20.02.2008 | toate |
Inovatiile lansate la CONGRESUL MOBILE WORLD din Barcelona vor fi accesibile in Moldova
Inovatiile lansate la CONGRESUL MOBILE WORLD din Barcelona vor fi accesibile in Moldova
Congresul Mobile World este o ocazie perfecta pentru a face un schimb de opinii atat cu alti reprezentanti ai grupului Orange cat si din intreaga industrie mobila
Orange a anuntat despre parteneriatul sau cu NOKIA
Barcelona, 12 februarie 2008: Orange si Nokia au semnat un memorandum cu privire la stabilirea unui parteneriat in ce priveste elaborarea serviciilor cu valoare adaugata: servicii de definire a locatiei, harti, publicitate mobila si jocuri. Moldova este acum implicata in programul de inovatii al grupului
NexT este o strategie perfecta pentru a aduce inovatiile pretutindeni. In iunie 2005, Didier Lombard, presedinte si manager al grupului France Telecom a lansat programul NExT (New Experience for Telecommunications) – O Noua Experienta in Telecomunicatii. In baza acestui program a inceput desfasurarea unui plan de transformare si a fost creat departamentul Strategii Marketing. Scopul acestui program este de a accelera aparitia inovatiilor cu ajutorul celor trei departamente de experti: Techno-Centru, Explo-Centru si laboratoarele Orange Obiectivul este de a scoate inovatiile din laboratoare si de a le aduce in viata de zi cu zi a tuturor clientilor Orange Laboratoare Orange in diferite regiuni ale lumii:
Misiunea lor este de a gasi, determina si explora inovatiile, pentru a le oferi cat mai repede posibil clientilor finali Orange In cadrul lor se lanseaza programe de studii, parteneriate, si proiecte pentru a aduce inovatiile pretutindeni Departamentul pentru Dezvoltare si Cercetare Orange in toata lumea este constituit din 3 900 de cercetatori si ingineri, 500 patente pe an. In lume exista 15 laboratoare Orange care activeaza in 10 tari amplasate in diferite regiuni ale lumii. Techno-Centru: fondat in 2005, intruneste specialisti din Marketing, Dezvoltare si Cercetare, pentru a promova pe piata in timp rapid cele mai interesante inovatii din cadrul grupului. Explo-Centru: Centru de Explorare a fost fondat in septembrie 2005 pentru a explora noi concepte, prin testarea lor cu ergonomisti si clienti. Explo-Centrul a contribuit la ergonomia si simplicitatea majoritatii produselor Orange. De asemenea Techno-Centrul a sustinut dezvoltarea si implementarea centralei bazate pe tehnologia NGN, Next Generation Network Inovatiile sunt deja prezente in Moldova
Despre Orange
Orange este brandul cheie al companiei France Telecom, unul din lideri pe piata telecomunicatiilor din lume. Conform datelor oficiale din 31 Decembrie 2007, France Telecom numara peste 170 milioane de clienti pe cinci continente, doua treimi dintre care sunt clienti Orange. In 2007 Grupul a realizat un volum de vanzari egal cu 52.9 miliarde de Euro. Aceleasi date arata ca in 2007 Grupul a numarat 109.6 milioane de utilizatori de telefonie mobila si 11.6 milioane de utilizatori Internet prin ADSL. Programul NExT (New Experience Telecommunications), lansat in iunie 2005 va oferi Grupului posibilitatea de a se manifesta drept un operator integrat si de a se prezenta drept sursa de servicii noi pe piata telecomunicatiilor in Europa. In 2006 Orange a devenit brand unic in cadrul grupului pentru Internet , TV si servicii mobile in majoritatea tarilor in care opereaza compania, iar Serviciile Orange Business au devenit un exemplu de servicii business in toata lumea. France Telecom este al treilea operator, primul prestator de servicii internet pe banda larga in Europa si unul din liderii din lume in asigurarea serviciilor de telecomunicatii pentru companiile multinationale. |