serviciul Cost Control

Gestionați cheltuielile de telefonie mobilă per fiecare angajat, prin stabilirea unei limite individuale de consum.

plată lunară Abonament < 30 lei < 30 lei ≥ 30 lei
limită de credit Abonament < 30 lei ≥ 30 lei orice limită
plată lunară Cost Control 24 lei 0 lei 0 lei

Pentru utilizarea serviciilor Orange în afara limitei de consum stabilite, utilizatorul liniei va reîncărca contul în mod individual, cu ajutorul cartelelor de reîncărcare, la terminalele de plata sau online, după modelul persoanelor fizice.

Posibilități noi pentru utilizatorii de numere corporative cu serviciul Cost Control activat

Utilizatorii care au serviciul Cost Control activat, acum au acces la o multitudine de servicii și opțiuni, pentru a se bucura de toate avantajele de comunicare atât la serviciu, cât și în timpul liber.

Activează o opţiune

Este suficient să formați *100#  de pe telefonul mobil pentru a accesa meniul cu:

  • Opțiuni voce
  • Opțiuni SMS
  • Opțiuni Internet mobil
  • Opțiuni combinate (minute/SMS/ MB)
  • Activare servicii (Internet, MMS, Roaming, etc.)

Lista opțiunilor și serviciilor  disponibil din meniul *100# 

Activare opțiuni*100*1# 

Categorie Descriere opțiuni/servicii Acces direct

1. Opțiuni voce

  • 3 Numere Favorite, 5 Numere Favorite,
  • Număr Favorit Internațional,
  • Minute adiționale pentru 1 zi, 10 zile sau lunare
  • Opțiuni pentru apeluri internaționale cu reducere de 25%

Detalii aici

*100*11# 

2. Opțiuni Internet Mobil

  • Opțiunea Internet Mobil pentru 1 zi
  • Opțiuni Internet Mobil pentru 10 zile
  • Opțiuni Internet Non Stop

Detalii aici

*100*12# 

3. Opțiuni SMS

  • Opțiuni 40 SMS, 100 SMS, 200 SMS sau 1000 SMS

Detalii aici

*100*13# 

4. Opțiunile Pro

  • Opțiunea Pro 55 (150 min +150 SMS)
  • Opțiunea Pro 60 (100 min + 150 SMS + 150 MB)
  • Opțiunea Pro 90 (150 min +  300 SMS + 300 MB)
  • Opțiunea Pro 100 (300 min + 300 SMS + 300 MB)
  • Opțiunea Pro 150 (400 min + 400 SMS + 1 GB)
  • Opțiunea Pro 250 (700 min + 700 SMS + 3 GB)

Detalii aici

*100*14# 

Activare servicii*100*2# 

Categorie Descriere opțiuni/servicii Acces direct
1. Internet Mobil/ MMS Pentru a utiliza Internetul și a expedia MMS de pe telefonul dvs., activați serviciul ‘Internet Mobil’ *100*21# 
2. Apeluri Internaționale Activați serviciul ‘Apeluri Internaționale’ pentru a putea apela prietenii si rudele de peste hotare *100*22# 
3. Mesagerie vocală Solicitați activarea serviciului Mesagerie vocală pentru a nu rata nici o informație importantă atunci când nu sunteți disponibil la apel *100*23# 
4. Cine a sunat Activați serviciul 'Cine a sunat?' pentru a primi informație despre numerele care v-au apelat, în perioada în care ați fost indisponibil *100*24# 
5. Notificare prezență Cu serviciul 'Notificare prezență' puteți informa interlocutorii care v-au apelat, în perioada în care ați fost indisponibil, despre faptul că sunteți din nou disponibil. *100*25# 

Roaming*100*3# 

Categorie Descriere opțiuni/servicii Acces direct
1. Starea serviciului Roaming Verificați înainte de călătorie, daca serviciul Roaming este deja activat pe numărul dvs. *100*31# 
2. Activarea serviciului Roaming Activați serviciul Roaming pentru a lua legătura cu cei de acasă și recepționa apeluri, fără a schimba numărul de telefon. *100*32# 
3. Dezactivarea serviciului Roaming Dezactivați serviciul Roaming când reveniți de peste hotare *100*33# 
4. Tarife Roaming Verificați tarifele din țara de destinație - top 10 țări (apeluri, SMS, Internet) *100*34# 
5. Opțiuni Roaming Cu opțiunile Roaming (Permis de Vacanță și Internet Mobil în Roaming optimizați cheltuielile de comunicare pe perioada călătoriei. *100*35# 

Pentru a afla dacă aveți serviciul Cost Control activat, apelați gratuit la numărul 700 (Serviciul Clienți Corporativi).

La activarea opțiunilor cu reactivare lunară, din contul propriu al utilizatorului (*100#  ), acestea vor fi alocate automat in fiecare lună, la data de facturare, in cazul în care utilizatorul va avea suficienți bani pentru a achita toate opțiunile cu reactivare lunară, activate anterior. În cazul în care serviciul Cost Control este dezactivat ulterior, sau are loc schimbul de titular, la solicitarea în formă scrisă, din partea companiei, serviciile Internet mobil, Apeluri Internaționale și Roaming vor fi dezactivate automat, chiar dacă utilizatorul are opțiuni active sau bani în cont.

Versiunea Desktop