Reţeaua Orange este cea mai avansată din Moldova

Clienţii Orange comunică şi navighează pe net în cea mai avansată reţea din Moldova. Systemics - PAB – unul dintre liderii internaţionali independenţi în domeniul studiului calităţii reţelelor – a certificat reţeaua Orange ca fiind cea mai avansată din ţara noastră. Aceasta înseamnă că cei 2,6 milioane de clienţi ai companiei se bucură de servicii de cea mai înaltă calitate, atât voce, cât şi internet. În urma măsurătorilor realizate de experţii internaţionali în luna noiembrie 2016, reţeaua Orange a obţinut cel mai mare punctaj, în comparaţie cu alte reţele. Rezultatul studiului reconfirmă faptul că reţeaua Orange este #1 în Moldova.

Jan KONDEJ, Director Tehnic Systemics – PAB: „Măsurătorile noastre au arătat că reţeaua Orange este cea mai avansată din Moldova, având în vedere calitatea serviciilor pe care le oferă, voce sau data. Reţeaua Orange 4G are acoperire aproape în toată ţara şi cel mai rapid internet mobil. Aceste rezultate ne permit să certificăm reţeaua Orange ca fiind cea mai avansată din ţară”.

Julien DUCARROZ, Director General Orange Moldova: „Certificarea internaţională este o recunoaştere a faptului că reţeaua Orange este #1 în Moldova. Pentru a răspunde necesităţilor de comunicare şi digitale ale locuitorilor ţării, am investit zeci de milioane de lei pentru a dezvolta calitatea şi capacitatea reţelei, dar şi pentru a extindere acoperirea. Îmbunătăţirea continuă a reţelei va fi o prioritate pentru noi şi în următorii ani, angajament asumat şi prin strategia noastră de brand”.

La Orange, conectivitatea îmbunătăţită continuu oferă mai multă mobilitate, eficienţă în comunicare, dar şi posibilitate de a rămâne competitivi în afaceri. Aproape 100% din populaţia Republicii Moldova se bucură de acces la servicii voce şi internet 3G+ oriunde şi oricând, iar peste 3 milioane de locuitori pot să beneficieze de toate avantajele 4G. Systemics – PAB a realizat studiul la iniţiativa Grupului Orange, care pentru a le oferi clienţilor săi experienţe de comunicare incomparabile, desfăşoară anual mai multe studii în ţările în care au fost create filialele companiei. 

Bob GALLAGHER, Lider al proiectului DSBO Orange Corporate: Reţelele sunt în inima strategiei Grupului Orange, aşa precum sunt şi aşteptările clienţilor. Acest studiu a fost realizat în mai multe state în care îşi desfăşoară activitatea Grupul Orange. Rezultatele obţinute de Orange Moldova demonstrează că investiţiile noastre, combinate cu expertiza profesională a echipei tehnice a companiei, ne permite să le oferim clienţilor conectivitate îmbunătăţită oriunde s-ar afla: acasă, la serviciu sau în mişcare. Felicitări Orange Moldova pentru cea mai avansată reţea din ţară”.

Verificările experţilor internaţionali au fost efectuate în 10 cele mai importante oraşe din Moldova. Acestea au alternat măsurătorile în mișcare prin punctele de interes din orașele incluse în campanie şi pe drumurile de legătura dintre acestea. Specialiştii au evaluat o serie de indicatori de performanţă ai reţelelor (UMTS/LTE), din perspectiva experienţei utilizatorilor. Este vorba de:

  • viteza transferului de date (download şi upload) 3G+ şi 4G;
  • rata de succes la conectare;
  • fiabilitatea serviciilor de date mobile;
  • stabilitatea serviciilor de date mobile;
  • viteza de navigare;
  • viteza şi calitatea de vizionare video YouTube SD/HD
  • calitatea vocii, etc.

 

Despre Orange Moldova

Orange Moldova este parte a Grupului Orange, unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicații, cu sediul în Paris, Franța. În Moldova, compania şi-a demarat activitatea în octombrie 1998, cu marca comercială VOXTEL, iar, ca urmare a rebranding-ului, pe 25 aprilie 2007, a devenit Orange Moldova. Orange este cel mai mare operator de servicii voce şi Internet mobil din Moldova. Actualmente peste 2,6 milioane de clienţi sunt conectaţi la reţeaua şi serviciile companiei, în care activează o echipă de peste 900 de angajaţi. OMD deţine cea mai extinsă şi avansată reţea 3G+ şi 4G. Serviciile sale pot fi accesate pe teritoriul întregii țări prin intermediul rețelei de peste 3600 puncte de vânzări. Recunoscut drept un lider în inovaţii, OMD deţine 2 premiere mondiale: HD Voice şi HD Voice International. În 2015, brandul Orange a evoluat pentru a răspunde noii sale strategii la nivel de Grup, Essentials 2020, dar și promisiunii pe care a făcut-o clienților: de a fi întotdeauna aproape pentru a-i conecta la ceea ce este esenţial în viaţa lor.

Despre Systemics-PAB

Systemics-PAB operează la nivel internaţional prin oficiile şi subsidiarele din Polonia, Germania, Irlanda, Elveţia, Belgia, Marea Britanie, Grecia, Rusia, Iordania, Malaezia şi Canada. Compania este membră cu drepturi depline a ETSI şi GSMA. Systemics – PAB contribuie la înţelegerea, prevenirea pro-activă şi reactivă adresată unor varietăţi de probleme, care ar putea afecta calitatea reţelelor de telecomunicaţii. Scara largă a operaţiunilor şi baza data post procesare permite companiei să facă simultan şi securizat proiecte de analiză comparativă în multiple ţări. Systemics-PAB furnizează rapoarte inovative şi analize îmbunătăţite care transformă calitatea reţelelor în experienţe mobile excepţionale. www.syspab.eu