Înapoi

Ce oferă virtual PBX

 

Virtual PBX este un serviciu inovativ, disponibil clienților Persoane Juridice, care utilizează Telefonie Fixă și Internet Fix de la Orange. Cu un Virtual PBX, nu mai ai nevoie de echipamente specializate costisitoare, cum ar fi o centrală telefonică instalată în sediul companiei tale și alte dispozitive de legătură. Totul este gestionat pe internet, de pe serverele Orange, ceea ce înseamnă că plătești doar pentru serviciile utilizate, fără costuri suplimentare. Poți seta reguli speciale, ca apelurile să ajungă la anumiți angajați sau să fie redirecționate în diferite moduri, totul făcându-se automat. Astfel, chiar dacă angajații ce răspund la apeluri, se află în diferite locații și răspund de pe telefonul personal, Virtual PBX-ul face ca totul să pară ca și cum ar fi toți uniți la aceeași centrală telefonică, într-un birou comun, gata să răspundă solicitărilor clienților. Sistemul este proiectat pentru a fi ușor utilizat, cu instrucțiuni clare și suport.

 

Tehnologia dată este potrivită companiilor care prestează servicii de:

  • vânzări în masă, pe internet

  • consultanță în anumite domenii

  • asistență tehnică etc.

 

 

Cu Virtual PBX:

  • Echipa ta poate lucra ca un centru de suport. Mai mulți angajați pot prelua apeluri venite la un număr unic, de fix, chiar dacă nu sunt la birou

  • Setezi un mesaj de salut pentru clienți și un meniu vocal cu instrucțiuni și opțiuni de ales

  • Alegi o melodie pentru apelurile în așteptare

  • Blochezi apelurile nedorite

  • Înregistrezi și analizezi convorbirile, istoricul apelurilor

  • Ai instrumente pentru urmărirea performanței echipei de suport. Poți chiar să asiști la o conversație telefonică deja deschisă, de pe dispozitivul tău.

 

Dacă ești interesat de activarea serviciului Virtual PBX sau deja utilizezi serviciul și ai nevoie de suport, apelează Serviciul Suport Clienți pentru Persoane Juridice.

Te-a ajutat acest raspuns?