Cum depui o reclamaţie

Prioritatea noastră este experiența pe care o ai în utilizarea serviciilor Orange și relația pe care o avem. Atunci când ai o nemulțumire, poți depune o reclamație. Vezi mai jos cum ne poți sesiza:

Fiecare reclamație ne ajută să devenim mai buni!

Cum depui o reclamație la Orange

dacă ești persoană fizică

dacă reprezinți o persoană juridică

Pentru comoditatea ta, îți recomandăm să adresezi reclamația prin apel la Serviciul Clienți.

Ce trebuie să conțină o reclamație

Pentru a rezolva reclamația mai rapid, te rugăm să ne comunici următoarele:

  • numele și prenumele (denumirea)
  • obiectul reclamației (esența problemei abordate în reclamație, când a avut loc fapta reclamată, numărul de telefon, identificatorul liniei ori adresa de prestare a serviciilor Orange (voce sau Internet/TV) sau numărul contului Orange al clientului (Cont ID) care face obiectul reclamației)
  • adresa poștală sau electronică la care urmează să fie trimis răspunsul sau numărul de telefon de contact, în cazul în care soliciți ca răspunsul să fie comunicat verbal
  • data depunerii reclamației
  • semnătura.
Termenul de soluționare a reclamației

Termenul de soluționare a reclamației nu va depăși 15 zile din data recepționării ei. Dacă este necesară o examinare suplimentară, termenul va fi extins până la 30 de zile.

Despre rezultat te vom anunța în scris sau, dacă ai solicitat acest lucru, prin apel. La reclamația adresată verbal se va oferi răspuns doar prin apel.

Răspunsul în scris va fi expediat la adresa poștală sau electronică indicată în reclamație sau, în lipsa acesteia, la adresa poștală sau electronică pentru corespondență indicată în contractul cu Orange Moldova.

Procedura de examinare a reclamatiilor