Combin Mobil, Internet şi TV Acasă şi economisesc

factura Orange

afla ce reprezinta informatiile de pe factura ta

Fie ca este prima data cand primesti factura Orange sau vrei sa afli mai multe despre ceea ce contine factura ta, ti-am pregatit o scurta descriere a acesteia.

Apasa pe semnul intrebarii pentru a citi explicatiile fiecarei sectiuni.

Informatiile sunt prezentate doar ca exemplu, factura ta va contine datele contului tau Orange si ofertele de care beneficiezi.

informatii despre facturi si plati
De ce sunt deconectat?

Serviciile Orange pot fi deconectate din umatoarele motive:

a) factura lunara nu a fost achitata. Factura poate fi achitata in decurs de 20 de zile din ziua emiterii acesteia. Factura Orange se emite lunar, intr-o zi stabilita in mod automat la abonare.

b) suma permisa pentru convorbiri in minus a fost depasita. Clientii Orange Abonament au posibilitatea sa vorbeasca in credit pina la limita de minus 300 lei sau pina la 0 (zero) lei, daca au modificat, in prealabil, limita de credit.

Puteti verifica oricand suma spre plata accesand “contul meu” pe my.orange.md.

Cat trebuie sa achit?

Pentru a verifica care este suma necesara achitarii formati una din urmatoarele modalitati:

  • *133#
  • *100#
  • Apel 100
  • Apel 255
  • Accesati “contul meu” pe my.orange.md.

Suma indicata cu valoare negativa in balanta contului reprezinta suma necesara spre achitare.

De asemenea, puteti accesa contul meu, avand Cartela Clientului, pentru detalii despre starea contului.

Pentru intrebari aditionale apelati serviciul clienti Orange 777 de la numarul Orange sau 022977777 de la fix, prin SMS la 777. De asemenea, ne puteti contacta prin Orange Chat, sau prin email, orange@orange.md.

Cum pot achita?

Aveti posibilitatea sa achitati serviciile Orange Abonament prin urmatoarele modalitati:

reincarcare prin intermediul terminalelor de plata

De asemenea, puteti achita serviciile Orange la unul din terminalele de plata. Terminalele de plata sunt o modalitate simpla si comoda de achitare a serviciilor in orice zi, 24 ore din 24, la unul din punctele de amplasare apropiate.

Puteti achita factura lunara sau reincarca contul cu orice suma de la 10 lei in sus si divizibila cu 10. Ex: 30, 70, 220, 980 etc. La efectuarea unei operatiuni de alimentare veti primi un bon de plata si imediat prin SMS o confirmare a platii.

reincarcarea online

Puteti reincarca contul cu cardul bancar VISA sau MasterCard accesand compartimentul "Reincarcare online"

contul meu

Puteti reincarca orice numar Orange accesand "contul meu" pe my.orange.md prin intermediul cardului bancar sau cartelelor de reincarcare.

serviciul direct credit

Prin intermediul serviciului Direct Credit puteti achita in numerar serviciile in magazinele si la distribuitorii Orange. Suma minima de achitare este de 10 lei si maxima este de 1000 lei. Achitarea serviciilor este posibila si la unele banci precum si filialele acestora: Moldova-Agroindbank, Victoriabank, Banca de Economii, Energbank, Moldindconbank, FinCombank, Euro Credit Bank, EXIMBANK-Gruppo Veneto Banca, Unibank si COMERTBANK. Totodata aveti posibilitatea de a achita serviciile rapid si comod la chioscurile Moldpresa incepand cu suma de 5 lei.

reincarcarea Internationala

Oriunde va aflati, puteti reincarca orice cont Orange prin intermediul site-ului www.ding.com folosind cardul bancar, in unul din cele 450 000 de magazine din peste 20 de tari, sau prin intermediul aplicatiei mobile disponibile pentru iOS si Android.

reincarcarea de catre un alt client Orange

Oriunde va aflati, contul dumneavoastra poate fi reincarcat si de catre orice client Orange, direct de pe telefonul lui mobil prin intermediului serviciului Reincarca contul prietenului.

