Sună la 022977797 pentru detalii sau vino în magazinele Orange și solicită portarea.
Treci la Orange și ai
smartphone la
Cu Abonament
de la 100 lei
Portează-ți numărul la Orange
și alege smartphone-ul dorit acum cu super-reducere

Xiaomi Redmi A2 2/32GB este disponibil cu Abonament Start 100, Xiaomi Redmi 12C 3/32GB şi Samsung Galaxy A05 4/128GB sunt disponibile cu Abonament Max 140, HONOR X8a 6/128GB, Oppo A58 6/128GB, Xiaomi Redmi 12 4/128GB şi Samsung Galaxy A24 6/128GB - cu Abonament Max 175, Samsung Galaxy A24 6/128GB cu Abonament Max 200, pentru clienții care se portează din altă rețea, în limita stocului disponibil. Preţul cu reducere la telefon şi oferta în rate sunt valabile cu semnarea contractului pe 24 luni.

De 2 ori
mai mult Internet
la conectare, cu noile
Abonamente Max
Abonament Max 140
12 GB + 12 GB cu Family
  • Apeluri nelimitate cu 3 Numere Favorite
  • 450 minute naționale
Oferta la conectare
de 2 ori mai mult Internet
timp de 24 luni
140 lei lunar
Abonament Max 175
25 GB + 25 GB cu Family
  • 5,79 GB limita în roaming România
  • Apeluri nelimitate în rețea
  • 750 minute naționale, inclusiv roaming în România
Oferta la conectare
de 2 ori mai mult Internet
timp de 24 luni
175 lei lunar
Abonament Max 200
60 GB + 60 GB cu Family
  • 6,62 GB limita în roaming Europa
  • Apeluri nelimitate în rețea
  • 1000 minute naționale, inclusiv roaming în Europa
Oferta la conectare
de 2 ori mai mult Internet
timp de 24 luni
200 lei lunar
Abonament Max 290
100 GB + 100 GB cu Family
  • 9,60 GB limita în roaming Europa
  • Apeluri naționale nelimitate, inclusiv roaming în Europa
  • 50 minute internaționale
  • 30 min + 500 MB în roaming (alte țări)
Oferta la conectare
de 2 ori mai mult Internet
timp de 24 luni
290 lei lunar
Abonament
Start 100
8 GB + 8 GB cu Family
  • Apeluri nelimitate cu 3 Numere Favorite
  • 200 minute naționale
Oferta la conectare
de 2 ori mai mult Internet
timp de 24 luni
100 lei lunar

Condiţiile de utilizare a ofertei “De 2 ori mai mult Internet lunar, gratuit, timp de 24 luni”

