Abonament
Informaţie utilă
Ce fac dacă am pierdut telefonul, cartela SIM Mărimile și formatul cartelei SIM Orange Cum aflu codurile PIN și PUK pentru un număr cu abonament lunar Cum aflu numărul de telefon de pe cartela SIM Numere și coduri scurte Ce drepturi am dacă utilizez un număr cu abonament lunar, scris pe numele altei persoane Cum redirecționez apelurile de pe un număr de telefon pe altul Ce sunt punctele de fidelitate și cum le primesc Cum verific cantitatea punctelor de fidelitate Cum pot utiliza punctele de fidelitate acumulate Cât timp sunt valabile punctele de fidelitate acumulate Portarea numărului Noțiuni despre utilizarea eSIM Cum activez și restabilesc cartela eSIM
35620
39202
56091
555304
349928
4738
97070
20278
45779
121965
17639
12867
30557
1400
Opţiuni şi servicii
Cum pot schimba abonamentul lunar Opţiunea 3 Numere Favorite Ce fac dacă cartela SIM nu funcționează sau am pierdut-o Opțiuni pentru numerele cu abonament lunar și căile de activare Cum activez opțiuni, servicii, pe un număr mobil cu abonament lunar Unde verific ce opțiuni am activate pe numărul meu Cum suspend sau reconectez abonamentul din suspendare temporară Serviciul ”Cine a sunat” și ”Notificare Prezenţă” Cum schimb serviciile Orange de pe numele unei persoane pe alta Cum adaug un număr nou de telefon, la abonament lunar, pe numele meu Pot să schimb numărul de telefon Orange Cum activez minute gratuite pentru apeluri cu Ucraina Ce primesc cu Orange Family Cum activez Oferta Family Cum transfer GB pe un alt număr din Orange Family
66271
98960
33602
32912
30484
23065
103332
25199
32852
15577
23203
14670
31235
8795
33796
Factura şi plăţi
Cum verific starea contului și consumul pentru numărul meu mobil Din ce motive pot avea minus pe contul de abonament Cum îmi pun bani pe cont, achit serviciile Orange Dacă am greșit numărul de telefon la achitare Cum aflu care este ziua de facturare pentru numărul meu Ce informații se conțin în factura lunară Cum activez primirea facturii la adresa de e-mail Cum obțin lista cu numerele telefonate având abonament lunar Cum schimb adresa la care primesc factura lunară Dacă nu am primit factura lunară Cum verific starea contului când sunt în Roaming Cum reîncarc contul Orange când sunt în afara țării Posibile cauze de deconectare a numărului cu abonament lunar Cum primesc lista cu numerele telefonate, descifrarea apelurilor Cum aflu suma datoriei și o achit, dacă numărul de telefon este anulat Comision la achitarea serviciilor Orange Instrucțiuni pentru extragerea şi vizualizarea facturii primite prin e-mail
226958
21245
107752
22369
20874
55933
17642
17406
14949
11994
39684
29985
18055
23324
26530
18033
19195
Semnătura mobilă
Ce este Semnătura mobilă Cum activez, reactivez sau prelungesc semnătura mobilă Tarife pentru utilizarea serviciului semnătura mobilă Cum să mă asigur că semnătura mobilă nu îmi este fraudată Codul PIN al semnăturii mobile Ce fac dacă pierd cartela SIM, pe care este activată semnătura mobilă Cum semnez electronic un document și verific dacă este semnat Ce statute poate avea serviciul semnăturii mobile
3326
5665
2660
2586
3320
2349
19588
2853
My Orange abonament
Cum creez sau șterg contul My Orange Cum mă loghez pe my.orange.md cu numărul abonament Ce pot face pe pagina my.orange.md Cum găsesc codurile PIN, PUK pe pagina my.orange.md Cum schimb numărul de telefon în aplicația My Orange, de pe SIM1 pe SIM2 Cum ma loghez în aplicația My Orange Moldova
15342
54190
28145
11998
9346
7310
Utilizarea dispozitivelor
Ce preț au dispozitivele Orange Cum verific la ce etapă este telefonul predat la reparaţie Ce dispozitive repară compania Orange Centre autorizate în repararea telefoanelor mobile defectate Ce este expertiza independentă Ce fac dacă s-a defectat dispozitivul procurat pe garanție Ce documente prezint la repararea dispozitivului pe garanţie Cum pregătesc dispozitivul pentru predare în reparație Ce oferă Certificatul de Garanţie Cât timp durează repararea dispozitivului Cum verific dacă certificatul de garanţie este încă valabil Dacă pierd certificatul de garanţie al dispozitivului Care sunt condițiile de asigurare a telefonului mobil Ce tip de asigurare telefon pot să aleg Cum depun cererea de despăgubire pentru telefonul asigurat Care sunt condițiile de deblocare a dispozitivelor Orange Cum solicit deblocarea telefonului procurat la Orange Unde stochez informaţia
6589
28590
24215
29155
25726
25407
24100
24185
27860
23580
24762
22735
6450
6320
6814
6802
7876
19624
Ești nou la Abonament?
Găseşte informaţii esenţiale pe care e bine să le cunoşti în calitate de nou membru al familiei Orange.
Detalii aici