Reîncărcare online

Puteţi reîncărca contul cu cardul bancar VISA, MasterCard sau American Express.

Pentru aceasta veţi efectua următorii paşi:

  • accesaţi compartimentul "Reîncărcare online"
  • intoduceţi numărul Orange şi suma spre plată
  • apoi veţi fi transferat pe pagina securizată a băncii, unde veţi introduce datele cardului bancar
  • în sfârşit, veţi fi informat printr-un mesaj, afişat pe pagina web, despre statutul tranzacţiei

Terminale de plată

Puteţi achita serviciile Orange la unul din terminalele de plată în orice zi, 24 ore din 24, la unul din punctele de amplasare apropiate. Achitaţi factura lunară sau reîncărcaţi contul PrePay cu orice sumă de la 10 lei în sus şi divizibilă cu 10. Ex: 30, 70, 220, 980 etc. La efectuarea unei operaţiuni de alimentare veţi primi un bon de plată şi imediat prin SMS o confirmare a plăţii.

E-cartela

Puteți reîncarca numărul Orange Abonament, PrePay sau Internet Acum cu o cartelă electronică de reîncărcare pe care o găsiţi în orice chiosc “AKM-Veteran”.

Alegeţi doar valoarea care vi se potriveşte:

Reîncărcarea se efectuează utilizând codul unic de reîncărcare pe care îl găsiţi pe bonul primit. Asiguraţi-vă că acesta a fost tipărit în fața dumneavoastră.

Pentru a reîncărca contul, formaţi *144* codul de reîncărcare # . În scurt timp veţi primi pe ecranul telefonului informaţia despre suma reîncărcată. La fel, puteţi accesa “contul meu” pe my.orange.md sau apela numărul 100 pentru reîncărcarea contului.

Сontul poate fi reîncărcat şi de către un alt client Orange. Pentru a reîncărca contul unui alt utilizator Orange cu o cartelă electronică de reîncărcare, formaţi *144* codul de reîncărcare * numărul de telefon # , unde numărul de telefon începe cu 0. O cartelă electronică de reîncărcare poate fi folosită o singură dată.

Contul meu

Puteţi reîncărca orice număr Orange accesând "contul meu" pe my.orange.md prin intermediul cardului bancar sau cartelelor de reîncărcare.
detalii aici

Achitare în magazine

Puteţi achita în numerar serviciile în magazinele directe şi la distribuitorii Orange. Achitarea serviciilor este posibilă şi la unele bănci precum şi filialele acestora: COMERTBANK, FinCombank, Victoriabank, Energbank, Euro Credit Bank, EXIMBANK-Gruppo Veneto Banca, Mobiasbancă – Groupe Société Générale, Moldindconbank şi Moldova-Agroindbank. Totodată aveţi posibilitatea de a achita serviciile rapid la chioscurile Moldpresa şi Cebacot începând cu suma de 5 lei.

Reîncărcare internaţională

Puteţi reîncărca orice cont Orange prin intermediul site-urilor www.ding.com sau https://topup.orange.com/ folosind cardul bancar, în unul din punctele specializate de peste hotare, sau prin intermediul aplicaţiei mobile DingTopUp: Mobile Recharge disponibilă pentru iOS şi Android.

Transfer bancar

Transferul bancar este o metodă de plată destinată persoanelor juridice. Decontarea banilor se efectuează de către client din contul bancar. Este necesar să indicaţi următoarele date:

  • BC “Moldova – Agroindbank” S.A. Filiala Chişinău – Centru
  • Cod IBAN: MD64AG000000225110801767
  • Codul băncii: AGRNMD2X723
  • Cod fiscal: 1003600106115
  • Cod TVA: 7800044

La completarea destinaţiei de plată se respectă următorul format: SERV. GSM NR. CLIENT xxxxx, NR. MOBIL xxxxxxxx FF xxxxxxx NR. REF. xxxxxxxx DIN zz/ll/an. TVA-xxxx.

Reîncărcări alternative

Transfer credit

Transferaţi usor şi rapid credit bănesc în contul unui utilizator Orange PrePay sau Orange Abonament, atunci când au rămas fără credit în cont.

detalii aici
Orange Help

Atunci când nu mai aveţi credit în cont, aveţi la dispoziţie serviciile Sună-mă, Reîncarcă-mă, Credit de rezervă care vă vin în ajutor.

detalii aici
Serviciul "Sună încă o lună"

Cu serviciul Sună înca o luna puteţi să prelungiţi valabilitatea creditului şi continuaţi să apelaţi, atunci când aţi intrat în perioada inactivă, dar mai aveţi credit în cont.

detalii aici

Cartele de reîncărcare

Acum aveţi o singura cartelă Orange pentru toate – Abonament, PrePay şi Internet Acum.Cumpăraţi o cartela de reîncărcare cu valoarea de reîncărcare dorită, de la orice magazin Orange sau de la unul din chioscurile de presă şi tutungerii. Alegeţi doar suma de care aveti nevoie.

Răzuiţi cu atenţie aria de răzuit de pe partea din spate pentru a afla codul cartelei de reîncărcare.

Formaţi *144* codul de reîncărcare # pentru a reincarca contul. În scurt timp veţi primi pe ecranul telefonului informaţia despre suma reîncărcată. La fel puteţi apela şi numărul 100 pentru reîncărcarea contului.

Daca aţi format greşit codul de reîncărcare de 3 ori consecutiv, serviciul va fi suspendat. Nu vă faceţi griji – pentru a debloca serviciul de reîncărcare, sunaţi 100 , selectaţi meniul reincarcarea contului apoi introduceti seria cartelei de reincarcare, care se afla sub codul de bare.

Consultaţi contul formând 100 de pe telefonul mobil.

Informaţia privind starea contului o puteţi obţine gratuit şi pe ecranul telefonului mobil formând *133# .

La reîncărcarea contului de la 50 lei în sus, valabilitatea numărului PrePay se prelungeşte cu 1 an.

Suma reincarcata < 25 lei 25-49 lei 50-1000 lei
Sunati si primiti apeluri 7 zile 1 luna 6 luni
Doar primiti apeluri 1 luna 6 luni 6 luni

Internet Acum PrePay include o perioada activă, în decursul căreia puteţi naviga pe internet şi o perioada pasivă, când aveţi posibilitatea să reîncărcaţi contul pentru a păstra cartelă valabilă:

suma reîncărcată < 25 lei 25-49 lei 50-1000 lei
perioada activă,
în decursul căreia puteţi naviga liber pe internet
7 zile 1 lună 6 luni
perioada inactivă,
în decursul căreia puteţi doar reîncărca contul
1 lună 6 luni 6 luni

La reîncărcare perioada activă / inactivă oferită de suma reîncărcată nu se sumează cu perioada activă / inactivă existentă, ci se alege valoarea maximă dintre ele.

La finele perioadei active, creditul PrePay / Internet Acum Prepay neutilizat rămâne în contul utilizatorului până la sfârşitul perioadei inactive.

Versiunea Desktop