  1. Cu oferta “De 2 ori mai mult Internet lunar, gratuit, timp de 24 luni” (în continuare – oferta), Clientul beneficiază gratuit de un volum suplimentar de trafic Internet, egal cu volumul de trafic Internet inclus în abonament (în continuare – trafic bonus), lunar, timp de 24 perioade de facturare (luni) consecutive din data activării ofertei. Suspendarea abonamentului nu prelungește perioada în cursul căreia se alocă traficul bonus.
  2. Oferta se activează automat la conectarea abonamentelor Orange Start 100, Max 140, Max 175, Max 200, Max 290 (abonamente eligibile), inclusiv prin transfer de la serviciul Orange PrePay, până la 31.03.2024 (în continuare – perioada promoției), cu semnarea contractului pe minim 6 luni. Oferta se activează în cazul transferului la abonamentele eligibile de la un alt abonament.
  3. Oferta se activează la data conectării abonamentului sau, dacă această dată nu coincide cu data de facturare a Clientului, - din următoarea dată de facturare a Clientului.
  4. Oferta nu se activează dacă în perioada promoţiei a fost rezolvit contractul pentru un alt abonament mobil voce Orange deţinut de Client, inclusiv prin transfer la serviciul Orange PrePay sau portare în altă reţea.
  5. Un abonament voce mobil care beneficiaza de oferta “De 2 ori mai mult Internet” nu poate beneficia concomitent de alte oferte Orange similare.
  6. Traficul bonus se alocă la data de facturare şi poate fi utilizat până la următoarea dată de facturare, după consumarea traficului Internet inclus în abonament. Traficul neutilizat în cursul perioadei de facturare nu se transferă pe următoarea perioadă de facturare şi se anulează. Traficul bonus nu poate fi utilizat în Roaming.
  7. În cazul schimbării abonamentului pe unul neeligibil sau transferului la serviciul Orange PrePay, oferta se dezactivează irevocabil.
Sau primește 50% reducere la Abonament
Abonament Max 200
60 GB + 60 GB cu Family
  • 6,62 GB limita în roaming Europa
  • Apeluri nelimitate în rețea
  • 1000 minute naționale, inclusiv roaming în Europa
200 lei lunar
100 lei lunar
Abonament Max 290
100 GB + 100 GB cu Family
  • 9,60 GB limita în roaming Europa
  • Apeluri naționale nelimitate inclusiv roaming în Europa
  • 50 minute internaționale
  • 30 min + 500 MB în roaming (alte țări)
290 lei lunar
145 lei lunar
Reducerea de 50% la plata de Abonament este disponibilă la portare din alte reţele, timp de 12 luni, cu semnarea contractului pe minim 12 luni.
Reducerea la plata de Abonament nu este compatibilă cu reducerea la telefoane.
Sună la 022977797 pentru detalii sau vino în magazinele Orange și solicită portarea.

Condiţiile de utilizare a ofertei “50% reducere la Abonament”

  • Reducerea de 50% se aplică la plata lunară de abonament.
  • Oferta este valabilă la portarea numărului din altă reţea la un abonament mobil voce Orange Max 200, Max 290 (abonamente eligibile) până pe 31.03.2024.
  • Pe durata angajamentului (perioada minimă contractuală), schimbarea abonamentului pe unul cu plata lunară mai mică nu este posibilă.
  • În cazul suspendării temporare a serviciului, perioada de 12 luni în care se acordă reducerea nu se prelungeşte.
  • Reducerea nu este compatibilă cu alte reduceri similare.
  • În cazul nerespectării angajamentului din motive imputabile clientului, acesta achită o despăgubire în mărime de 50% din plățile de abonament pentru perioada rămasă până la expirarea termenului angajamentului. În cazul în care în perioada minimă contractuală, clientul îşi asumă alt angajament sau angajamente în legătură cu procurarea unui sau mai multor dispozitive de la Orange la preţ promoţional sau în rate, despăgubirile datorate pentru nerespectarea angajamentelor asumate se cumulează.

