Dacă telefonul meu cere codul PIN sau PUK

Parola PIN (Număr Personal de Identificare) este un cod numeric (un număr de lungime 4-12 cifre) cu caracter confidențial, care se folosește pentru a preveni accesarea neautorizată a cartelei tale Orange.

Codul PIN este cerut atunci când pornești telefonul mobil sau atunci când introduci cartela ta SIM într-un alt telefon. Dacă un PIN cod este introdus greșit de trei ori consecutiv, telefonul va fi blocat până când vei introduce un alt cod numit PUK (cheia de deschidere a PIN-ului).

PIN ul standard al unei cartele SIM Orange este 1111.

Codurile PIN şi PUK sunt setate de către operator, însă numai codul PIN poate fi modificat de utilizator.

Dacă ai blocat codul PIN şi nu cunoşti codul PUK, accesează My Orange.

Pentru numerele PrePay, codul PUK mai poate fi aflat formand *777*6# de la un alt număr Prepay, introdu numărul PrePay blocat începând cu cifra 0 şi urmează instrucţiunile.

Dacă vei introduce greşit codul PUK de 10 ori, cartela SIM va fi blocată ireversibil. În acest caz, este necesar să restabileşti cartela SIM. Pentru înlocuirea cartelei, vei avea nevoie de buletinul de identitate (se admite şi permisul de conducere sau pașaportul de străinătate). Schimbarea cartelei SIM în magazinele Orange este gratuită.

Ţi-a fost de ajutor? Nu 87 |
 58938
 Copie link-ul
Versiunea Desktop