Abonamente retrase

Această secţiune este dedicată abonamentelor Orange care au fost retrase. Conectarea la aceste abonamente nu este posibilă, dar abonaţii care continuă să le utilizeze pot consulta aici informaţia necesară.

Orange Moldova aduce la cunoștință că, în legătură cu faptul că abonamentul GO 95 a fost retras din oferta comercială a Orange Moldova, abonamentele GO 95 deținute de clienții persoane fizice (consumatori) la data de 26.03.2024 vor fi înlocuite, în ziua de facturare a clientului, cu abonamentul Start 110.

Orange Moldova aduce la cunoștință că, în legătură cu faptul că abonamentul GO 95 a fost retras din oferta comercială a Orange Moldova, abonamentele GO 95 deținute de clienții persoane fizice (consumatori) la data de 26.03.2024 vor fi înlocuite, în ziua de facturare a clientului, cu abonamentul Start 110.

Noul abonament oferă un volum semnificativ mai mare de minute naționale (+100 minute) și trafic Internet (+4GB) incluse în abonament. Condițiile noului abonament Start 110 (inclusiv plata lunară, minutele și traficul Internet incluse în abonament) sunt afișate aici.

Totodată, se aplică următoarele excepţii:

  1. Schimbarea menționată nu se aplică clienților care, până la înlocuirea abonamentului, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova;
  2. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul;
  3. Pentru clienții care și-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare;

Clienții care nu sunt de acord cu această schimbare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentele înlocuite, fără penalizări, prin notificare scrisă, transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestora. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.

Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 de la orice număr mobil Orange sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora le găsiți aici).


În legătură cu faptul că au fost retrase din oferta comercială a Orange Moldova, abonamentele Nelimitat 160, Nelimitat 180 şi TOP 190 deţinute de clienți persoane fizice la data de 12.03.2024 vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu abonamentul nou Max 200 din oferta comercială curentă a Orange Moldova

În legătură cu faptul că au fost retrase din oferta comercială a Orange Moldova, abonamentele Nelimitat 160, Nelimitat 180 şi TOP 190 deţinute de clienți persoane fizice la data de 12.03.2024 vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu abonamentul nou Max 200 din oferta comercială curentă a Orange Moldova.

Noul abonament oferă un volum semnificativ mai mare de minute naţionale și/sau trafic Internet incluse în abonament, care pot fi utilizate inclusiv în roaming nu doar în România, dar și în 30 state-membre ale Uniunii Europene și Spațiului Economic European. Condițiile noului abonament (inclusiv plata lunară, minutele şi traficul Internet incluse în abonament) sunt afișate aici.

Totodată, se aplică următoarele excepții:

  1. Schimbarea menționată nu se aplică clienților care, până la înlocuirea abonamentului, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova;
  2. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul;
  3. Pentru clienții care și-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare;
  4. Dacă clientul beneficiază de reducere la plata lunară pentru abonamentul Nelimitat160 cu oferta „Reducere lunară LOVE” (activată la conectarea pe același cont Orange a abonamentelor fixe Fibră + TV Acasă, Fibră, Internet + TV Acasă sau Internet Acasă), abonamentul va fi înlocuit la data la care clientul va înceta să mai beneficieze de reducerea respectivă.

Clienții care nu sunt de acord cu această schimbare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentele înlocuite, fără penalizări, prin notificare scrisă, transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestora. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.

Mai multe detalii pot fi obţinute obţine pe www.orange.md, la numărul 777 de la orice număr mobil Orange sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele şi programul de funcționare ale acestora sunt pe www.orange.md).

Vă mulțumim pentru fidelitatea dvs. și pentru încrederea pe care ne-o acordați.

Cu stimă,

Orange Moldova


Orange Moldova aduce la cunoștință că la 20.02.2024 abonamentele TOP 170 se retrag din oferta sa comercială destinată persoanelor fizice (consumatori) și nu vor mai putea fi utilizate de acestea. Abonamentele TOP 170 deținute de asemenea clienți la această dată vor fi înlocuite, în ziua de facturare a clientului, cu abonamentul nou Max 190.

Orange Moldova aduce la cunoștință că la 20.02.2024 abonamentele TOP 170 se retrag din oferta sa comercială destinată persoanelor fizice (consumatori) și nu vor mai putea fi utilizate de acestea. Abonamentele TOP 170 deținute de asemenea clienți la această dată vor fi înlocuite, în ziua de facturare a clientului, cu abonamentul nou Max 190.

Condițiile noului abonament Max 190 (inclusiv plata lunară, minutele și traficul Internet incluse în abonament) sunt afișate aici. De remarcat că noul abonament oferă un volum semnificativ mai mare de minute naționale (+250 minute naţionale) și trafic Internet (+25GB) incluse în abonament, care vor putea fi utilizate în roaming nu doar în România, dar și în 30 state-membre ale Uniunii Europene și Spațiului Economic European.

Totodată, se aplică următoarele excepţii:

  1. Schimbarea menționată nu se aplică clienților care, până la înlocuirea abonamentului, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova;
  2. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul;
  3. Pentru clienții care și-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.