Condiţii speciale privind utilizarea serviciilor Roaming în România

1. Abonamente (plan tarifar) Max 175, 200, 290, TOP 170, 190, 270, Business Nelimitat 500, 750, 1000, 1500, 2000

  • Apelurile locale şi spre Moldova (inclusiv spre numere Orange Moldova, inclusiv Numere Favorite, din CUG sau din opţiunea Club) se taxează din minutele naționale incluse în abonament, conform următorului coeficient: 1 minut în Roaming = 1 minut național. După epuizarea minutelor naţionale din abonament, taxarea apelurilor respective se efectuează la tariful extra abonament national de 1.9 lei/ minut.
  • În cazul în care Clientul utilizează un abonament care include minute în Roaming, aceste minute se vor consuma numai după epuizarea minutelor naţionale din abonament.
  • Apelurile vocale de intrare, indiferent de originea lor, sunt gratuite.
  • Tariful pentru apelurile internationale este de 15 lei/minut.
  • SMS locale şi spre Moldova (inclusiv spre numere Orange Moldova, inclusiv Numere Favorite, din CUG sau din opţiunea Club) se taxeaza din minutele naționale incluse in abonament, conform coeficientului: 1 minut național = 2 SMS în Roaming. După epuzairea minutelor naţionale din abonament, taxarea mesajelor respective se va efectua la tariful extra abonament national de 0.6 lei/SMS.
  • Planurile tarifare ce includ apeluri şi SMS naționale nelimitate pot fi utilizate pentru serviciile menţionate mai sus, sub rezerva respectării Politicii de utilizare rezonabilă, afişate pe www.orange.md
  • Serviciul Internet se taxează din traficul Internet din abonament, în următoarea limită:
    • Trafic Internet din abonament disponibil în Roaming în România, GB =
    • Plata lunară pentru abonament, fără TVA / (2,5 x 20,1332) x 2
  • După epuizarea limitei de trafic Internet din abonament disponibil în Roaming în România, serviciul Internet se taxează la tariful naţional extra abonament de 12 lei/100 MB, iar în cazul abonamentului Max 290 – la tariful de 0,20 lei/MB, cu pasul de taxare de 10 KB. Dacă Clientul utilizează un plan tarifar care include trafic Internet în Roaming, acest trafic se va consuma numai după epuizarea limitei respective de trafic Internet naţional inclus în abonament.
  • Clientul poate beneficia de serviciile menționate mai sus cât timp nu şi-a depășit limita de credit.
  • Indiferent de planul tarifar utilizat de Client, Minutele de Fidelitate, opţiunile şi bonusurile (serviciile gratuite) primite, care includ minute în reţea sau naţionale, SMS-uri în reţea sau naţionale şi/sau trafic internet naţional, nu pot fi utilizate în Roaming, inclusiv în România.
  • Condiţiile tarifare menţionate mai sus nu se aplică apelurilor şi SMS-urilor expediate spre numere cu tarif special (Premium) şi spre reţele din regiunea transnistreană.
  • Apeluri şi SMS locale sunt apelurile şi SMS-urile spre numerele telefonice din România.

2. Alte abonamente (planuri tarifare)

  • Apelurile locale şi spre Moldova (inclusiv spre numere Orange Moldova, inclusiv Numere Favorite, din CUG sau din opţiunea Club) se taxează din soldul bănesc (limita de credit) din cont la tariful de 1.9 lei/ minut.
  • Apelurile vocale de intrare indiferent de originea lor, se taxează la tariful de 1.9 lei/ minut.
  • Tariful pentru apelurile internationale este de 15 lei/minut.
  • SMS locale şi spre Moldova (inclusiv spre numere Orange Moldova, inclusiv Numere Favorite, din CUG sau din opţiunea Club) se taxeaza din soldul bănesc (limita de credit) din cont la tariful de 0.6 lei/SMS.
  • Serviciul Internet se taxează din soldul bănesc (limita de credit) din cont la tariful de 0,20 lei/MB cu pasul de taxare de 10 KB.
  • Clientul poate beneficia de serviciile menționate mai sus cât timp nu şi-a depășit limita de credit.
  • Creditul lunar din abonament (indiferent dacă este exprimat în lei, minute, SMS sau trafic Internet) şi Minutele de Fidelitate nu pot fi utilizate pentru serviciile menţionate mai sus.
  • Indiferent de planul tarifar utilizat de Client, opţiunile şi bonusurile (serviciile gratuite) primite, care includ minute în reţea sau naţionale, SMS-uri în reţea sau naţionale şi/sau trafic internet naţional, nu pot fi utilizate în Roaming, inclusiv în România.
  • Condiţiile tarifare menţionate mai sus nu se aplică apelurilor şi SMS-urilor expediate spre numere cu tarif special (Premium) şi spre reţele din regiunea transnistreană.
  • Apeluri şi SMS locale sunt apelurile şi SMS-urile spre numerele telefonice din România.

Vă îndemnăm să consultaţi pct. 8 “Serviciul Roaming” din condiţiile speciale de utilizare a serviciului Orange Abonament, accesibile pe www.orange.md, pentru informaţii suplimentare privind modalitatea de dezactivare şi reactivare a serviciului Roaming sau a serviciului Internet mobil, posibilele întîrzieri în reflectarea consumului serviciilor în Roaming în contul Orange al Clientului şi suspendarea serviciilor, recomandări Clienţilor care locuiesc sau se deplasează în zona de frontieră a Republicii Moldova pentru evitarea utilizării accidentale nedorite a servicului Roaming.

