Abonamente retrase

Această secţiune este dedicată abonamentelor Orange care au fost retrase. Conectarea la aceste abonamente nu este posibilă, dar abonaţii care continuă să le utilizeze pot consulta aici informaţia necesară.

Orange Moldova aduce la cunoștință că la data de 15.02.2023 abonamentul Nelimitat 160 va fi retras complet din oferta sa comercială și nu va mai putea fi utilizat de clienți, iar abonamentele Nelimitat 160, deținute de clienți la această dată, vor fi înlocuite din ziua de facturare a clientului, cu abonamentul TOP 190.

Orange Moldova aduce la cunoștință că la data de 15.02.2023 abonamentul Nelimitat 160 va fi retras complet din oferta sa comercială și nu va mai putea fi utilizat de clienți, iar abonamentele Nelimitat 160, deținute de clienți la această dată, vor fi înlocuite din ziua de facturare a clientului, cu abonamentul TOP 190.

Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care și-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.

Condițiile noului abonament (inclusiv plata lunară și minutele și traficul Internet incluse în abonament) sunt afișate pe pagina www.orange.md/abonament, inclusiv în Lista de preţuri Orange Abonament. De remarcat că noul abonament oferă un volum semnificativ mai mare de minute și trafic Internet incluse în abonament, disponibile și în Roaming în România. Minutele incluse vor putea fi utilizate, de asemenea, pentru expedierea de SMS, conform coeficienților publicați pe aceeași pagină www.orange.md/abonament.

Această schimbare are ca scop, printre altele, reducerea numărului de planuri tarifare, simplificarea și eficientizarea procesului de administrare a portofoliului de abonamente al Orange Moldova și, prin aceasta, îmbunătățirea calității deservirii clienților.


Schimbarea menționată nu se aplică:

  • clienților care, până la data de 15.02.2023, au solicitat transferul abonamentului respectiv la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova;
  • abonamentelor Nelimitat 160 care beneficiază de oferta „Reducere lunară LOVE” (care oferă reducere la plata lunară pentru abonamentele voce mobile), activată la conectarea pe același cont Orange a abonamentelor fixe Internet + TV Acasă, Fibră + TV Acasă, Internet Acasă sau Fibră;
  • abonamentelor Nelimitat 160 care fac obiectul acordurilor adiționale încheiate cu persoane juridice.

Clienții care nu sunt de acord cu această modificare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestuia cu abonamentul nou. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.

Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 de la orice număr mobil Orange sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).


Orange Moldova aduce la cunoştinţă că la data de 11.01.2023 abonamentul Delfin 55 va fi retras complet din oferta sa comercială şi nu va mai putea fi utilizat de clienţi, iar abonamentele Delfin 55 deţinute de clienţi la această dată vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu noul abonament GO 75.

Orange Moldova aduce la cunoştinţă că la data de 11.01.2023 abonamentul Delfin 55 va fi retras complet din oferta sa comercială și nu va mai putea fi utilizat de clienți, iar abonamentele Delfin 55 deţinute de clienţi la această dată vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu noul abonament GO 75.

Schimbarea menționată nu se aplică clienților care, până la data de 11.01.2023, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care şi-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.

Clienții care nu sunt de acord cu această schimbare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestuia cu abonamentul nou. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.

Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 de la orice număr mobil Orange (la numărul 700 sau la Reprezentantul Vânzări Corporative Orange pentru persoane juridice) sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).


Orange Moldova aduce la cunoştinţă că la data de 11.01.2023 abonamentul Delfin 4G 70 va fi retras complet din oferta sa comercială şi nu va mai putea fi utilizat de clienţi, iar abonamentele Delfin 4G 70 deţinute de clienţi la această dată vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu noul abonament GO 95.

Orange Moldova aduce la cunoştinţă că la data de 11.01.2023 abonamentul Delfin 4G 70 va fi retras complet din oferta sa comercială și nu va mai putea fi utilizat de clienți, iar abonamentele Delfin 4G 70 deţinute de clienţi la această dată vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu noul abonament GO 95 din oferta comercială curentă a Orange Moldova.

Condițiile noului abonament (inclusiv plata lunară, minutele şi traficul Internet incluse în abonament) sunt afișate pe pagina www.orange.md/abonament, inclusiv în Lista de preţuri Orange Abonament. De remarcat că noul abonament oferă un volum semnificativ mai mare de minute și trafic Internet incluse în abonament. Minutele incluse vor putea fi utilizate, de asemenea, pentru expedierea de SMS, conform coeficienților publicați pe aceeași pagină www.orange.md/abonament.

Schimbarea menționată nu se aplică clienților care, până la data de 11.01.2023, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care şi-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.

Clienții care nu sunt de acord cu această schimbare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestuia cu abonamentul nou. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.

Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 de la orice număr mobil Orange (la numărul 700 sau la Reprezentantul Vânzări Corporative Orange pentru persoane juridice) sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).


Orange Moldova aduce la cunoştinţă că la data de 15.11.2022 abonamentul GO 80 va fi retras complet din oferta sa comercială şi nu va mai putea fi utilizat de clienţi, iar abonamentele GO 80 deţinute de clienţi la această dată vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu noul abonament GO 95.

Orange Moldova aduce la cunoştinţă că la data de 15.11.2022 abonamentul GO 80 va fi retras complet din oferta sa comercială și nu va mai putea fi utilizat de clienți, iar abonamentele GO 80 deţinute de clienţi la această dată vor fi înlocuite, din ziua de facturare a clientului, cu noul abonament GO 95.

Schimbarea menționată nu se aplică clienților care, până la data de 15.11.2022, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care şi-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.

