20.05.2009 toate
Lansarea primei editii a conferintei de afaceri Ziua Marcilor

Clubul de afaceri Franta-Moldova, cu suportul membrilor sai: Mobiasbanca – Groupe Societe Generale si Orange Moldova anunta organizarea primei editii a unui eveniment inedit – "Ziua marcilor", care va avea loc pe data de 3 iunie 2009 la Chisinau.

Clubul de afaceri Franta-Moldova care reuneste peste 40 companii locale si straine din Republica a lansat initiativa de a organiza un eveniment nou pentru lumea afacerilor si care va avea in prim-plan marcile si toate aspectele legate de ele: istorii de succes, marcile ca promotor al companiei, marci internationale si marci locale.

Se va incerca sa se raspunda la un sir de intrebari cum ar fi: ce este o marca, cum se construieste o marca, cum si de ce se schimba un marca? Ce face o marca in termeni de reputatie, de calitate, de fiabilitate si de exigenta? De ce ar trebui sa ne protejeze o marca?

"Clubul de Afaceri Franta-Moldova este onorat sa prezinte prima editie a Zilei Marcilor, pe care o organizam pentru a sublinia importanta unei marci in sustinerea companiilor in dezvoltarea afacerilor. Marcile sunt instrumentul-cheie pentru o companie in comunicarea cu clientii sai, un instrument care merge mai departe decat publicitatea sau logoul companiei. Aceasta conferinta are drept scop impartasirea celor mai bune practici despre modalitatea de a construi si administra o marca de succes", a declarat Jean-Francois Myard, presedintele Mobiasbanca – Groupe Societe Generale, exercitand in acelasi timp si functia de Presedinte al Clubului de Afaceri Franta-Moldova.“

Conceptul conferintei este de a organiza prezentari si mese rotunde intr-un stil total inedit. Acest eveniment se doreste sa devina unul traditional.

La manifestatiile de Ziua marcilor vor participa reprezentanti ai companiilor multinationale din Moldova, IMM-uri locale si straine, institutii de invatamant, organizatii oficiale internationale si locale, profesionisti din domeniul comunicarii, presei economice. La eveniment sunt invitati sa participe Excelenta Sa Ambasadorul Frantei si reprezentanti ai autoritatilor publice centrale.

"Intreprinderile franceze respecta o traditie umanista de responsabilitate fat de actionarii, angajatii si clientii sai. Exista, de asemenea, si o responsabilitate puternica si dorinta de a face parte si a se incadra in mediul acestora. Marcile transmit valori si respectul intreprinderilor pentru consumatori si investitorii sai. Marcile franceze au devenit branduri de succes in Moldova datorita integrarii puternice, precum si respectului pentru cultura locala si implicarea activa in proiecte comune", a declarat Cyprien Francois, Secretarul general al Aliantei Franceze din Moldova."

"Reprezentand una dintre cele mai renumite marci din lume si din Moldova, compania Orange este incantata de a participa si de a contribui la acest eveniment unic. Ziua Marcilor este o mare oportunitate de a impartasi din experienta de succes ale companiilor locale si internationale, si speram ca acest lucru va contribui la dezvoltarea afacerilor si marcilor din Moldova atat pe plan local, cat si la nivel international", a declarat Ludmila Climoc, Director General Orange Moldova.“

Organizatorii evenimentului sunt companii locale si internationale: Mobiasbanca – Groupe Societe Generale, Orange Moldova, Revista economica Business Class, Tatrabis, companii franceze si moldovenesti de succes, Alianta Franceza din Moldova, Institutul International de Management, Agentia de stat pentru proprietatea intelectuala.

Companiile interesate pot participa la Eveniment prin inscriere prealabila la numarul de telefon
069304304. Locurile sunt limitate.

NOTA INFORMATIVA:
Clubul de afaceri Franta– Moldova este o organizatie neguvernamentala, care are drept obiectiv principal participarea la promovarea si dezvoltarea investitiilor si comertului intre Franta si Moldova. Clubul de afaceri Franta-Moldova care reuneste peste 40_companii locale si straine din republica.