În fiecare zi, mii de oameni din diferite regiuni ale țării ne apelează ca să-i ajutăm să înțeleagă mai bine serviciile și produsele noastre. Ei știu că pot suna şi că cineva este mereu gata să le ofere suport.
Fiecare client mulțumit înseamnă încredere în ceea ce facem și un pas înainte în creșterea calității serviciilor noastre.
- Salariu oficial și bonus de performanță
- Smartphone de serviciu
- Număr gratuit cu minute și trafic Internet inclus
- Tichete de masă
- Asigurare medicală suplimentară
- Reduceri la sălile de sport
- Acces gratuit la cursuri online și traininguri în diverse domenii
- Birou modern, cu spații de relaxare, bucătărie, ore de yoga la serviciu și cafea
Fiind Specialist Suport Clienți vei avea grijă de clienții Orange.
- Vei recepționa apeluri telefonice de la clienții Orange
- Vei acorda clienţilor noștri toată atenţia şi profesionalismul tău
- Vei ajuta clienții să aleagă serviciile și produsele Orange ce li se potrivesc
- Să cunoști bine limba română și rusă
- Să ai abilități bune de comunicare și negociere
Banii tăi
- Tichete de masă
- Credite pe termen scurt fără dobândă
- Servicii Orange la preţ preferenţial pentru angajaţi
- Bonus pentru conectarea unui client la Orange
- Dispozitive la preţ special + reducere
- Bonus pentru recomandarea unui angajat
- Credit ipotecar în condiţii preferenţiale
Familia şi timpul liber
- Suport financiar pentru evenimente familiale
- Suport lunar pentru grădiniţă şi şcoală
- Plus 2 zile de concediu la fiecare 5 ani
- Flexi Hours
- Work from home
- Comunităţi pe interese
Sănătatea ta
- Asigurare medicală privată
- Compensarea cheltuielilor pentru activităţi sportive
- Compensarea participării la maratoane
- Consiliere psihologică
Suport pentru activitatea ta
- Oficii colaborative
- Traininguri de dezvoltare
- Telefon mobil de serviciu
- Pachet gratuit de comunicare
Echipa Suport Clienți activează 7 zile pe săptămână. Fiecare coleg are propriul orar, pe care îl cunoaşte din timp şi pe parcursul săptămânii are 2 zile libere. Ziua ta de muncă poate începe, cel mai devreme, la ora 6:00. Programul tău se poate sfârși, cel mai târziu, la ora 00:00, fara ture de noapte. Pentru anumite ture târzii sau matinale vei primi compensaţie pentru transport.
După ce treci de interviul de angajare, vei participa la un training de iniţiere obligatoriu, cu durata de o lună, ce se desfășoară de la ora 9.00 la 18.00.
Dacă ești gata să-ți începi cariera în cea mai mare companie de telecomunicații din Moldova, completează Formularul de aplicare. Noi vom reveni cu un apel.