01.06.2007 toate
Programul de Premii Orange Abonament

Dupa o luna de la lansare pe piata GSM, Orange continua sa surprinda. Pentru a satisface necesitatile de comunicare ale clientilor aflate in continua crestere, Orange a elaborat un program nou de premii.

Asa dar, din 1 iunie 2007, Compania Orange lanseaza Programul de Premii Orange Abonament. Clientii existenti, clientii noi si cei transferati de la PrePay la Abonament pot sa beneficeze de acest program dupa 6 luni de utilizare a abonamentului.

Minutele Premiu, sunt oferite lunar, in ziua de facturare. Numarul acestora depinde de tipul de abonament si perioada de aflare la abonament.

Mai multe minute Premiu la un an, doi, trei si patru ani.

Abonamentul Orange dupa 6 luni de abonament dupa 1 an dupa 2 ani dupa 4 ani
15 minute 5 10 15 20
1 ora 10 15 20 25
2 ore 15 20 25 30
3 ore 20 25 30 35
5 ore 25 30 35 40
8 ore 30 40 50 60
25 ore 40 60 80 100

Clientii pot utiliza minutele Premiu pentru convorbiri si reduceri.

Minutele Premiu pot fi utilizate pentru convorbiri nationale si internationale, pentru expedierea de mesaje scrise SMS si mesaje multimedia MMS. Ele pot fi consumate imediat dupa ce au fost utilizate toate minutele din abonament.

Minutele premiu neutilizate sunt transferate de pe o luna pe alta si sunt valabile timp de 1 an de zile, din ziua in care au fost alocate.

In cazul in care minutele Premiu pentru convorbiri, nu au fost utilizate acestea pot fi folosite pentru a primi reduceri in magazinele Orange (procurarea de pachete PrePay si cartele de reincarcare PrePay, pentru procurarea telefoanelor in magazinele Orange la un pret special, pentru servicii administrative: schimbarea numarului, numar gold, numar silver, eliberarea detalii apeluri, suspendarea temporara).

In plus, acum abonatii Orange primesc minute aniversare de ziua de nastere si felicitari din partea companiei Orange.

Abonamentul Orange Minute aniversare
15 minute, 1 ora 15
2 ore, 3 ore, 5 ore 20
8 ore 30
25 ore 60

Minutele aniversare sunt valabile timp de 1 luna de zile.

Orange, marca comerciala a grupului France Telecom a fost creata in anul 1994 in Marea Britanie. Acest brand este cunoscut in toata lumea prin calitatea inalta a serviciilor prestate, orientarea spre necesitatile clientului. Brandul este axat pe o filosofie, reprezentata de cinci valori de baza si a unei idei, Open, ceea ce insemna deschis. Valorile orange sunt: dinamic, deschis, surprinzator, onest, simplu. Mai mult de 159 de milioane de clienti din 220 de tari si regiuni deja au ales brandul Orange. Brandul Orange a fost lansat in Moldova in data de 25 aprilie 2007. Familia Orange Moldova numara peste 960 de mii de clienti. Orange este lider pe piata de telecomuncatii GSM si ofera servici de telefonie mobila pentru clientii individuali si business.