Clienții care nu sunt de acord cu această schimbare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentele înlocuite, fără penalizări, prin notificare scrisă, transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestora. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.

Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 (700 pentru persoane juridice) de la orice număr mobil Orange sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora le găsiți aici).


Orange Moldova aduce la cunoștință că la 23.11.2023 abonamentele GO 90 se retrag definitiv din oferta sa comercială și nu vor mai putea fi utilizate de clienți. Abonamentele GO 90 deținute de clienți la această dată vor fi înlocuite, în ziua de facturare a clientului, cu abonamentul nou Start 110.

Orange Moldova aduce la cunoștință că la 23.11.2023 abonamentele GO 90 se retrag definitiv din oferta sa comercială și nu vor mai putea fi utilizate de clienți. Abonamentele GO 90 deținute de clienți la această dată vor fi înlocuite, în ziua de facturare a clientului, cu abonamentul nou Start 110.

Condițiile noului abonament Start 110 (inclusiv plata lunară, minutele și traficul Internet incluse în abonament) sunt afișate pe aici. Minutele incluse vor putea fi utilizate, de asemenea, pentru expedierea de SMS naționale, conform coeficienților publicați aici.

De remarcat că noul abonament oferă un volum semnificativ mai mare de minute și trafic Internet incluse în abonament. Astfel, dacă clientul beneficiază de bonus lunar sub formă de minute naționale, pe termen nelimitat, sau de opțiunea Nelimitat 80 lei, acestea vor fi anulate din aceeași dată.

Totodată, se aplică următoarele excepţii:

  1. Schimbarea menționată nu se aplică clienților care, până la înlocuirea abonamentului, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova;
  2. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul;
  3. Pentru clienții care și-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare;
  4. Pentru abonamentele respective care fac obiectul unui acord adițional încheiat cu Orange Moldova, schimbarea în cauză va fi aplicată la expirarea termenului acordului adițional;
  5. Dacă clientul beneficiază de reducere la plata lunară pentru abonamentele respective cu oferta „Reducere lunară LOVE” (activată la conectarea pe același cont Orange a abonamentelor fixe Fibră + TV Acasă, Fibră, Internet + TV Acasă sau Internet Acasă), abonamentul va fi înlocuit la data la care clientul va înceta să mai beneficieze de reducerea respectivă.

Clienții care nu sunt de acord cu această schimbare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentele înlocuite, fără penalizări, prin notificare scrisă, transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestora. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.

Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 (700 pentru persoane juridice) de la orice număr mobil Orange sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora le găsiți aici).


Abonamente TOP
 
GO 95, TOP 130, TOP 170, TOP 190, TOP 270 retrase din 17.10.2023
Abonament TOP 130
Nelimitat
cu 3 Numere Favorite
450 minute
naționale
10 GB + 10 GB  
               cu Family
130 lei lunar
Abonament TOP 170
Nelimitat
în rețea
750 minute naționale
+ roaming în România
25 GB + 25 GB  
               cu Family
5,63 GB limita în
roaming România
170 lei lunar
Abonament TOP 190
Nelimitat
în rețea
1000 minute naționale
+ roaming în România
50 GB + 50 GB  
               cu Family
6,29 GB limita în
roaming România
190 lei lunar
Abonament TOP 270
Nelimitat
minute și SMS
naționale
inclusiv roaming în Europa
50 minute
internaționale
100 GB + 100 GB
                 cu Family
8,94 GB limita în
roaming Europa
30 min +
500 MB în roaming
270 lei lunar

Abonament GO 95
Nelimitat
cu 3 Numere Favorite
200 minute
naționale
6 GB + 6 GB
    cu Family
95 lei lunar