Politica de utilizare rezonabilă a serviciilor Roaming în România

a) Scopul Politicii de utilizare rezonabilă este acela de a detecta și de a preveni utilizarea abuzivă sau anormală a serviciilor Roaming în România, cum ar fi, de exemplu, utilizarea acestor Servicii de către Clienți în alte scopuri decât pentru călătoriile periodice.

În acest scop, pentru fiecare număr sau cartelă SIM Orange Moldova monitorizează şi stabileşte următorii indicatori în mod cumulat şi pentru o perioadă de cel puţin patru luni:

  1. Dacă consumul oricărui serviciu la nivel naţional este mai mare decât consumul respectivului serviciu în Roaming în România; şi
  2. Dacă prezenţa la nivel naţional este mai mare decât prezenţa în Roaming în România.

În scopul măsurării consumului la nivel naţional, consumul în Republica Moldova şi consumul în Roaming în alte state decât România se consideră consum la nivel naţional.

Consumul la nivel naţional şi consumul în Roaming în România se măsoară în mod separat pentru următoarele categorii de servicii:

  • apeluri primite din orice reţea şi apeluri efectuate spre reţele din Republica Moldova şi România (minute);
  • SMS expediate spre reţele din Republica Moldova şi România (unităţi);
  • trafic Internet generat în Republica Moldova, respectiv în România (MB/GB).

În scopul măsurării prezenţei la nivel naţional, orice zi în care Clientul s-a conectat la rețeaua Orange Moldova sau la o rețea dintr-un alt stat decât România se consideră o zi de prezență la nivel naţional.

Consumul predominant a oricărui serviciu în Roaming în România şi prezența predominantă în Roaming în România a Clientului în timpul perioadei de monitorizare stabilite se consideră ca fiind un indicator al riscului unei utilizări abuzive sau anormale, care nu servește scopului călătoriilor periodice în România.

Printre ceilalți indicatori ai riscului unei utilizări abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în România se numără:

  • o perioadă lungă de inactivitate a unui număr sau cartele SIM, asociată unei utilizări preponderente sau chiar exclusive în Roaming în România; sau
  • cumpărarea și utilizarea succesivă în Roaming în România a mai multor numere sau cartele SIM de către același client.

b) În cazul în care Orange Moldova constată, pe baza oricărui dintre indicatorii menţionaţi mai sus, riscul unei utilizări abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în România de către un anumit Client, Orange Moldova are dreptul:

  • să solicite Clientului să furnizeze dovada reședinței obișnuite în Republica Moldova sau a altor legături stabile cu Republica Moldova care presupun prezența frecventă și substanțială a Clientului pe teritoriul acesteia; şi/sau
  • să avertizeze Clientul, prin orice mijloc, cu privire la comportamentul detectat care indică existența unui astfel de risc şi că, în absența unei modificări a comportamentului de utilizare al Clientului într-un termen care nu poate fi mai scurt de două săptămâni, este posibilă aplicarea tarifelor Roaming standard pentru orice utilizare ulterioară a serviciilor Roaming în România cu numărul sau cartela SIM în cauză după data respectivei avertizări.

Noţiunea de „legături stabile” cu Republica Moldova înseamnă prezența Clientului pe teritoriul Republicii Moldova care rezultă dintr-o relație de muncă durabilă și cu normă întreagă, inclusiv în cazul lucrătorilor frontalieri, dintr-o relație contractuală durabilă care implică un grad similar de prezență fizică a unei persoane care desfășoară o activitate independentă, din participarea la programe de studii recurente la zi sau din alte situații, cum sunt cele ale lucrătorilor detașați sau ale pensionarilor, ori de câte ori acestea presupun un nivel asemănător de prezență teritorială.