Clienții care nu sunt de acord cu această schimbare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestuia cu abonamentul nou. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.

Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 de la orice număr mobil Orange (la numărul 700 sau la Reprezentantul Vânzări Corporative Orange pentru persoane juridice) sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).


Vă informăm că la prima dată de facturare începând cu 01.11.2022 abonamentul GO 110, retras din oferta comercială dedicată clienților persoane fizice şi juridice, va fi înlocuit cu abonamentul TOP 130 din oferta comercială curentă a Orange Moldova.

Vă informăm că la data de 01.11.2022 abonamentul GO 110 va fi retras din oferta comercială a Orange Moldova dedicată clienților persoane fizice şi juridice, totodată nu va mai putea fi utilizat de aceștia.

În legătură cu aceasta, abonamentul respectiv deținut de clienții persoane fizice şi juridice va fi înlocuit, la prima dată de facturare după 01.11.2022, cu abonamentul TOP 130 din oferta comercială curentă a Orange Moldova.

Această schimbare are ca scop principal reducerea numărului de planuri tarifare diferite, simplificarea și eficientizarea procesului de administrare a portofoliului de abonamente al Orange Moldova și, prin aceasta, îmbunătățirea calității deservirii clienților.

Condițiile noului abonament (inclusiv plata lunară şi minutele şi traficul Internet incluse în abonament) sunt afișate pe pagina www.orange.md/abonament, inclusiv în Lista de preţuri Orange Abonament. De remarcat că noul abonament oferă un volum semnificativ mai mare de minute și trafic Internet incluse în abonament. Minutele incluse vor putea fi utilizate, de asemenea, pentru expedierea de SMS, conform coeficienților publicați pe aceeași pagină www.orange.md/abonament.

Modificarea în cauză nu se aplică clienților care, până la data intrării în vigoare a modificării, au solicitat transferul la un alt tip de abonament din oferta comercială curentă a Orange Moldova. Pentru clienții care au achitat plata lunară pentru abonamentul respectiv în avans în cadrul programului Recompensa, înlocuirea abonamentului se va produce din următoarea dată de facturare după încheierea perioadei pentru care a fost achitat avansul. Pentru clienții care şi-au suspendat abonamentul, înlocuirea acestuia se va produce din următoarea dată de facturare peste 30 zile după încheierea perioadei de suspendare.

Clienții care nu sunt de acord cu această modificare au dreptul de a rezolvi contractul pentru abonamentul înlocuit, fără penalizări, prin notificare scrisă transmisă către Orange Moldova până la data înlocuirii acestuia cu abonamentul nou. În caz contrar, se va considera că au acceptat modificarea respectivă.

Mai multe detalii pot fi obținute la numărul 777 de la orice număr mobil Orange sau în magazinele Orange (lista magazinelor, adresele și programul de funcționare ale acestora sunt aici).

Abonament GO
 
GO 90 retras din 14.11.2022
Abonament GO 90
Nelimitat
cu 3 Numere Favorite
200 minute
naționale
4 GB  
+ 4 GB
    cu Family
90 lei lunar

Extra abonament: 100 MB = 12 lei

Detalii despre abonamente

  • Preţul pentru un minut naţional extra abonament este 1.7 lei/ minut, iar preţul traficului Internet extra abonament constituie 12 lei pentru 100 MB.
  • Minutele/SMS incluse în Abonament pot fi utilizate pentru apeluri/SMS în rețeaua Orange sau către altă rețea de telefonie din Republica Moldova, cu excepţia numerelor cu tarif special şi către reţele din regiunea Transnistreană.
  • SMS naţionale sunt taxate din contul minutelor naţionale incluse în Abonament, conform următoarei formule: 2 SMS naționale = 1 minut naţional.
  • Minutele şi traficul Internet din Abonamentul GO sunt valabile o lună de facturare, nu se transferă pe luna următoare şi nu pot fi utilizate în Roaming.
GO 75 retras din 06.12.2022 Detalii
Abonament Nelimitat
 
GO 80, GO 110, Nelimitat 160, Nelimitat 180, Nelimitat 260, Nelimitat 400, retras din 24.11.2021 Detalii

Alte abonamente retrase

Abonament Delfin
 
Delfin 70 lei, Delfin 110 lei, Delfin 150 lei - retras din 16.04.2019 Detalii
Delfin 55 lei, Delfin 90 lei, Delfin 135 lei, Delfin 240 lei - retras din 25.08.2016 Detalii
Delfin 50 lei, Delfin 80 lei, Delfin 140 lei, Delfin 220 lei, Delfin 320 lei, Delfin 420 lei, Delfin 620 lei, Delfin 920 lei Detalii
Abonament Tigru
 
Tigru 150 lei, Tigru 175 lei, Tigru 180 lei, Tigru 250 lei, Tigru 400 lei - retras din 16.04.2019 Detalii
Tigru 150 lei, Tigru 250 lei, Tigru 350 lei Detalii
Abonament Colibri
 
Colibri 4G 75, Colibri 4G 100, Colibri 4G 110, Colibri 4G 140 - retras din 14.09.2021 Detalii
Colibri 75 lei, Colibri 100 lei, Colibri 110 lei, Colibri 140 lei - retras din 16.04.2019 Detalii
Colibri 60 lei, Colibri 90 lei, Colibri 120 lei Detalii
Abonament Panteră
 
Panteră 90 lei, Panteră 160 lei, Panteră 260 lei, Panteră 560 lei, Panteră 860 lei Detalii
Abonament Fluture
 
Fluture 15 lei Detalii
Versiunea Desktop