Abonamente retrase

Această secţiune este dedicată abonamentelor Orange care au fost retrase. Conectarea la aceste abonamente nu este posibilă, dar abonaţii care continuă să le utilizeze pot consulta aici informaţia necesară.

Abonament Colibri

Vă informăm că la data de 14.09.2021 abonamentele Colibri 4G 75, Colibri 4G 100, Colibri 4G 110 și Colibri 4G 140 vor fi retrase definitiv din oferta comercială a Orange Moldova și nu vor mai putea fi utilizate în continuare.

În legătură cu aceasta, abonamentele respective (şi, acolo unde este cazul, opțiunile indicate mai jos) vor fi înlocuite, la prima dată de facturare care urmează după 14.09.2021, cu următoarele abonamente din oferta comercială curentă a Orange Moldova:

Abonamentul vechi Abonamentul nou
Colibri 4G 75 GO 80
Colibri 4G 100 GO 110
Colibri 4G 110 GO 110
Colibri 4G 140 Nelimitat 160
Colibri 4G 140 + opțiunea Nelimitat 80 / 100 Nelimitat 180

Această schimbare are ca scop reducerea numărului de planuri tarifare diferite, simplificarea și eficientizarea procesului de administrare a portofoliului de abonamente al Orange Moldova și, prin aceasta, îmbunătățirea calității deservirii clienților.

Condițiile noilor abonamente (inclusiv plata lunară şi minutele şi traficul Internet incluse în abonament) sunt afișate pe pagina www.orange.md/abonament. De remarcat că noile abonamente oferă un volum semnificativ mai mare de minute și trafic Internet inclus în abonament. Minutele incluse vor putea fi utilizate, de asemenea, pentru expedierea de SMS, conform coeficienților publicați pe aceeași pagină www.orange.md/abonament.

Modificarea în cauză nu se aplică clienților care, până la data intrării în vigoare a modificării, au solicitat transferul la un alt tip de abonament. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentele respective în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce la încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care şi-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce după încheierea perioadei de suspendare.

Clienții care nu sunt de acord cu această modificare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data de 14.09.2021. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.

Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 de la orice număr mobil Orange sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).

Versiunea Desktop