În absenţa dovezii reședinței obișnuite în Republica Moldova sau a altor legături stabile cu Republica Moldova, care presupun prezența frecventă și substanțială a Clientului pe teritoriul acesteia, ori în absența unei modificări a comportamentului de utilizare al Clientului în termenul stabilit, care să demonstreze un consum sau o prezenţă reală la nivel naţional, Orange Moldova are dreptul:

  1. să aplice tarife Roaming standard pentru orice utilizare ulterioară a serviciilor Roaming în România cu numărul sau cartela SIM în cauză după data respectivei avertizări, până când Orange Moldova constată că comportamentul de utilizator al clientului nu mai indică riscul unei utilizări abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în România, pe baza oricărui dintre indicatorii menționați mai sus; sau
  2. să suspende serviciile pentru Client, în cazul în care aplicarea măsurii menţionate mai sus nu este posibilă.

În cazul în care constată cumparea și utilizarea succesivă în Roaming în România a mai multor numere sau cartele SIM de către același Client, Orange Moldova are dreptul să ia imediat măsurile menţionate mai sus pentru toate numerele sau cartelele SIM deţinute de Client, chiar dacă riscul utilizării abuzive sau anormale a serviciilor Roaming în România a fost constatat, pe baza oricărui dintre indicatorii menţionaţi mai sus, doar pentru o parte din numerele sau cartelele SIM deţinute de respectivul Client.

În cazul în care Orange Moldova constată că un anumit număr de cartele SIM au făcut obiectul revânzării organizate unor persoane care nu își au reședința efectivă în Republica Moldova și nici nu au legături stabile care presupun prezența lor frecventă și semnificativă pe teritoriul acesteia, pentru a permite utilizarea de servicii Roaming în România în alte scopuri decât pentru călătoriile periodice, Orange Moldova poate să ia imediat măsurile menţionate mai sus pentru a preveni utilizarea abuzivă sau anormală a serviciilor Roaming în România.

Măsurile prevăzute mai sus se aplică adiţional măsurilor de prevenire a utilizării abuzive sau cu rea credinţă a serviciilor Orange Moldova, prevăzute de condiţiile contractuale şi/sau ofertele comerciale ale Orange Moldova, inclusiv în cazul în care Clientul folosește serviciile Roaming în România pentru a furniza la rândul său servicii de comunicaţii electronice, constând în, dar fără a se limita la: transferarea în reţeaua Orange Moldova a apelurilor/mesajelor scrise generate în alte reţele, transferarea apelurilor/mesajelor scrise, indiferent de originea lor, către alte reţele, închirierea sau revânzarea serviciilor Orange Moldova către terţi; în cazul în care, în dauna Orange Moldova, Clientul generează trafic artificial în reţeaua Orange Moldova sau către alte reţele; sau în cazul în care Clientul utilizează serviciile Orange Moldova pentru comunicaţii altele decât între utilizatori finali.

 

FAQ

Despre portabilitate

Portabilitatea îți permite să treci la Orange, dar să-ți păstrezi numărul de mobil. Așa beneficiezi de servicii mai bune și de oferte generoase

Să-ți portezi numărul la Orange e simplu.

Vino în orice magazin Orange cu buletinul și cartela SIM. Semnezi cererea de portare și atât. De restul ne ocupăm noi.

După portare faci și primești apeluri de pe același număr, dar deja din rețeaua Orange.

Cum să-ți portezi numărul mobil la Orange

Totul într-o singură vizită
  • Vino in cel mai apropiat magazin Orange
  • Alege oferta (Abonament sau PrePay) care îţi place mai mult
  • Completează cererea de portare
Ce trebuie să ai cu tine
  • Buletinul de identitate
  • Telefonul cu cartela SIM de la celălalt operator
Primeşti din prima zi, fără a face drumuri în plus
  • Cartela SIM nouă cu un număr provizoriu, pe care vei avea serviciile Orange imediat şi pe care, ulterior, vom porta numărul tău
  • Oferta, plus beneficiile de a fi la Abonament sau PrePay

Portarea durează maxim 5 zile lucrătoare. Te vom anunţa printr-un SMS pe cartela ta veche şi pe noua cartela despre data şi ora la care numărul tău va fi portat, în cel mult 5 zile de la depunerea cererii. In acest timp, noi vom anunţa fostul tău operator despre faptul ca treci la Orange şi vom îndeplini toate formalităţile necesare pentru portare.

