04.10.2013 toate
Ziua Marcilor 2013

Pentru al cincilea an consecutiv Orange Moldova a fost partenerul general al evenimentului Ziua Marcilor, organizat de Camera de Comert si industrie a Frantei. Prin subiectele discutate, fiecare editie a evenimentului isi propune sa fie un suport util pentru dezvoltarea afacerilor, aici, in Moldova.
Cu acest prilej la Chisinau au venit reprezentanti mai multor companii mari franceze de talie mondiala care au impartasit experienta lor privind dezvoltarea abilitatilor de comercializare.

 Emmanuel Skoulios, presedinte al Camerei de Comert si Industrie Franta-Moldova: „Aceasta initiativa de a lansa ziua marcilor are mai multe obiective. Pe deoparte, putem promova marcile Frantei. Totodata, promoveaza schimburile de experienta intre comunitatile de afaceri si Republica Moldova, ca mediu investitional benefic pentru potentialii antreprenori francezi.”

 Orange Moldova deja de multi ani isi construieste cu succes afacerea aici in Moldova. Vocea unui brand sunt consumatorii, spun reprezentantii Orange Moldova, care au impartasit la evenimentul de astazi, bunele practici de administrare a propriei marci.

 Liudmila Climoc, Director General Orange Moldova: Subiectul acestei editii este unul foarte important si util, iar continutul credem ca va fi un suport real pentru producatorii autohtoni. Speram ca experienta in ce priveste importanta brandului in vanzari, care exista in Grupul Orange va fi interesanta si de folos. Avand o experienta frumoasa in domeniul vanzari, vreau doar sa mentionez ca "vanzarea" sau „comercializarea” produselor sau a serviciilor implica foarte multe cunostinte si foarte multa munca, si asta daca vrei sa fii cel mai bun. Pentru aceasta autoperfectionarea si studiul este o conditie permanenta. Brandul are o importanta incontestabila in comercializarea produselor, doar in conditiile in care acesta corespunde valorilor care fac fata necesitatilor consumatorilor. Este important sa intelegem ca atunci cand ne propunem sa facem comert, noi nu vindem produsul sau serviciul dar beneficiul pentru consumator. De exemplu, Orange ofera servicii de voce si internet mobil, telefonie fixa si internet fix , dar pentru client aceasta inseamna comunicare oriunde si oricand cu persoanele dragi sau partenerii de afacerii. Deci, pentru Orange Moldova cea mai puternica voce sunt consumatorii. Ei se regasesc in ceea ce facem noi, iata de ce suntem numarul 1.”

 Brandul Orange Moldova este recunoscut si la nivel international gratie serviciilor inovative lansate in premiera mondiala aici in tara: HD voice si HD voice international, semnatura mobila, etc. 

 Mickael Faure, director marketing si comunicare, Orange Moldova: ”Cu totii cunoastem ca Republica Moldova prin prisma culturii sale, a traditiilor, iar noi cei de la Orange suntem preocupati ca imaginea Moldovei in domeniul inovatiilor sa fie una pe masura. Aici, ma refer la internet de calitate (3G+ si 4G) si la toate inovatiile lansate, care demonstreaza ca aceasta tara este un mediu benefic, si deschis pentru potentialii investitori. „

Mai multi participanti la reuniunea dedicate Zilei Marcilor, au zis ca experienta altor companii, ii va ajuta sa-si creeze propria poveste de succes.

 Eugen Boico, director Publicis Moldova"Este unul din putinele evenimente, unde toti reprezentantii marcilor moldovenesti pot sa se intalneasca si sa discute ce se intampla. Sunt doua dimensiuni prin care aceste eveniment este util prima este bineinteles networking-ul, faptul ca poti cunoaste colegii si stabili contacte noi, dar si schimbul de experienta de fapt".

La cea de-a cincia editie a “Zilei marcilor” au participat oameni de afaceri, mai multi reprezentanti ai guvernului si ai misiunilor diplomatice.