20.04.2010 toate
Orange este un partener fidel al muzicii

Astazi, 22 aprilie, in cadrul unei conferinte de presa, castigatorii Finalei Nationale Eurovision Song Contest 2010, Olia Tira & SunStroke Project, impreuna cu partenerul general al evenimentului, compania Orange Moldova, au anuntat totalurile activitatilor proiectului din ultima perioada si planurile pentru viitor.

Orange a alocat 100 000 de euro pentru Eurovision Song Contest 2010

In acest context, Jerome Poulain, Director Marketing, Comunicare si Vanzari, Orange Moldova, a mentionat: „Orange este un prieten fidel al muzicii. Am sustinut in repetate randuri mai multe proiecte muzicale, printre care si concursul Eurovision, pentru organizarea caruia anul acesta am alocat 100 000 de euro, buget dublu fata de anul precedent.”

Serghei Orlov, producatorul Olia Tira & SunStroke Project, a spus: “Multumim companiei Orange Moldova pentru suportul acordat in organizarea semifinalei si finalei nationale a concursului, dar si in organizarea turneelor de promovare a finalistilor in mai multe tari. Fara sustinerea Orange participarea noastra la Eurovision Song Contest editia a 55-ea nu ar fi fost posibila.”

s-au organizat turnee in Belgia, Cipru si Romania

Olia Tira & SunStroke Project au mers in turnee de promovare a melodiei „Run away” in Belgia, Cipru, Romania, care au avut un succes cosiderabil. Acum se duc negocieri in vederea organizarii unui turneu in Ucraina si Tarile Baltice.

In acelasi timp, participantii la Eurovision lucreaza asupra show-ului si a costumatiei, astfel incat sa reuseasca sa aiba la Oslo o prezenta scenica inedita.

castigati o calatorie pentru 2 persoane la Oslo

La concursul european Olia Tira & SunStroke Project vor avea mare nevoie de sustinere, de aceea Orange a lansat victorina „impreuna la finala Eurovision”, premiul mare fiind o calatorie la Oslo pentru 2 persoane. Pentru aceasta, participantii trebuie sa raspunda la cat mai multe intrebari si sa acumuleze un numar maxim de puncte. Biletele la finala din Norvegia vor fi castigate de participantul care va acumula numarul maxim de puncte.

1 milion pentru Moldova!

Acesta este genericul campaniei de sustinere a reprezentantilor Moldovei la finala Eurovision Song Contest 2010, care va avea loc in data de 29 mai, la Oslo, Norvegia. Campania initiata de portalul www.allfun.md are scopul de a indemna cat mai multa lume din afara Moldovei sa vizioneze videoclipul “Run away” astfe incat melodia participantilor tarii noastre sa adune cat mai multe vizualizari, pana la 1 milion! Doritorii de a participa la campanie, sunt invitati sa vizioneze clipul Olia Tira & SunStroke Project pe pagina oficiala Eurovision 2010 de pe You Tube si sa le sugereze si prietenilor, cunoscutilor sau rudelor de peste hotare sa faca acelasi lucru.