Combin Mobil, Internet şi TV Acasă şi economisesc

Cum depui o reclamaţie

Stimate Client,
Prioritatea noastra este sa ne tinem promisiunile.
In cazul in care nu sunteti satisfacut de calitatea serviciilor Orange sau aveti indoieli despre facturarea serviciilor Orange, Va rugam sa ne contactati. Feedback-ul primit din partea Dvs. ne ofera posibilitatea de a raspunde rapid la necesitatile Dvs. si de a evita erorile posibile. Totodata, acesta va determina directia in care trebuie sa mergem.

Mai jos, Veti gasi un ghid al reclamatiei – acestea sunt drepturile Dvs. si responsabilitatile noastre. Speram ca aceasta informatie Va va ajuta sa intelegeti procesul de lucru cu reclamatiile la Orange.


Pasul 1

Cum depuneti o reclamatie la Orange

  • prin apel – la numerele de telefon 700 sau 022 97 77 00, daca sunteti persoana juridica, si 777 sau 022 97 77 77, daca sunteti persoana fizica;
  • prin e-mail – la adresa electronica orange@orange.md;
  • prin fax – la numarul 022 97 77 01, pentru peroane juridice si 022 97 77 61 pentru persoane fizice;
  • personal – la unul din magazinele Orange;
  • prin posta – la adresa or. Chisinau, str. Alba-Iulia 75, MD 2071.

Va incurajam sa ne apelati. Astfel, vom incerca sa determinam tipul reclamatiei Dvs. in timpul conversatiei telefonice – noi apreciem timpul Dvs.

Daca reclamatia Dvs. va necesita o investigare aditionala sau daca Dvs. ne Veti contacta altfel decat prin apel telefonic, Veti primi un mesaj confirmativ care va anunta statutul cazului Dvs. – Reclamatia Dvs. se examineaza.


Pasul 2

Ce trebuie sa contina o reclamatie?

1. un numar Orange (voce sau internet) sau numarul contului Dvs.

2. numele Dvs., adresa postala – Orange nu ofera informatii persoanelor neautorizate, protectia informatiei personale este prioritara pentru noi

3. detalii referitor la reclamatia Dvs.

  • subiectul reclamatiei
  • cand a avut loc incidentul
  • care sunt motivele/ cauzele ce V-au determinat sa depuneti reclamatia

4. data si semnatura


Pasul 3

Cand primiti un raspuns?

  • noi cunoastem asteptarile Dvs., astfel, vom incerca sa raspundem la reclamatie cat mai curand posibil
  • daca nu reusim sa Va oferim o solutie in 15 zile, Veti primi un raspuns intermediar, prin care Veti fi anuntat despre termenul necesar aditional pentru a oferi solutia cea mai potrivita
  • in cazul unor reclamatii ce necesita mai mult timp de examinare si solutionare, ne obligam sa oferim raspunsul in maxim 30 de zile calendaristice, calculate din ziua in care Orange a receptionat reclamatia Dvs.

Vom face tot posibilul pentru ca raspunsul oferit la reclamatia Dvs. sa fie unul clar si complet.

Versiunea Desktop