15.02.2013 toate
Orange Moldova, Moldova Agroindbank, Compania Publica Teleradio Moldova si Guvernul RM - un frumos parteneriat in organizarea etapei nationale a Eurovision 2013


De 6 ani, Compania Orange Moldova este alaturi de Compania Publica Teleradio Moldova in realizarea unuia dintre cele mai importante evenimente culturale din tara si anume, etapa nationala a concursului Eurovision.

In premiera, in acest an, la pregatirea etapei nationale a concursului se implica Guvernul Republicii Moldova si BC Moldova Agroindbank SA. Astfel, actualul parteneriat reprezinta o continuare a colaborarii fructuoase in cadrul unor proiecte sociale de anvergura, care si-au demonstrate viabilitatea si care inspira increderea in caracterul durabil al relatiilor de parteneriat in cadrul “Eurovision-ului”.

MIHAI MOLDOVANU, VICEPRIM-MINISTRUL RM: "Guvernul RM a decis sa sustina acest eveniment, este o colaborare frumoasa care sper sa se soldeze cu cu o prestatie buna a artistilor atit in cadrul etapei nationale cit si a celei internationale. Tot ce ne-am propus este sa promovam cultura noastra".

CONSTANTIN MARIN, PRESEDINTE TRM: "Sprijinul pe care-l avem, nu doar financiar, dar si logistic din partea companiei Orange Moldova, ne face sa muncim si mai mult, sa fim mult mai buni in fiecare an. Parteneriatul este un lucru extraordinar, mai ales atunci cand acest parteneriat aduce roade. Colaborarea intre Orange Moldova si TRM este o istorie de succes. Vreau sa le multumesc pentru acest lucru."

Pentru compania Orange Moldova, sustinerea etapei nationale a concursului a devenit mai mult decat sprijin financiar la organizarea concursului. Este o sustinere directa a tinerelor talente, crearea unei piste de lansare a acestora.

LIUDMILA CLIMOC, DIRECTOR GENERAL ORANGE MOLDOVA: " Deja al saselea an, impreuna cu Compania Publica Teleradio-Moldova lansam in parteneriat cel mai important eveniment muzical televizat national al anului. Pentru noi, cei de la Orang, acest proiect inseamna cu mult mai mult decat un parteneriat clasic comercial.
Este un eveniment care implica munca, dedicatia, creativitatea echipei de marketing Orange, care, in fiecare an, se straduie sa faca acest concurs deosebit si sa surprinda atat clientii Orange, cat si toti fanii acestui show.
De fiecare data cand avem posibilitatea de a sustine si incuraja tinere talente, o facem cu o deosebita placere si responsabilitate sociala. Si in acest an, impreuna cu partenerii nostri, ne dorim sa punem la dispozitia artistilor o scena performanta, sunet si lumini de calitate, sa cream conditii pentru ca toti concurentii sa se simta bine pe parcursul participarii la acest concurs.
Toate acestea devin realizabile gratie parteneriatului cu compania publica TRM si aici as vrea sa multumesc echipei Televiziunii, dlui Presedinte al companiei, Dlui Director, producatorului general, regizorului sef, cameramanilor, redactorilor pentru munca depusa si relatiile de colaborare profesioniste.
Totodata, vreau sa salut implicarea Guvernului Republicii Moldova in organizarea si finantarea acestui concurs. Suntem mandri de faptul ca impreuna cream pentru tinerele talente muzicale o pista de lansare in lumea muzicii, iar pentru altii, o noua treapta in cariera de muzician.
Prin acest concurs aducem aportul nostru modest la sustinerea, incurajarea si promovarea talentelor din Moldova, cit si la promovarea Republicii Moldova peste hotarele tarii."

NATALIA VRABIE, PRESEDINTE BC „MOLDOVA AGROINDBANK” SA: “Moldova Agroindbank mai bine de doua decenii isi mentine nivelul excelentei bancare, contribuind la prosperarea clientilor si la dezvoltarea social-economica a tarii. Implicindu-se in proiecte nationale de amploare, banca contribuie, prin intermediul politicii sale de Responsabilitate Sociala Corporativa, la evolutia sociala, spirituala si culturala a comunitatii. in spiritul acestui deziderat, BC „Moldova Agroindbank” SA s-a alaturat partenerilor celui mai important proiect cultural din Republica Moldova - atit pentru moldovenii din tara, cit si pentru cei din diaspora. Astfel, contributia bancii la concursul “Eurovision” va oferi sanse mai mari tinerilor participanti, repsectiv, oportunitati mai vaste de a promova valorile nationale ale tarii noastrte pe plan international. De asemenea, participarea la organizarea „Eurovisionului”, alaturi de Guvernul tarii, compania „Teleradio Moldova” si „Orange Moldova”, este calificata de catre Moldova Agroindbank, drept un model de parteneriat public-privat remarcabil, demn de urmat”.

Republica Moldova participa la Eurovision pentru al 9-lea an consecutiv. Artisii care au participat la concurs afirma ca, gratie sustinerii Orange Moldova, tinerele talente din Moldova au posibilitatea sa se manifeste intr-un spectacol organizat la un nivel profesionist.

PASHA PARFENI, INTERPRET: "Este o oportunitate foarte mare pentru tinerii interpreti. Pana la Eurovision, m-au vazut, hai sa spunem, 50 de mii de spectatori, dupa, m-au vazut cateva zeci de milioane. Si lumea ma vede altfel dupa Eurovision".

GETA BURLACU, INTERPRETa: "Sa stiti ca, datorita acestui parteneriat, calitatea concursului, calitatea emisiei au crescut si cred ca asta s-a vazut cu ochiul liber".

De fiecare data, Orange Moldova vine si cu noi surprize pentru clientii sai. Sunt pregatite premii si concursuri noi, iar, in scurt timp, Orange va anunta si despre alte servicii inovative pentru clientii primului operator de telefonie mobila.