Ghid de actualizare a grilei TV

Introducerea posturilor noi sau eliminarea unor posturi TV presupune modificări de poziționare a canalelor în grilă.

Astfel, pentru a putea vizualiza şi beneficia de toate noutățile şi modificările din grila TV, te rugăm să efectuezi operaţiunea de actualizare a grilei TV (scanare repetată), la nivelul echipamentelor – Televizor (în cazul conectării prin modul CI+) sau decodor TV Box HD .

Ultima actualizare a grilei TV a avut loc pe data de 5 noiembrie 2019. De exemplu, dacă nu aveți în grilă canalul 188 „Primul în Moldova”, atunci este necesar să actualizați grila TV.

În cazul conectării prin modul CI+, procedura de resetare şi căutare repetată a canalelor TV trebuie realizată din meniul televizorului.

Pentru televizoare SAMSUNG

MENU (de pe telecomandă) >> Canal >> Reglaj Automat >> Start >> alegeţi Cablu (din coloana Digital) >> Înainte >> Mod de căutare (Complet) >> Înainte/Căutare >> Așteptați până la finalizare procesului de căutare (100%) >> OK >> EXIT(de pe telecomandă).

Pentru televizoare LG

SETTINGS (de pe telecomandă)  >> SETARE (OK) >> Acord auto (OK) >> sursa de intrare Cablu >> la Setare cablu DTV alegeți Complet (OK) >> selectați si accesați Start>> așteptați până la finalizare procesului de căutare (100%) >> Închidere >> EXIT (de pe telecomandă)

Pentru televizorul Allview 32ATC500-H

MENU (de pe telecomandă) >> Canal >> Căutare automată >> Parolă “0000” (OK) >> DTV (Selectează ) >> Mod scanare “Căutare completă” (OK) >> Start (OK) >> apare o casetă de dialog Sunteţi sigur?” (OK) >> așteptați până la finalizare procesului de căutare (100%)

Pentru alte tipuri de televizor, te rugăm să consulţi manualul de utilizare al televizorului tău.

Notă: Meniurile televizoarelor, precum şi butoanele de pe telecomanda pot varia, în funcție de modelele concrete. Îţi recomandăm să consulţi manualul de utilizare al televizorului tău pentru procedura de scanare a listei de canale


Dacă ai o conexiune TV cu decodor TV Box HD, în mod normal, modificările se vor aplica fără vreo intervenţie din partea utilizatorilor.

Totuşi, dacă lista de canale pe care o vezi nu corespunde cu grila nouă, este suficient să urmezi câțiva paşi simpli, cu ajutorul telecomenzii din dotare:

1. Meniu >> Canal >> Resetare >> Introduceţi parola >> Doriţi să resetaţi decodorul? Apăsaţi DA

Vei fi invitat să introduci parola(codul PIN). Parola implicită este 1234. În cazul în care ai modificat anterior parola, te rugăm să introduci cele 4 cifre corespunzătoare.

2. Ghidul de instalare >> Căutarea canalelor / Pasul următor >> Apăsaţi OK
3. Ghidul de instalare >> Căutarea canalelor / Scanare >> Apăsaţi OK

În caz că întâmpini dificultăţi în timpul procedurii de căutare repetată a canalelor, te rugăm să apelezi la serviciul Suport Clienţi Orange.

In cazul conectării prin modul CI+, procedura de resetare şi căutare repetata a canalelor TV trebuie realizată din meniul televizorului.

Vizionare plăcută!

Versiunea Desktop