Utilizarea acestui serviciu este simpla si gratuita. Pentru a reincarca contul unui alt utilizator Orange, formati:
*144* codul de reincarcare * numarul de telefon #  , unde numarul de telefon incepe cu 69, 68 sau 60.

transfer credit

Cu serviciul Transfer Сredit puteti oferi credit din contul personal, prietenilor sau celor dragi din reteaua Orange.

Daca sunteti client Orange Abonament persoana fizica, puteti transfera credit atat utilizatorilor PrePay, cat si clientilor Abonament si Internet Acum.

Astfel, pentru a transfera credit formati *111#  si urmati instructiunile meniului, care va va ghida:

  • sa introduceti numarul de telefon al utilizatorului caruia doriti sa-i transferati credit
  • sa indicati suma transferului
  • si sa confirmati tranzactia.

De asemenea, puteti folosi metoda directa, formand *111* numarul de telefon * suma #  .

Valoarea unui transfer poate fi cuprinsa intre 10 si 100 lei. Suma urmeaza a fi indicata in lei, fara bani, si nu poate depasi jumatate din suma disponibila in balanta contului la momentul tranzactiei.

La final, veti primi un mesaj de confirmare privind efectuarea transferului.

In fiecare zi, puteti realiza pana la 3 tranzactii de Transfer Credit.

reincarcarea rapida a contului cu una dintre cartelele de reincarcare unice

Razuiti cu atentie stratul protector de razuit de pe partea verso pentru a afla codul cartelei de reincarcare. Formati *144* codul cartelei de reincarcare #  pentru a reincarca contul. In scurt timp veti primi pe ecranul telefonului informatia despre suma reincarcata. La fel puteti apela si numarul 100  pentru reincarcarea contului.

Am achitat prin terminal si banii nu sunt in cont

In cazul in care ati suplinit contul Orange prin intermediul terminalelor, iar suma nu a parvenit in cont:

a) numarul introdus in sistem nu este corect si suma respectiva a fost utilizata pentru suplinirea unui alt cont de telefon. In acest caz firma –proprietarul nu garanteaza restituirea sumei respective. Ca solutie generala se poate de abordat persoana pe a carui cont s-au virat mijloacele pentru o solutionare amiabila a situatiei create.

b) Nu s-a incheiat procesul de efectuare a platii deoarece a fost selectat butonul anulare si terminalul a emis un bon de restituire, in loc de un bon de plata. In acest caz puteti sa primiti banii ori puteti sa mai efectuati repetat operatiunea dorita in baza bonului de restituire.

c) Existenta unor deficiente tehnice sau carente ale legaturii cu serverul operatorului de telefonie mobila. In acest caz puteti telefona la numarul de asistenta indicat pe cec si primi consultatia necesara.

De ce am minus in cont?
Puteti avea o balanta a contului negativa deoarece:
  • inca nu a fost achitata factura lunara, iar minusul reflecta valoarea facturii. Factura poate fi achitata in decurs de 20 de zile din ziua emiterii acesteea.
  • detineti un abonament cu minute incluse si ati activat optiuni aditionale individual prin apel la nr. 100 sau *100# sau ati navigat in internet din credit.
  • minutele sau creditul inclus in abonament au fost consumate si apelurile efectuate sunt taxate in credit.
Cum sa primesc factura prin email?

Pentru a beneficia de serviciul "Factura prin e-mail"

Contactati serviciul clienti Orange prin apel la 777 de la numarul Orange sau 022 977777 de la fix; prin SMS la 777. De asemenea, ne puteti contacta prin Orange Chat, sau prin email, orange@orange.md, pentru a comunica adresa electronica la care sa fie expediata lunar factura dumneavoastra Orange

  • Expediati cerere in forma libera, cu anexarea copiei actului de identitate, prin fax la numarul 022 977785 sau prin e-mail la adresa orange@orange.md
  • Veniti la unul din magazinele directe sau partenere Orange cu actului de identitate, pentru a scrie o cerere de activare a serviciului "Factura prin e-mail".

 

Puteti verifica daca aveti activat serviciul "Factura prin e-mail" accesand “contul meu” pe my.orange.md.