Detalii despre abonamente

  • Abonamentele TOP sunt disponibile la conectare şi transfer de la PrePay, cu angajament pe minim 6 luni.
  • Preţul pentru un minut naţional extra abonament este 1.7 lei/ min.
  • Minutele/SMS incluse în Abonament pot fi utilizate pentru apeluri/SMS în rețeaua Orange sau către altă rețea de telefonie din Republica Moldova, cu excepţia numerelor cu tarif special şi către reţele din regiunea Transnistreană.
  • Apelurile Internaţionale sunt taxate din contul minutelor naţionale incluse în Abonament, conform următoarei formule:
    • Pentru Abonamentul GO 95: 1 minut internaţional în zonele 1, 3, 4 = 15 minute naţionale şi 1 minut internaţional în zonele 2, 5 = 20 minute naţionale.
    • Pentru Abonamentele TOP: 1 minut internaţional în zona 1= 15 minute naţionale, 1 minut internaţional în zonele 3, 4 = 20 minute naţionale şi 1 minut internaţional în zonele 2, 5 = 30 minute naţionale.
  • SMS naţionale sunt taxate din contul minutelor naţionale incluse în Abonament, conform următoarei formule: 2 SMS naționale = 1 minut naţional.
  • Minutele şi traficul Internet din Abonamentele GO şi TOP sunt valabile o luna de facturare, nu se transferă pe luna următoare şi nu pot fi utilizate în Roaming.
  • Minutele Internaţionale incluse în Abonament TOP 270 pot fi utilizate pentru apeluri spre Zonele 1, 2, 3, 4, 5, 6 precum şi spre regiunea Transnistreană cu coeficientul 1:1.
  • Minutele şi traficul Internet în Roaming sunt disponibile în ţările: Austria, Belgia, Bulgaria, Croatia, Cipru, Republica Ceha, Danemarca, Franţa*, Germania, Grecia, Ungaria, Italia*, Malta, Olanda, Polonia,Portugalia, România, Rusia, Slovacia, Spania, Suedia, Elveţia, Turcia, Ucraina, Marea Britanie, SUA*, excepţie operatorii AT&T USA Maritime (90118 BMU01), Orange France M2M (90131 AAZOR), TIM Italy Maritime (90126 ITAGT).
  • Minutele în Roaming sunt valabile pentru apeluri voce de intrare şi cele de ieşire, efectuate spre Moldova şi destinaţii din ţara gazdă, cu excepţia numerelor cu tarif special.
  • Minutele şi traficul Internet în Roaming sunt destinate utilizatorilor finali care călătoresc peste hotare ocazional, adică prezenţa lor în roaming nu depăşeşte 60 zile consecutive sau cumulativ 120 zile pe durata oricăror 12 luni consecutive.
  • Abonamentul TOP 270 include 100 GB, respectiv, 100 GB la viteză înaltă şi ulterior – nelimitat la viteză de până la 256 Kbps pentru download şi 128 Kbps pentru upload. Pentru celelalte abonamente preţul traficului Internet extra abonament constituie 12 lei pentru 100 MB.
  • Opţiunile Nelimitat 80 lei, Nelimitat 100 lei, Opţiunea 300 şi Internaţional 1 zonă/2 zone nu sunt compatibile cu abonamentele GO şi TOP.
  • Abonamentul TOP 270 oferă SMS naţionale nelimitate.
Abonament GO
 
GO 90 retras din 14.11.2022
Abonament GO 90
Nelimitat
cu 3 Numere Favorite
200 minute
naționale
4 GB  
+ 4 GB
    cu Family
90 lei lunar

Extra abonament: 100 MB = 12 lei

Detalii despre abonamente

  • Preţul pentru un minut naţional extra abonament este 1.7 lei/ minut, iar preţul traficului Internet extra abonament constituie 12 lei pentru 100 MB.
  • Minutele/SMS incluse în Abonament pot fi utilizate pentru apeluri/SMS în rețeaua Orange sau către altă rețea de telefonie din Republica Moldova, cu excepţia numerelor cu tarif special şi către reţele din regiunea Transnistreană.
  • SMS naţionale sunt taxate din contul minutelor naţionale incluse în Abonament, conform următoarei formule: 2 SMS naționale = 1 minut naţional.
  • Minutele şi traficul Internet din Abonamentul GO sunt valabile o lună de facturare, nu se transferă pe luna următoare şi nu pot fi utilizate în Roaming.
GO 75 retras din 06.12.2022 Detalii
Abonament Nelimitat
 
GO 80, GO 110, Nelimitat 160, Nelimitat 180, Nelimitat 260, Nelimitat 400, retras din 24.11.2021 Detalii

Alte abonamente retrase

Abonament Delfin
 
Delfin 70 lei, Delfin 110 lei, Delfin 150 lei - retras din 16.04.2019 Detalii
Delfin 55 lei, Delfin 90 lei, Delfin 135 lei, Delfin 240 lei - retras din 25.08.2016 Detalii
Delfin 50 lei, Delfin 80 lei, Delfin 140 lei, Delfin 220 lei, Delfin 320 lei, Delfin 420 lei, Delfin 620 lei, Delfin 920 lei Detalii
Abonament Tigru
 
Tigru 150 lei, Tigru 175 lei, Tigru 180 lei, Tigru 250 lei, Tigru 400 lei - retras din 16.04.2019 Detalii
Tigru 150 lei, Tigru 250 lei, Tigru 350 lei Detalii
Abonament Colibri
 
Colibri 4G 75, Colibri 4G 100, Colibri 4G 110, Colibri 4G 140 - retras din 14.09.2021 Detalii
Colibri 75 lei, Colibri 100 lei, Colibri 110 lei, Colibri 140 lei - retras din 16.04.2019 Detalii
Colibri 60 lei, Colibri 90 lei, Colibri 120 lei Detalii
Abonament Panteră
 
Panteră 90 lei, Panteră 160 lei, Panteră 260 lei, Panteră 560 lei, Panteră 860 lei Detalii
Abonament Fluture
 
Fluture 15 lei Detalii

*Pentru abonamentele TOP 170 şi TOP 190 se aplică condiţiile de utilizare a abonamentelor în Roaming în Romania pentru Max 175, iar pentru abonamentele Nelimitat 400 şi TOP 270 se aplică condiţiile de utilizare a abonamentelor în Roaming în Romania pentru Max 290. Detalii aici.