Treci la Orange fără ezitări
50% reducere
la telefoane și Abonament

Același număr – beneficii nelimitate

Vino acum la Orange cu numărul tău din altă rețea și primești 50% reducere la telefoane și Abonament și până la 100 GB bonus la conectare

Telefoanele Oppo A12 32GB și Oppo A31 sunt disponibile cu Abonament GO110, Samsung Galaxy A31 cu Abonament Nelimitat 160. Oferta este valabilă pentru clienții care se portează din altă rețea, în limita stocului disponibil. Preţul cu reducere la telefon şi oferta în rate sunt valabile cu semnarea contractului pe 24 luni.

50% reducere la Abonament

și de 3 ori mai mult Internet la conectare

  GO 110
55 lei
110 lei
Nelimitat 160
80 lei
160 lei
Nelimitat 180
90 lei
180 lei
Nelimitat 260
130 lei
260 lei
Nelimitat 400
200 lei
400 lei
Apeluri în rețea
Nelimitat
cu 3 Numere Favorite
Nelimitat
Nelimitat
Nelimitat
Nelimitat
Apeluri naţionale
300 minute
500 minute
600 minute
Nelimitat
Nelimitat
Trafic Internet
4 GB
7 GB
10 GB
20 GB
Nelimitat
Bonus Internet
+ 4 GB cu Orange Family
+ 7 GB cu Orange Family
+ 10 GB cu Orange Family
+ 20 GB cu Orange Family
De 3 ori mai mult Internet, la conectare
pe 12 luni
+ 8 GB
+ 14 GB
+ 20 GB
+ 40 GB
  Extra abonament: 100 MB = 6 lei

Ofertele „50% reducere la Abonament” şi „De 3 ori mai mult Internet” sunt disponibile cu abonamentele GO 110, Nelimitat 160, Nelimitat 180, Nelimitat 260 şi Nelimitat 400 la portare din altă reţea pînă la 31.01.2021 cu semnarea unui angajament de 12 luni. Ofertele se alocă lunar, timp de 12 luni.

Condițiile ofertei

  • Reducerea de 50% se aplică la plata lunară de abonament.
  • Pe durata angajamentului (perioada minimă contractuală), schimbarea abonamentului pe unul cu plata lunară mai mică nu este posibilă.
  • În cazul suspendării temporare a serviciului, perioada de 12 luni în care se acordă reducerea nu se prelungeşte.
  • Reducerea nu este compatibilă cu alte reduceri similare.
  • În cazul nerespectării angajamentului din motive imputabile clientului, acesta achită o despăgubire în mărime de 50% din plățile de abonament pentru perioada rămasă până la expirarea termenului angajamentului. În cazul în care în perioada minimă contractuală, clientul îşi asumă alt angajament sau angajamente în legătură cu procurarea unui sau mai multor dispozitive de la Orange la preţ promoţional sau în rate, despăgubirile datorate pentru nerespectarea angajamentelor asumate se cumulează.

Condiţiile de utilizare a ofertei „De 3 ori mai mult Internet”

  1. Cu oferta “De 3 ori mai mult Internet”, Clientul beneficiază de triplu trafic inclus în abonament timp de 12 luni din data activării ofertei. În cazul activării abonamentului la o dată care nu coincide cu data de facturare a Clientului, perioada de 12 luni include perioada de facturare în curs, traficul pentru care se alocă proporţional.
  2. Oferta este disponibilă cu abonamentele Junior 60, GO şi Nelimitat (abonamente eligibile) la conectare, portare sau transfer de la Orange PrePay, precum şi la activarea ofertei prin aplicaţia My Orange sau my.orange.md în perioada 19.11.2020-31.01.2021, cu semnarea/prelungirea contractului pe minim 12 luni. Oferta poate fi activată pentru un abonament o singură dată.
  3. În cazul în care Clientul îşi asumă un alt angajament privind perioada contractuală minimă (de exemplu, în legătură cu procurarea unui dispozitiv la preţ promoţional şi/sau în rate), penalităţile datorate pentru nerespectarea angajamentelor asumate se cumulează.
  4. În cazul schimbării abonamentului pe unul ineligibil, oferta se anulează ireversibil, fără a afecta valabilitatea angajamentului privind perioada contractuală minimă asumat de Client conform pct. 2.
  5. Perioada de suspendare a abonamentului se include în perioada în care oferta este valabilă conform pct. 1 de mai sus şi nu se include în perioada contractuală minimă indicată la pct. 2 de mai sus.
  6. Oferta „De 3 ori mai mult Internet” nu este disponibilă dacă în perioada promoţiei indicată la pct. 2 de mai sus Clientul a rezolvit contractul pentru un alt abonament voce mobil Orange, inclusiv prin portare sau transfer la serviciul Orange PrePay (sau dacă asemenea contract a fost rezolvit de Orange din motive imputabile Clientului).

