Hai cu noi!
Vino la Orange,
păstrează-ţi numărul
și primește oferta.

Cu siguranță ai oameni dragi, prieteni și cunoscuți care sunt deja în familia Orange. Hai și tu cu noi! Mai ales că poți să-ți păstrezi gratuit numărul din altă rețea, la care te pot găsi toți.

Portabilitatea - Înseamnă trecerea într-o altă rețea, fără ca să îți schimbi numărul de telefon. Trecerea la Orange este absolut gratuită.

Tot ce trebuie să faci e să vii la orice magazin Orange din țară, cu buletinul și telefonul. Atât. De restul ne ocupăm noi:

  • Vom informa operatorul tău că treci la Orange;
  • Prietenii tăi vor afla, când te sună, că ești deja în altă rețea printr-un semnal sonor special;
  • Numărul tău, la care te pot găsi toți, va rămâne exact același, gratuit.

În plus, ai ofertă de „bun venit la Orange“ și toate beneficiile de a fi cu noi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
FAQ

Ce trebuie să ştii despre portabilitate când vrei să treci la Orange

Totul într-o singură vizită
  • Vino in cel mai apropiat magazin Orange
  • Alege oferta (Abonament sau PrePay) care îţi place mai mult
  • Completează cererea de portare
Ce trebuie să ai cu tine
  • Buletinul de identitate
  • Telefonul cu cartela SIM de la celălalt operator
Primeşti din prima zi, fără a face drumuri în plus
  • Cartela SIM nouă cu un număr provizoriu, pe care vei avea serviciile Orange imediat şi pe care, ulterior, vom porta numărul tău
  • Oferta, plus beneficiile de a fi la Abonament sau PrePay

Portarea durează maxim 5 zile lucrătoare. Te vom anunţa printr-un SMS pe cartela ta veche şi pe noua cartela despre data şi ora la care numărul tău va fi portat, în cel mult 5 zile de la depunerea cererii. In acest timp, noi vom anunţa fostul tău operator despre faptul ca treci la Orange şi vom îndeplini toate formalităţile necesare pentru portare.

Pentru tine avem pregătite numeroase beneficii pe care le vei putea folosi din prima zi şi vom face trecerea ta la Orange cât mai plăcută şi comodă.

Cum afli informaţii despre numerele portate

Pentru a afla dacă un număr de telefon a fost portat, formează gratuit *833# de pe telefonul mobil şi introdu numărul de telefon pentru a afla daca este în reţeaua Orange.

Ori de cate ori suni un număr portat în altă reţea, vei auzi un semnal sonor de avertizare înaintea tonului de apel.

Despre portabilitate

Cum are loc portarea

După completarea cererii de portare la Orange, îţi vom oferi o cartela SIM Orange cu un alt număr de telefon provizoriu. Vei putea comunica de pe acest număr până când portarea va fi finalizată, astfel vei avea acces la toate serviciile Orange din prima zi.

Procesul de portare durează maxim 5 zile lucrătoare. Până la finalizarea portării, îţi vom expedia un mesaj SMS pe cartela SIM de la fostul operator şi pe cea primită de la Orange, în care te vom informa despre data şi ora exactă a portării.

La depunerea cererii, poţi alege o altă zi de portare care să depăşească termenul de 5 zile indicat, dar nu mai mult de 30 zile din data depunerii cererii, cu condiţia că aceasta sa fie o zi lucrătoare.

Numărul va fi portat din reţeaua fostului operator pe cartela SIM Orange la data şi ora stabilită a portării. Pentru a evita întreruperea serviciilor, te rugăm să ai grijă ca la data şi ora portarii, să ai plasată în telefon cartela SIM Orange.

Trebuie să informez operatorul meu actual?

Nu e nevoie să faci drumuri în zadar sau să te întrebi cum să dai de ştire despre portarea ta. Noi vom anunţa fostul tău operator despre portare.

Portarea la Orange este posibilă şi dacă ai un contract de prestare a serviciilor cu alt operator, fără a fi nevoie sa mergi la el pentru a-l rezilia. În acest caz, cererea de portare reprezintă o solicitare de încetare a furnizării serviciilor de telefonie cu fostul operator.

În ce cazuri portarea poate fi respinsa?

Cazuri indicate de ANRCETI în care cererea poate fi respinsa:

  • Cererea nu este completă sau este completata incorect;
  • Datele de identificare ale solicitantului sunt incorecte sau nu corespund datelor de identificare ale titularului numărului la operatorul de la care doriţi să vă portaţi;
  • Numărul nu face parte din blocurile de numere portabile;
  • Au fost primite mai multe cereri de portare pentru acelaşi număr;
  • Numărul nu se afla în reţeaua operatorului de la care doriţăi sa va portaţi sau numărul nu este atribuit de acest operator;
  • Cartela SIM, USIM sau R-UIM pentru numerele pentru care solicitaţi portarea este declarata pierdută sau furată;
  • Numărul pe care doriţi să-l portaţi este un număr preplătit de pe care nu a fost anterior efectuat nici un apel.
Tarife

Apelurile de pe numerele Orange către numerele portate din altă reţea în reţeaua Orange se vor taxa conform tarifelor pentru apeluri în reţea, în funcţie de abonamentul sau planul tarifar ales. Pentru apelul către un număr Orange portat într-o altă reţea se va aplica tariful unui apel către alte reţele.

Ce trebuie să mai ştii

Dacă ai definite numere favorit Orange şi unul din ele se portează în altă reţea, acest număr va fi exclus automat din rândul numerelor tale favorit Orange.

Pentru a anula cererea de portare, trebuie sa vii la operatorul la care ai depus-o. Acolo trebuie sa completezi o cerere de anulare a portarii cu cel puţin 24 de ore înainte de ora stabilita pentru portare.

Model cerere de portare
Ce spun clienții:
"Majoritatea membrilor familiei sunt la Orange"
"Comunicare mai ieftină cu toate numerele Orange"
"Pentru că Orange e companie cu notorietate mondială"
"Calitate în toate: rețea și acoperire, produse, servicii și deservire"
"Este de încredere, fără oferte de sub raft"
"Bonusurile oferite sunt valoroase"
"Pentru că stiu cât plătesc și am suficient trafic pentru comunicare"
"O companie care face nu doar business, dar investește în societate"
"Pentru că am putut să-mi iau telefon în rate"
"Are foarte multe magazine. Te poți deservi oriunde"
"Sunt tratat ca un prieten când am nevoie de ajutor"
"Aria de acoperire în localitatea mea e mai buna la Orange"
"Vreau un telefon performant, dar nu am toată suma. E simplu să achit în rate, fără contract de muncă"
"Sunt plecat peste hotare, plătesc doar 15 lei ca să-mi păstrez abonamentul și primesc și minute gratuite"
Versiunea Desktop