16.11.2010 toate
Orange a premiat cei mai buni tineri ai anului 2010

Orange a premiat cei mai buni tineri ai anului 2010 in cadrul concursului „Premiul pentru tineret 2010”, organizat in data de 16 noiembrie de Ministerul Tineretului si Sportului al Republicii Moldova si sustinut de compania Orange.

Premiul a fost instituit in scopul promovarii si sustinerii tinerilor si organizatiilor de tineret in cadrul actiunilor cultural-artistice, tehnico-stiintifice, activitatilor civice precum si pentru dezvoltarea creativitatii lor.


11 laptop-uri si 3 telefoane mobile pentru cei mai buni tineri ai tarii
Suplimentar la premiile acordate de Ministerul Tineretului si Sportului al Republicii Moldova, Orange a oferit castigatorilor concursului 11 laptop-uri cu abonament Internet Acum de 150 lei gratuit pentru o luna, 3 telefoane mobile si 3 numere PrePay.



Liudmila Climoc, Director General Orange Moldova: „Prin intermediul proiectelor sale de Responsabilitate Sociala Corporativa, Orange sustine in permanenta tinerii din RM si ii motiveaza sa obtina rezultate frumoase la studii, in activitatea lor extracurriculara si in viata de zi cu zi. De aceea, ne-am exprimat dorinta de a fi alaturi de cei mai buni tineri ai tarii in domeniile: cultural-artistic, tehnico-stiintific si civic in cadrul acestui concurs. Ne exprimam convingerea ca premiile oferite de Orange le vor fi de un real folos in activitatea lor zilnica, careia sunt dedicati fiecare dintre acesti minunati tineri.”

Orange sustine si alte proiecte dedicate tinerilor, precum ar fi programul national anual „Burse de merit”, in cadrul caruia studentii de la institutiile superioare de invatamant din tara primesc burse pentru rezultate bune la studii si in activitatea extracurriculara. Pana in prezent, aproape 1000 de tineri din RM au beneficiat de Burse de merit. De asemenea, Orange ofera anual si burse Orange pentru studentii de la UTM, iar incepand cu anul 2010 si pentru studentii de la ASEM. La fel, prin intermediul a 80 de burse anual, Fundatia Orange incurajeaza fetele dezavantajate din scolile-internat din tara de a-si continua studiile in scolile profesionale si de meserii pentru a obtine o profesie.

Un exemplu frumos de Responsabilitate sociala corporativa de care a dat dovada compania Orange este incurajarea tinerilor in activitatea lor antreprenoriala in cadrul concursului „Idei de afaceri 2010”. Acestea sunt doar cateva de exemple care demonstreaza atitudinea social-responsabila a companiei Orange fata de tinerii din RM.