Cum sa obtin detalii apeluri?

Puteti obtine detalii apeluri prin urmatoarele modalitati:

a) Lunar prin e-mail. Serviciul "Factura prin e-mail" va permite sa primiti factura lunara si detalii apeluri la o adresa de e-mail personala. Pentru aceasta este necesar sa veniti la unul din magazinele oficiale Orange cu buletinul de identitate. La magazin veti completa o cerere care va contine datele despre numarul de telefon, numele si prenumele Dvs. si adresa de e-mail la care doriti sa primiti detalii apeluri. Veti alege o parola formata din 8-10 simboluri pe care ulterior o veti utiliza la dezarhivarea informatiei. Serviciul "Factura prin e-mail" este gratuit.

b) Lunar prin posta, daca la incheierea contractului ati solicitat "Detalii Apeluri cu abonare". In acest caz "Detalii Apeluri" se trimit lunar la adresa de facturare indicata in contract impreuna cu Factura Lunara. Costul serviciului "Detalii Apeluri" prin posta este de 5 lei pentru fiecare numar. Veti putea solicita ca "Detalii apeluri" sa fie expediata prin intermediul serviciului posta rapida. Pentru acest serviciu veti achita 12 lei aditional la costul Detalii Apeluri.

c) Direct la oricare magazin oficial Orange. Daca sunteti titularul contractului puteti sa va apropiati la unul din magazinele oficiale Orange. Pentru a obtine factura veti prezenta un act care va confirma identitatea Dvs. (buletin de identitate, pasaport sau permis de conducere). Puteti sa obtineti informatia maxim pentru 3 luni. Acest serviciu costa 5 lei pentru fiecare numar si pentru fiecare perioada de facturare.

Puteti verifica daca aveti activat serviciul Detalii Apeluri accesand “contul meu” pe my.orange.md.

Va recomandam sa alegeti serviciul "Factura prin e-mail". Astfel pastram planeta mai verde.

Cum sa citesc factura Orange?

La receptionarea facturii prin e-mail, pentru a putea citi informatia e necesar sa:

  • detasati fisierul pe disc
  • dezarhivati informatia

Pentru ca procesul de dezarhivare sa se produca e necesar ca in computer sa aveti instalat unul din programele de dezarhivare WINRAR sau WINZIP. La deschiderea fisierelor ce contin factura lunara, cat si factura detalii apeluri, se va solicita introducerea parolei care anterior a fost indicata in cerere.

Ce pot face daca nu am primit factura?

Daca nu ati primit factura, o puteti solicita repetat, la unul din magazinele oficiale Orange, prezentand Buletinul de Identitate. Contactati serviciul clienti Orange, avand Cartela Clientului, prin apel la 777 de la numarul Orange sau 022 977777 de la fix sau adresati-va prin SMS la 777. De asemenea, ne puteti contacta prin Orange Chat, sau prin email, orange@orange.md.

Doar titularul contractului poate solicita factura repetat.

Cum voi fi taxat pentru navigarea pe retele sociale, daca am abonamentul Colibri?

Indiferent de metoda de accesare – din browserul telefonului sau aplicatia mobila, navigarea pe Retele Sociale este gratuita, se taxeaza doar traficul utilizat la accesarea continutul (poze, video, audio) stocat pe alte domenii web, dupa cum urmeaza:

  • La accesarea retelei Facebook: continutul text, pozele si video incarcate pe pagina de Facebook de catre utilizatori vor fi taxate din traficul nelimitat pentru Retelele Sociale. Continutul audio, video care redirectioneaza spre alte adrese externe va fi taxat din traficul Internet Mobil inclus in abonament.
  • La accesarea retelelor VKontacte si Odnoklassniki: continutul text va fi taxat din traficul nelimitat pentru Retelele Sociale. Pozele, video si muzica vor fi taxate din traficul Internet Mobil inclus in abonament.
  • La accesarea retelei Twitter: continutul text si imaginile vor fi taxate din traficul nelimitat pentru Retelele Sociale.
Versiunea Desktop