Ce este Cartela Clientului

Cartela Clientului este cheia dvs. pentru administrarea contului Internet Acum sau Abonament la distanta, fara sa va deplasati la magazin. Cu ajutorul Cartelei Clientului va administrati contul simplu, comod, rapid si in conditii de securitate.

Fiecare cartela contine un cod de identificare unic pentru fiecare client in parte. Razuiti banda securizata de pe partea de verso a cartelei pentru a afla codul dvs.



Cum utilizati codul de pe Cartela Clientului

Pentru Internet Acum

  • Cand doriti sa verificati starea contului si traficul Internet Acum disponibil
  • sa reincarcati rapid contul oricarui numar Orange Abonament sau PrePay si sa achitati serviciile Internet Acum prin intermediul cartelelor de reincarcare
  • sa activati optiunile "Dublu trafic" si "Upload rapid" pentru a naviga permanent la viteza inalta

Pentru aceasta, accesati My Orange, introduceti numarul Orange si codul secret de pe Cartela Clientului in campurile dedicate.


Pentru Abonament

Folositi Cartela Clientului pentru urmatoarele servicii, prin apel la Serviciul Clienti 777:

  • suspendarea temporara a abonamentului
  • reconectare dupa suspendarea temporara
  • schimb de numar

Accesarea My Orange

Cu Cartela Clientului puteti accesa serviciul My Orange unde aveti posibilitate sa:

  • verificati ofertele si optiunile active
  • modificati abonamentul
  • activati optiuni, servicii, Numerele Favorite, Roaming
  • transferati minute de Fidelitate la PrePay
  • modificati Limita de credit pe cont
  • vedeti facturile lunare si altele


Cum puteti obtine Cartela Clientului

Cartela Clientului se acorda gratuit la conectare la Abonament sau Internet Acum. In cazul in care inca nu dispuneti de o Cartela a Clientului sau ati pierdut-o, puteti solicita una noua la cel mai apropiat magazin Orange.

Persoanele fizice vor trebui sa aiba asupra lor buletinul de identitate, pasaportul strain, sau permisul de conducere.

Persoanele juridice vor trebui sa prezinte buletinul de identitate si stampila sau buletinul de identitate si procura.

Accesaţi My Orange

Condiţii speciale de activare a opţiunii Cartela Clientului (Abonament)

  1. Cartela Clientului conţine un cod secret unic, care poate fi folosit pentru identificarea Clientului la accesarea aplicaţiei „contul meu” sau la solicitarea anumitor servicii în cadrul Contractului, prin apel telefonic, IVR sau USSD.
  2. Serviciile care pot fi solicitate de către Client prin modalităţile indicate la pct. 1 de mai sus se stabilesc de Orange. De asemenea, Clientul poate solicita asemenea servicii prin cerere scrisă, depusă la oricare din magazinele Orange Moldova.
  3. Procedura de solicitare a serviciilor prin apel telefonic este descrisa mai jos:
    • Clientul telefonează la numărul Serviciului Clienţi Orange şi solicită să ia legatură cu un consultant Orange, urmând instrucţiunile robotului. La solicitarea consultantului, Clientul numeşte codul secret unic si serviciul dorit. În cazul în care Clientul nu poate numi codul secret unic sau nu îl numeşte corect, Orange Moldova poate identifica Clientul pe baza unor întrebări suplimentare, care sa probeze identitatea clientului.
    • În cazul identificării Clientului, Orange trimite la numărul Orange vizat un mesaj scurt (SMS) care va indica tipul de serviciu solicitat de Client («SMS de întrebare»). În cazul clientului Orange Internet Acum sau internet şi/sau TV prin cablu, SMS se trimite la un număr Orange menţionat de Client. În cazul în care nu poate identifica Clientul în conformitate cu pct. 3.1 de mai sus, Orange refuză solicitarea, iar Clientul poate solicita serviciul dorit prin cerere scrisă, depusă la oricare din magazinele Orange Moldova.
    • Clientul trebuie să-şi confirme solicitarea prin expedierea unui SMS de răspuns («SMS de confirmare») la numărul de la care a primit SMS-ul de întrebare. SMS de confirmare trebuie sa conţină doar cifra «1» (daca clientul doreşte să îşi confirme solicitarea) sau «0» (dacă clientul doreşte să-şi anuleze solicitarea). SMS de confirmare se trimite nu mai târziu de 1 ora după primirea SMS de întrebare. În cazul în care SMS de confirmare nu este transmis în termen sau nu corespunde cerinţelor menţionate mai sus, se consideră că solicitarea a fost anulată de Client.
  4. Solicitarea se execută nu mai târziu de 24 de ore de la primirea SMS de confirmare sau din următoarea dată de facturare, în funcţie de natura serviciului solicitat.
  5. SMS de întrebare şi SMS de confirmare nu se taxează. Serviciile solicitate se taxează în conformitate cu lista de preţuri Orange Abonament sau Ghidul de utilizare Orange Internet Acum, după caz.