acasă

Modalități de contact

Djingo

Asistent virtual pe Orange Chat,
disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7

Aplicația My Orange

Administrezi numerele mobile online, rapid și intuitiv

Coduri și numere scurte

Poți gestiona contul de sine stătător,
24 de ore din 24, 7 zile din 7

Ajutor

ajutor.orange.md

Află răspuns la întrebări despre serviciile și produsele Orange

Serviciul Clienți

Ia legătura cu noi și spune-ne cu ce te putem ajuta

E-mail

Dacă ai un mesaj pentru noi,
scrie-ne un e-mail

Magazine Orange

Găsește cel mai apropiat magazin Orange

Adresa

Orange Moldova SA,
str. Alba Iulia 75, MD-2071, Chișinău, Moldova

Recepție:

+373 22 975 010

Dacă ai un mesaj pentru noi, completează forma de mai jos

 

Suspendarea accesului la Serviciul Clienți în cazurile apelurilor abuzive

Orange Moldova califică ca fiind apeluri abuzive apelurile repetate, efectuate de acelaşi client, într-o perioadă scurtă de timp sau într-o perioadă lungă de timp, dar în mod regulat, care nu sunt motivate sau care reprezintă o formă de hărţuire psihologică, obiectul căreia este consultantul Serviciului Clienţi Orange (777, 022 977777).

De exemplu, apelurile pot fi considerate abuzive atunci când:

  • Clientul deviază de la subiectul, care ţine de serviciile Orange, face tentative de a aborda alte teme/subiecte.
  • Clientul sună în repetate rânduri cu aceeaşi întrebare/aceleaşi întrebări, la care a primit anterior răspuns/uri.
  • Clientul sună, fiind în stare de ebrietate sau dezechilibru emoțional, şi face tentative de a purta conversaţie, sensul căreia nu poate fi înţeles.
  • Clientul propune alt gen de relaţii decât cea de Client – Serviciu Clienţi Orange, ca de exemplu, întâlniri ş.a.
  • Clientul agresează verbal, utilizând cuvinte necenzurate sau face tentative de intimidare sau presiune psihologică.
  • Clientul sună în repetate rânduri şi tace sau, odată făcută legătura cu consultantul Serviciul Clienţi, el îşi continuă  conversaţia cu o persoană sau cu un grup de persoane din anturajul său.
  • Copil sau copii sună şi manifestă un comportament, care nu are nici o legătură cu serviciile Orange (râd, strigă, înjură ş.a.).

Orange Moldova îşi rezervă dreptul, în baza Condiţiilor generale de utilizare a serviciului Orange Abonament (p.14.3), de a suspenda accesul la opţiunea de a face legătura cu un consultant al Serviciului Clienţi, de la numărul sau numerele Orange al/ale clientului, care efectuează apeluri abuzive.

Accesul poate fi suspendat temporar (pe o perioadă, durata căreia depinde de comportamentul clientului), permanent sau poate fi limitat la doar două conversaţii pe zi.

Informație pentru consumatori

Autoritatea abilitată cu funcții de protecţie a consumatorilor:

AGENŢIA PENTRU PROTECŢIA CONSUMATORILOR ȘI SUPRAVEGHEREA PIEȚEI

Adresă: mun. Chişinău, str.Vasile Alecsandri 78, MD-2012
Linia directă pentru consumatori: +373-22-74-14-64
Linia verde: 0800 28 0 28 (apel gratuit)
www.consumator.gov.md
E-mail: consumator@apc.gov.md

Examinarea reclamaţiei se efectuează la prezentarea bonului de casă sau a unui alt document care confirmă faptul procurării produsului sau prestării serviciului.