Reguli de utilizare a abonamentelor

  • Preţul pentru un minut naţional extra abonament este 1.5 lei/ min.
  • Minutele/SMS incluse în Abonament pot fi utilizate pentru apeluri/SMS în rețeaua Orange sau către altă rețea de telefonie din Republica Moldova, cu excepţia numerelor cu tarif special şi către reţele din regiunea Transnistreană.
  • Apelurile Internaţionale sunt taxate din contul minutelor naţionale incluse în Abonament, conform următoarei formule: 1 minut internaţional în zonele 1, 3, 4 = 15 minute naţionale şi 1 minut internaţional în zonele 2, 5 = 20 minute naţionale.
  • SMS naţionale sunt taxate din contul minutelor naţionale incluse în Abonament, conform următoarei formule: 2 SMS naționale = 1 minut naţional.
  • Minutele şi traficul Internet din Abonamentele GO şi Nelimitat sunt valabile o luna de facturare, nu se transferă pe luna următoare şi nu pot fi utilizate în Roaming.
  • Minutele Internaţionale incluse în Abonamentele Nelimitat 260 şi 400 pot fi utilizate pentru apeluri spre Zonele 1, 2, 3, 4, 5, 6 precum şi spre regiunea Transnistreană cu coeficientul 1:1.
  • Minutele şi traficul Internet în Roaming sunt disponibile în ţările: Austria, Belgia, Bulgaria, Croatia, Cipru, Republica Ceha, Danemarca, Franţa*, Germania, Grecia, Ungaria, Italia*, Malta, Olanda, Polonia, România, Rusia, Slovacia, Spania, Suedia, Elveţia, Turcia, Ucraina, Marea Britanie, SUA*, excepţie operatorii AT&T USA Maritime (90118 BMU01), Orange France M2M (90131 AAZOR), TIM Italy Maritime (90126 ITAGT).
  • Minutele în Roaming sunt valabile pentru apeluri voce de intrare şi cele de ieşire, efectuate spre Moldova şi destinaţii din ţara gazdă, cu excepţia numerelor cu tarif special.
  • Minutele şi traficul Internet în Roaming sunt destinate utilizatorilor finali care călătoresc peste hotare ocazional, adică prezenţa lor în roaming nu depăşeşte 60 zile consecutive sau cumulativ 120 zile pe durata oricăror 12 luni consecutive.
  • Abonament Nelimitat 400 include 50 GB la viteză înaltă şi ulterior nelimitat la viteză de până la 64 Kbps pentru download şi 32 Kbps pentru upload.
  • Opţiunile Nelimitat 80 lei, Nelimitat 100 lei, Opţiunea 300 şi Internaţional 1 zonă/2 zone nu sunt compatibile cu abonamentele GO şi Nelimitat.
  • Abonamentele Nelimitat 260 şi Nelimitat 400 oferă SMS naţionale nelimitate.
Portabilitatea

Cu siguranță ai oameni dragi, prieteni și cunoscuți care sunt deja în familia Orange. Hai și tu cu noi! Mai ales că poți să-ți păstrezi gratuit numărul din altă rețea, la care te pot găsi toți.

Portabilitatea - Înseamnă trecerea într-o altă rețea, fără ca să îți schimbi numărul de telefon. Trecerea la Orange este absolut gratuită.

Tot ce trebuie să faci e să vii la orice magazin Orange din țară, cu buletinul și telefonul. Atât. De restul ne ocupăm noi:

  • Vom informa operatorul tău că treci la Orange;
  • Prietenii tăi vor afla, când te sună, că ești deja în altă rețea printr-un semnal sonor special;
  • Numărul tău, la care te pot găsi toți, va rămâne exact același, gratuit.
FAQ

Ce trebuie să ştii despre portabilitate când vrei să treci la Orange

Totul într-o singură vizită
  • Vino in cel mai apropiat magazin Orange
  • Alege oferta (Abonament sau PrePay) care îţi place mai mult
  • Completează cererea de portare
Ce trebuie să ai cu tine
  • Buletinul de identitate
  • Telefonul cu cartela SIM de la celălalt operator
Primeşti din prima zi, fără a face drumuri în plus
  • Cartela SIM nouă cu un număr provizoriu, pe care vei avea serviciile Orange imediat şi pe care, ulterior, vom porta numărul tău
  • Oferta, plus beneficiile de a fi la Abonament sau PrePay

Portarea durează maxim 5 zile lucrătoare. Te vom anunţa printr-un SMS pe cartela ta veche şi pe noua cartela despre data şi ora la care numărul tău va fi portat, în cel mult 5 zile de la depunerea cererii. In acest timp, noi vom anunţa fostul tău operator despre faptul ca treci la Orange şi vom îndeplini toate formalităţile necesare pentru portare.

