07.05.2014 | toate |
Deservire de calitate pentru clientii Orange
Orange Moldova se bucura de cea mai mare popularitate in randul consumatorilor de telefonie mobila si internet din tara noastra. Numai in anul trecut, numarul clientilor noi care au ales sa beneficieze de serviciile companiei, l-a devansat de cca 4 ori pe cel al altor operatori de piata autohtona. Deservirea la standarde internationale, confirmata recent prin recertificarea ISO pentru managementul calitatii obtinuta de Orange, ii motiveaza zilnic sa aleaga operatorul numarul 1 din Moldova. Vadim Marcenco, Director Mass Market Customer Care: „Orange Moldova se afla printre primele companii in cadrul grupului Orange ca si nivel de satisfactie a clientilor. Avand o gama foarte larga de servicii am creat echipe dedicate de experti, pentru fiecare serviciu in parte. Calitatea deservirii si satisfactia clientilor sunt o prioritatea pentru compania noastra”. In 2013, la reteaua Orange au fost conectati peste 300 de mii de clienti noi, care s-au inscris in randurile celor peste 2 milioane 600 de mii de clienti ai companiei. Alegerea consumatorilor reconfirma faptul ca Orange Moldova ofera servicii accesibile, inovative si deservire de calitate. Nonstop, cateva sute de operatori acorda suport gratuit la telefon, persoanelor fizice si juridice. Viorica Munteanu, Manager Mass Market Customer Care: „La Orange ne straduim sa fim mereu in pas cu timpul, dar si sa gandim cu un pas inaintea clientilor nostri. Sarcina noastra este de a ghida toti clientii si de a le oferi suportul necesar. Toate eforturile, metodele inovative si initiativele noastre au un singur scop: cresterea satisfactiei clientilor”. In sprijinul clientilor cu deficiente de auz sau a celor care solicita consultanta in scris, compania a lansat serviciul asistenta SMS. De asemenea, consumatorii pot interactiona intre ei si sa-si ofere suport reciproc pe forumul online help.orange.md. Clientii Orange pot solicita ajutor online, prin intermediul chat-ului, e-mail-ului sau se pot informa din filmuletele expertilor Orange. Maxim Monul, Coordonator calitate si performanta, Mass Market: „Orange a produs 77 de filmulete, in care, clientii au posibilitatea sa afle informatiile necesare. Acestea includ detalii tehnice despre dispozitive, dar si informatii despre cum ar trebui setate anumite optiuni sau sa beneficieze de servicii. Toate aceste filmulete pot fi gasite pe canalul oficial al companie pe youtube.com, dar si pe site-ul orange.md”. Orange Moldova este operatorul numarul unu de telefonie si internet mobil din tara noastra si detine cel mai mare portofoliu de consumatori. Compania este singura din domeniul telecomunicatiilor care a obtinut 4 certificate ISO in domeniile managementul calitatii, securitatii informatiei, mediului, sanatatii si securitatii ocupationale. |