ce vei face:
- vei fi parte din procesul de aprovizionare pentru echipamente comerciale și/sau tehnice: comenzi și reaprovizionare, urmărire status comenzi și livrări, ajustări de comenzi și prognoză în funcție de nevoile beneficiarului
- vei identifica metode de îmbunătățire a procesului de aprovizionare, a nivelurilor de inventar și a vechimii stocurilor
- vei furniza rapoarte, KPI-uri, planificare actualizată și plan de acțiune în funcţie de evoluţia consumului şi livrărilor
- vei gestiona stocurile prin urmărirea KPI-urilor aferenţi și menținerea acestora în țintă
- vei lucra transversal cu alte echipe din companie (Tehnic, Marketing, Sales, Financiar etc.) pentru asigurarea unui nivel optim de stocuri în depozit, magazine, la instalatori şi subcontractanţi
- vei monitoriza performanţa logistică a furnizorilor
ce căutăm:
- gândire anticipativă și analitică
- cunoștințe excelente de utilizare a calculatorului (cunoștințele de Excel sunt obligatorii)
- abilitatea de a lucra bine sub presiune
- cunoașterea limbilor română, rusă și engleză
- orientarea către client
- abilităţi de comunicare
- autonomie
- experienţă în logistică, studiile tehnice sau economice reprezintă un avantaj
ce îţi oferim:
- o experienţă unică de învăţare şi de dezvoltare profesională
- posibilităţi de creştere în carieră
- salariu competitiv
- un pachet atractiv de beneficii pe care le poti vedea accesând: https://orange.md/beneficii