Pentru tine avem pregătite numeroase beneficii pe care le vei putea folosi din prima zi şi vom face trecerea ta la Orange cât mai plăcută şi comodă.

Cum afli informaţii despre numerele portate

Pentru a afla dacă un număr de telefon a fost portat, formează gratuit *833# de pe telefonul mobil şi introdu numărul de telefon pentru a afla daca este în reţeaua Orange.

Ori de cate ori suni un număr portat în altă reţea, vei auzi un semnal sonor de avertizare înaintea tonului de apel.

Despre portabilitate

Cum are loc portarea

După completarea cererii de portare la Orange, îţi vom oferi o cartela SIM Orange cu un alt număr de telefon provizoriu. Vei putea comunica de pe acest număr până când portarea va fi finalizată, astfel vei avea acces la toate serviciile Orange din prima zi.

Procesul de portare durează maxim 5 zile lucrătoare. Până la finalizarea portării, îţi vom expedia un mesaj SMS pe cartela SIM de la fostul operator şi pe cea primită de la Orange, în care te vom informa despre data şi ora exactă a portării.

La depunerea cererii, poţi alege o altă zi de portare care să depăşească termenul de 5 zile indicat, dar nu mai mult de 30 zile din data depunerii cererii, cu condiţia că aceasta sa fie o zi lucrătoare.

Numărul va fi portat din reţeaua fostului operator pe cartela SIM Orange la data şi ora stabilită a portării. Pentru a evita întreruperea serviciilor, te rugăm să ai grijă ca la data şi ora portarii, să ai plasată în telefon cartela SIM Orange.

Trebuie să informez operatorul meu actual?

Nu e nevoie să faci drumuri în zadar sau să te întrebi cum să dai de ştire despre portarea ta. Noi vom anunţa fostul tău operator despre portare.

Portarea la Orange este posibilă şi dacă ai un contract de prestare a serviciilor cu alt operator, fără a fi nevoie sa mergi la el pentru a-l rezilia. În acest caz, cererea de portare reprezintă o solicitare de încetare a furnizării serviciilor de telefonie cu fostul operator.

În ce cazuri portarea poate fi respinsa?

Cazuri indicate de ANRCETI în care cererea poate fi respinsa:

  • Cererea nu este completă sau este completata incorect;
  • Datele de identificare ale solicitantului sunt incorecte sau nu corespund datelor de identificare ale titularului numărului la operatorul de la care doriţi să vă portaţi;
  • Numărul nu face parte din blocurile de numere portabile;
  • Au fost primite mai multe cereri de portare pentru acelaşi număr;
  • Numărul nu se afla în reţeaua operatorului de la care doriţăi sa va portaţi sau numărul nu este atribuit de acest operator;
  • Cartela SIM, USIM sau R-UIM pentru numerele pentru care solicitaţi portarea este declarata pierdută sau furată;
  • Numărul pe care doriţi să-l portaţi este un număr preplătit de pe care nu a fost anterior efectuat nici un apel.
Tarife

Apelurile de pe numerele Orange către numerele portate din altă reţea în reţeaua Orange se vor taxa conform tarifelor pentru apeluri în reţea, în funcţie de abonamentul sau planul tarifar ales. Pentru apelul către un număr Orange portat într-o altă reţea se va aplica tariful unui apel către alte reţele.

Ce trebuie să mai ştii

Dacă ai definite numere favorit Orange şi unul din ele se portează în altă reţea, acest număr va fi exclus automat din rândul numerelor tale favorit Orange.

Pentru a anula cererea de portare, trebuie sa vii la operatorul la care ai depus-o. Acolo trebuie sa completezi o cerere de anulare a portarii cu cel puţin 24 de ore înainte de ora stabilita pentru portare.

Model cerere de portare
Invită
un prieten
la Orange
Detalii aici
Ce spun clienții:
"Majoritatea membrilor familiei sunt la Orange"
"Comunicare mai ieftină cu toate numerele Orange"
"Pentru că Orange e companie cu notorietate mondială"
"Calitate în toate: rețea și acoperire, produse, servicii și deservire"
"Este de încredere, fără oferte de sub raft"
"Bonusurile oferite sunt valoroase"
"Pentru că stiu cât plătesc și am suficient trafic pentru comunicare"
"O companie care face nu doar business, dar investește în societate"
"Pentru că am putut să-mi iau telefon în rate"
"Are foarte multe magazine. Te poți deservi oriunde"
"Sunt tratat ca un prieten când am nevoie de ajutor"
"Aria de acoperire în localitatea mea e mai buna la Orange"
"Vreau un telefon performant, dar nu am toată suma. E simplu să achit în rate, fără contract de muncă"
Versiunea Desktop