10.12.2010 toate
Orange incurajeaza tinerii jurnalisti in activitatea lor profesionala

Pe 7 decembrie s-a desfasurat cea de-a cincea editie a Galei Studentilor performanti ai Facultatii de Jurnalism si Stiinte ale Comunicarii din cadrul USM - “Creanga de aur”, eveniment organizat cu suportul financiar al companiei Orange Moldova. 

Liudmila Climoc, Director General Orange Moldova: “Suntem partenerul acestui concurs deja al 5-lea an consecutiv, deoarece credem ca este important sa sustinem studentii in activitatea lor academica, extracurriculara si cea profesionala, de jurnalisti. In curand multi dintre acesti tineri vor lucra la cele mai importante institutii mass-media din tara, de aceea ei trebuie sa fie incurajati in scrierea corecta, echidistanta si profesionista a materialelor jurnalistice. Tocmai pentru aceasta sunt acordate premiile in cadrul concursului “Creanga de aur”.

Ceremonia de inmanare a premiilor a adunat studenti si profesori de la mai multe facultati ale Universitatii de Stat din Moldova si a fost organizata in incinta Casei de cultura a universitatii.

Concursul a fost deschis pentru toti studentii Facultatii de Jurnalism si Stiinte ale Comunicarii, care au o activitate profesionala extracurriculara, indiferent de limba de studiu sau specialitatea aleasa - jurnalism, comunicare, activitate editoriala sau biblioteconomie.

In total, 15 studenti au fost desemnati castigatori in cadrul concursului. 10 dintre acestia au luat premii pentru nominatiile:  „Cel mai bun reportaj TV”, „Cel mai bun material pentru revista”, „Cel mai bun interviu TV”, „Cel mai bun reportaj de presa scrisa” etc. 5 studenti au primit diplome si premii speciale. Castigatorii s-au ales si cu premii suplimentare din partea partenerilor concursului: seturi de carti, abonamente pentru reviste etc.

Concursul „Creanga de aur” este o traditie frumoasa a Facultatii de Jurnalism si Stiinte ale Comunicarii si isi propune sa puna in valoare meritele profesionale ale studentilor facultatii si sa incurajeze activitatea lor de creatie. Astfel, cu Orange tinerii sunt mai dinamici, mai deschisi si mai surprinzatori prin capacitatea lor de a vedea si a prezenta lumea.