Orange Sponsors You. Află ce experienţe vor trăi fanii la UEFA EURO 2016
Microbiştii din toată lumea vor trăi din plin experienţe incomparabile alături de cele mai importante echipe europene de fotbal. În calitate de sponsor global cu drepturi exclusive la nivel internațional şi furnizor oficial de servicii de telecomunicații al UEFA EURO 2016™, Grupul Orange a lansat platforma de sponsorizare OrangeSponsorsYou. Marile branduri se concentrează pe evenimente, echipe și jucători vedetă, însă Orange Sponsors You alege o altă abordare și se concentrează pe fani, fiindcă Orange este de părere că fanii sunt adevăratele vedete care, prin sprijinul și pasiunea lor, fac ca evenimentele de tipul campionatului UEFA EURO 2016™ să fie cu adevărat speciale. Promisiunea Orange Sponsors You este de a-i face pe toți să se simtă că sunt parte din campionat, nu doar simpli spectatori. Mai multe detalii, din 29 mai, pe www.orangesponsorsyou.com.
Liudmila CLIMOC, Director General Orange Moldova: „Fotbalul este cel mai iubit sport al oamenilor din întreaga lume, inclusiv şi din Moldova. Iată de ce, am decis să ne aliniem acţiunilor Grupului la nivel internaţional şi să susţinem pasiunile microbiştilor noştri. Or, asta înseamnă să ne reconfirmăm angajamentul nostru strategic de a-l apropia pe fiecare de ceea ce este important pentru el. Pe durata meciurilor din UEFA EURO 2016™, clienţii noştri vor trăi din plin spectacolul fotbalistic. Am pregătit pentru amatorii fotbalului evenimente inedite, oferte exclusive, concursuri cu premii generoase şi multe alte acţiuni. Vă invităm să trăim împreună spectacolul fotbalistic!”.
Orange - transformă fanii în adevărate staruri
Anunţul de lansare a platformei OrangeSponsorsYou a fost făcut de către oficialii Grupului, în cadrul unui eveniment special la organizat la Paris, în capitala Franţei - ţara care va găzdui meciurile din competiţie.
Beatrice MANDINE, Vicepreședinte executiv Orange, responsabil de comunicare și brand: “EURO 2016 este un moment de mândrie pentru Franța și pentru Orange. Pentru noi, Orange Sponsors You reprezintă ocazia de a merge dincolo de șabloane si de a-i conecta pe oameni cu pasiunile lor. Iată ce ne inspiră și ce ne va ajuta să creăm o moștenire pe care o vom putea celebra mult timp după ce acest eveniment va fi luat sfârșit. EURO 2016 este doar începutul.”
În şase oraşe din Franţa - Lion, Paris, Lille, Marseilles, Bordeaux, Toulouse - fanii vor beneficia de zone Orange special amenajate pentru jocuri video, pentru vizionarea meciurilor în Ultra HD. La fel, Orange va pune la dispoziţie cabine speciale unde fanii vor avea şansa să testeze ultimele inovaţii tehnologice, inclusiv să trăiască experienţa unei realităţi virtuale. De asemenea, Orange şi-a asumat angajamentul să ofere toate serviciile de comunicații ale competiției. Acest lucru include responsabilitatea de a oferi transmisiunea live a meciurilor de pe cele 10 stadioane din Franța către televiziuni, precum și asigurarea conectivității pentru personal, oficiali, media, arbitri și voluntari prin aproximativ 25.000 de puncte de acces și servicii mobile pe parcursul turneului.
Experienţe incomparabile pentru toţi fanii
Emoţiile spectacolului fotbalistic vor fi trăite la maxim în toate ţările lumii, inclusiv şi în Moldova. Şi asta pentru că Orange îşi centrează toate acţiunile pe oferirea unor experienţe incomparabile pentru fani, la nivel global. Pe toată durata campionatului european (10 iunie - 10 iulie, 2016), microbiştii vor avea posibilitatea să participe la multiple jocuri şi concursuri, să descarce aplicaţii dedicate şi multe alte activităţi digitale captivante. Printre acestea sunt „Fanul Meciului” sau „Arată culorile tale pe Turnul Eiffel”. Mai multe detalii pe www.orangesponsorsyou.com
Turnul Eiffel va lumina în culorile echipei preferate.
În fiecare noapte, pe durata campionatului, Orange va aprinde luminile la Turnul Eiffel în culorile echipei care va acumula cele mai multe voturi pe reţele sociale. Fiecare fan de pe glob, inclusiv din Moldova, va avea posibilitatea să-şi susţină echipa preferată postând o imagine sau un clip video pe reţele sociale (cum ar fi facebook sau twitter), folosind hashtag-ul #OrangeSponsorsYou #(denumirea echipei). Chiar dacă echipa nu va câştiga pe teren, fanii vor putea să-i asigure victoria pe reţele sociale şi să aprindă Turnul Eiffel în culorile acesteia.
„Fanul Meciului”.
Începând cu meciul de deschidere, Orange lansează „Fanul Meciului”, acţiuni prin care se angajează să găsească fanul care s-a remarcat cel mai mult în mulţime şi a strălucit în tribune. La fiecare meci, unul din fani va fi declarat Fanul Meciului, iar numele şi fotografia sa va apărea pe ecranele stadionului în timpul pauzelor dintre reprize.
Zinedine Zidane devine principalul selecționer de fani Orange.
Star al unei campanii TV globale ce va fi lansată de Orange pe 29 mai în 28 de țări, faimosul fotbalist francez Zinedine Zidane își va trimite mesagerii în întreaga lume pentru a ajuta compania Orange să-i găsească pe cei mai pasionați fani. Pe pagina de internet dedicată, www.OrangeSponsorsYou.com, va fi lansat un film cu imagini 360º ce va ajuta la recrutarea a 20 dintre cei mai pasionați fani din întreaga lume care vor putea urmări în direct FINALA pe Stade de France, în cadrul campaniei Orange Sponsors You UEFA EURO 2016 este a doua ediție la care Orange colaborează cu UEFA la cel mai important eveniment de fotbal al Europei și cel de-al treilea cel mai important eveniment sportiv la nivel global. În Moldova, Orange este un susţinător fidel al fotbalului.
De 9 ani, operatorul a stabilit un parteneriat de succes cu Federaţia Moldovenească de Fotbal, sportivii noştri bucurându-se de suportul companiei la diverse competiţii, naţionale şi internaţionale.