08.04.2013 toate
Impreuna pentru victorie

Orange Moldova, Moldova Agroindbank si Guvernul Republicii Moldova au anuntat in cadrul unei conferinte de presa despre disponibilitatea de a sustine castigatoarea etapei nationale Eurovision Moldova 2013, Aliona Moon. Suportul partenerilor prevede acoperirea cheltuielilor de promovare peste hotarele tarii a tinerei interprete, cat si acoperirea cheltuielilor de pregatire pentru prestatia la nivel international.




Orange Moldova pentru al saselea an consecutiv sustine interpretii autohtoni la concursul Eurovision. Din 2008 pana acum, toti finalistii etapei nationale s-au bucurat de suportul companiei, reusind sa aiba prestatii de exceptie la singurul concurs muzical de promovare a tarii noastre peste hotare.

Mickael Faure, Director Marketing si Comunicare Orange Moldova: "Pentru echipa Orange, este cel mai important proiect national si muzical al anului, ceea ce inseamna multa munca, responsabilitate sociala, creativitate si dedicare. Prin intermediul acestui concurs incercam sa promovam tinerele talente, astfel incat etapa nationala Eurovision sa devina un pas important in cariera lor muzicala. Este o ocazie oportuna ca artistii nostri sa poata promova imaginea tarii peste hotarele ei."

In premiera, in acest an, Moldova Agroindbank s-a alaturat companiei Orange, alaturi de guvernul tarii, care isi ofera suportul pentru a doua oara. Acesti trei parteneri si-au cumulat eforturile pentru a acorda suport castigatoarei etapei nationale Eurovision Moldova 2013.

Tatiana Stroici – Gutu, Specialist marketing Moldova Agroindbank: "Moldova Agroindbank, ca si institutie social-responsabila, a sustinut totdeauna tinerele talente, s-a implicat activ in evenimente si proiecte de anvergura, inclusiv alaturi Orange Moldova, care ne-a fost partener in diferite evenimente."

La Malmo, concurentul desemnat de tara noastra va evolua in prima semifinala. Aliona Moon va interpreta varianta romaneasca a piesei si va fi sustinuta partial de o orchestra simfonica. In scurt timp, interpreta va pleca intr-un turneu de promovare a piesei. Prima destinatie aleasa este Romania, urmata de Olanda, Belarus, Ucraina si Rusia.

Pasha Parfeni, producator: "Intr-adevar, in turneul de pomovare, ne axam mai mult pe emisiuni si televiziuni pentru ca este o cale mai usoara decat concertele. Asa este mai simplu sa ne promovam in perioada scurta pe care o avem."

Compania Orange a venit cu un indemn catre cetatenii moldoveni aflati peste hotare sa se solidarizeze, pentru ca prin muzica faima talentelor noastre sa fie cunoscuta peste hotarele tarii.