Modalităţi de plată

PrePay Abonament și Internet+TV Acasa Internet Acum

Card bancar

Aplicația mobilă My Orange

Aplicaţiile Mobile şi Web ale băncilor

Acum ai banca ta în telefonul mobil. Descarcă aplicaţia băncii direct de pe telefonul tău şi plăteşte serviciile Orange. Dacă vrei să câştigi timp, setează plată programată şi uită de grija facturii.

Numerar

Terminale de plată

Puteţi achita serviciile Orange la unul din terminalele de plată QIWI, MMPS, Paynet, Runpay amplasate în alimentare, stații PECO, farmacii, în orice zi, 24 ore din 24. Achitaţi factura lunară sau reîncărcaţi contul PrePay cu orice sumă de la 10 lei în sus şi divizibilă cu 10. Ex: 30, 70, 220, 980 etc. La efectuarea unei recîncărcări veţi primi un bon de plată şi imediat prin SMS o confirmare a plăţii.

Cartele de reîncărcare

Cumpăraţi o cartela de reîncărcare cu valoarea de reîncărcare dorită în magazinele alimentare şi benzinăriile Lukoil.

Răzuiţi cu atenţie aria de răzuit de pe partea din spate pentru a afla codul cartelei de reîncărcare.

Formaţi *144* codul de reîncărcare # pentru a reincarca contul. În scurt timp veţi primi pe ecranul telefonului informaţia despre suma reîncărcată.

Daca aţi format greşit codul de reîncărcare de 10 ori, serviciul va fi blocat. Pentru a debloca serviciul de reîncărcare, sunaţi 144 apoi introduceti seria cartelei de reincarcare, care se afla sub codul de bare.

Informaţia privind starea contului o puteţi obţine gratuit şi pe ecranul telefonului mobil formând *133# .

La reîncărcarea contului de la 50 lei în sus, valabilitatea numărului PrePay şi Internet Acum PrePay se prelungeşte cu 1 an.

Suma reincarcata < 25 lei 25-49 lei 50-1000 lei
Sunati si primiti apeluri 7 zile 1 luna 3 luni
Doar primiti apeluri 1 luna 6 luni 9 luni

Oficiul postal

Puteţi achita serviciile Orange la oricare oficiu poştal din ţară conform programului lor de muncă. Achitaţi factura lunară sau reîncărcaţi contul Prepay cu orice sumă de la 1 leu. La efectuarea unei reîncărcări veţi primi un bon de plată şi imediat prin SMS o confirmare a plăţii.

Transfer bancar

Persoane Juridice

Transferul bancar este o metodă de plată destinată persoanelor juridice. Decontarea banilor se efectuează de către client din contul bancar. Este necesar să indicaţi următoarele date:

  • BC “Moldova – Agroindbank” S.A. Filiala Chişinău – Centru
  • Cod IBAN: MD64AG000000225110801767
  • Codul băncii: AGRNMD2X723
  • Cod fiscal: 1003600106115
  • Cod TVA: 7800044

La completarea destinaţiei de plată se respectă următorul format: SERV. GSM NR. CLIENT xxxxx, NR. MOBIL xxxxxxxx FF xxxxxxx NR. REF. xxxxxxxx DIN zz/ll/an. TVA-xxxx.

Reîncărcare internațională

Federaţia Rusă

Acum, pe teritoriul Federației Ruse puteți reîncărca contul dvs. Orange sau al rudelor de acasă prin intermediul terminalelor de plată QIWI. Din meniul terminalului urmați următorii pași:

Tariful se calculează conform cursului oficial BNM pentru ziua în care ați efectuat plata

ding.com sau topup.orange.com

Puteţi reîncărca orice cont Orange prin intermediul site-urilor www.ding.com sau https://topup.orange.com/ folosind cardul bancar, în unul din punctele specializate de peste hotare, sau prin intermediul aplicaţiei mobile DingTopUp: Mobile Recharge disponibilă pentru iOS şi Android.

Internet + TV Acasă

Dacă aveţi  servicii fixe Internet + TV Acasă combinate cu serviciile mobile e suficient să reîncărcaţi numărul mobil (balanţa contului include plata pentru toate serviciile Orange), utilizând metodele de plată disponibile pentru mobil.

Dacă aveţi servicii fixe Internet + TV Acasă fără un număr mobil pe acelaşi cont, reîncărcaţi numărul liniei fixe (Identificatorul liniei) indicat în contract sau în factură (numărul are 8 cifre) utilizând aceleaşi metode de plată.

Reîncărcări alternative

Transfer credit

Transferaţi usor şi rapid credit bănesc în contul unui utilizator Orange PrePay sau Orange Abonament, atunci când au rămas fără credit în cont.

detalii aici
Orange Help

Atunci când nu mai aveţi credit în cont, aveţi la dispoziţie serviciile Sună-mă, Reîncarcă-mă, Credit de rezervă care vă vin în ajutor.

detalii aici
Serviciul "Sună încă o lună"

Cu serviciul Sună înca o luna puteţi să prelungiţi valabilitatea creditului şi continuaţi să apelaţi, atunci când aţi intrat în perioada inactivă, dar mai aveţi credit în cont.

detalii aici
Versiunea Desktop