03.02.2012 | toate |
Orange – cel mai responsabil social operator de telefonie mobila si internet din Moldova
Dupa ce anul trecut compania Orange Moldova a primit trofeul "Mercuriul de Aur" la nominatia "Reputatie si incredere" in cadrul concursului national "Marca comerciala a anului", anul acesta a luat "Mercuriul de aur" la nominatia "Responsabila social", astfel reconfirmandu-si statutul de cel mai social responsabil operator de telefonie mobila si internet din Moldova. Trofeul "Mercuriul de aur" a fost inmanat Directorului General al companiei Orange, Liudmila Climoc, de catre Presedintele Parlamentului, Presedintele interimar al Republicii Moldova, Marian Lupu in cadrul ceremoniei oficiale de premiere organizata de Camera de Comert si Industrie. Liudmila Climoc, Director General Orange Moldova: "Premiul mare "Mercuriul de Aur" reprezinta pentru noi un gest de recunoastere a contributiei si rezultatelor obtinute in domeniul responsabilitatii social-corporative pe parcursul anului trecut. Consideram ca doar avand un model de business onest si transparent poti avea succes. De aceea, am dezvoltat o strategie de Responsabilitate Social-Corporativa (RSC) orientata catre clientii, partenerii, furnizorii, angajatii nostri si societate, pe care am incorporat-o in inima business-ului. Calitatea produselor si serviciilor reprezinta cartea de vizita a companiei Orange, iar cele 4 certificate ISO in domeniile mediul inconjurator, sanatate si securitate ocupationala, calitate si securitatea informatiei obtinute in 2011 vin doar sa confirme acest fapt. La moment, Orange este unica companie din domeniul telecomunicatiilor care a fost certificata in 4 domenii in acelasi timp si dezvolta un sistem de management integrat." Caracterul responsabil se manifesta si prin investitiile companiei in domeniul deservirii clientilor, calitatii si a serviciilor inovative accesibile pentru toti locuitorii Republicii Moldova. "Am sustinut inovatia, organizand Orange Expo si testand public tehnologia 4G. Am adus pe piata din Republica Moldova produse si servicii de ultima generatie, am contribuit la incluziunea digitala, abilitarea economica a tinerilor, dezvoltarea infrastructirii in diferite regiuni ale tarii, am creat noi locuri de munca. si, ca un actor social-responsabil al comunitatii autohtone, am intervenit in situatii exceptionale cu o mana de ajutor pentru sinistrati. Toate acestea le-am realizat impreuna cu partenerii nostri de incredere si cu suportul voluntarilor Orange, care reprezinta peste 10% din numarul angajatilor companiei noastre. Un alt aspect important al Responsabilitatii Sociale, filantropia corporativa, este reconfirmat de activitatea Fundatiei Orange Moldova. Doar in 2011 am sustinut si dezvoltat peste 30 de proiecte sociale de amploare, astfel contribuind la dezvoltarea regionala locala, dezvoltarea domeniilor sanatatii, culturii si educatiei." Responsabilitatea corporativa Orange in 2011 in cifre
|