Pentru tine avem pregătite numeroase beneficii pe care le vei putea folosi din prima zi şi vom face trecerea ta la Orange cât mai plăcută şi comodă.

Cum afli informaţii despre numerele portate

Pentru a afla dacă un număr de telefon a fost portat, formează gratuit *833# de pe telefonul mobil şi introdu numărul de telefon pentru a afla daca este în reţeaua Orange.

Ori de cate ori suni un număr portat în altă reţea, vei auzi un semnal sonor de avertizare înaintea tonului de apel.

Cum are loc portarea

După completarea cererii de portare la Orange, îţi vom oferi o cartela SIM Orange cu un alt număr de telefon provizoriu. Vei putea comunica de pe acest număr până când portarea va fi finalizată, astfel vei avea acces la toate serviciile Orange din prima zi.

Procesul de portare durează maxim 5 zile lucrătoare. Până la finalizarea portării, îţi vom expedia un mesaj SMS pe cartela SIM de la fostul operator şi pe cea primită de la Orange, în care te vom informa despre data şi ora exactă a portării.

La depunerea cererii, poţi alege o altă zi de portare care să depăşească termenul de 5 zile indicat, dar nu mai mult de 30 zile din data depunerii cererii, cu condiţia că aceasta sa fie o zi lucrătoare.

Numărul va fi portat din reţeaua fostului operator pe cartela SIM Orange la data şi ora stabilită a portării. Pentru a evita întreruperea serviciilor, te rugăm să ai grijă ca la data şi ora portarii, să ai plasată în telefon cartela SIM Orange.

Trebuie să informez operatorul meu actual?

Nu e nevoie să faci drumuri în zadar sau să te întrebi cum să dai de ştire despre portarea ta. Noi vom anunţa fostul tău operator despre portare.

Portarea la Orange este posibilă şi dacă ai un contract de prestare a serviciilor cu alt operator, fără a fi nevoie sa mergi la el pentru a-l rezilia. În acest caz, cererea de portare reprezintă o solicitare de încetare a furnizării serviciilor de telefonie cu fostul operator.

În ce cazuri portarea poate fi respinsa?

Cazuri indicate de ANRCETI în care cererea poate fi respinsa:

  • Cererea nu este completă sau este completata incorect;
  • Datele de identificare ale solicitantului sunt incorecte sau nu corespund datelor de identificare ale titularului numărului la operatorul de la care doriţi să vă portaţi;
  • Numărul nu face parte din blocurile de numere portabile;
  • Au fost primite mai multe cereri de portare pentru acelaşi număr;
  • Numărul nu se afla în reţeaua operatorului de la care doriţăi sa va portaţi sau numărul nu este atribuit de acest operator;
  • Cartela SIM, USIM sau R-UIM pentru numerele pentru care solicitaţi portarea este declarata pierdută sau furată;
  • Numărul pe care doriţi să-l portaţi este un număr preplătit de pe care nu a fost anterior efectuat nici un apel.
Tarife

Apelurile de pe numerele Orange către numerele portate din altă reţea în reţeaua Orange se vor taxa conform tarifelor pentru apeluri în reţea, în funcţie de abonamentul sau planul tarifar ales. Pentru apelul către un număr Orange portat într-o altă reţea se va aplica tariful unui apel către alte reţele.

Ce trebuie să mai ştii

Dacă ai definite numere favorit Orange şi unul din ele se portează în altă reţea, acest număr va fi exclus automat din rândul numerelor tale favorit Orange.

Pentru a anula cererea de portare, trebuie sa vii la operatorul la care ai depus-o. Acolo trebuie sa completezi o cerere de anulare a portarii cu cel puţin 24 de ore înainte de ora stabilita pentru portare.

Model cerere de portare