
Abonament
INFORMAŢIE UTILĂ
Ce fac dacă am pierdut telefonul, SIM-ul? Marimea si formatul cartelei SIM Orange. Cum aflu codurile PIN și PUK pentru un număr cu abonament lunar? Cum aflu numărul meu de telefon? Numere si coduri scurte. Dacă utilizez un număr mobil cu abonament, scris pe numele altei persoane, ce drepturi am? Cum redirecționez apelurile de pe un număr de telefon - pe altul? Ce sunt minutele de fidelitate si cum le primesc? Cum aflu câte minute de fidelitate am? Cum pot utiliza minutele de fidelitate la abonament? Cât timp sunt valabile minutele de fidelitate? Ce înseamnă Oferta Family si cum o activez, dezactivez? Cartela eSIM. Portarea numărului.
23965
30495
36981
364503
245646
410
69306
13560
31489
88723
12489
18118
18309
6752
OPŢIUNI ŞI SERVICII
Cum pot schimba abonamentul lunar? Opţiunea 3 Numere Favorite. Ce fac dacă cartela SIM nu funcționează sau am pierdut-o? Ce opţiuni pot activa pe numărul cu abonament lunar? Cum activez opțiuni, servicii, pe un număr mobil cu abonament lunar? Unde verific ce opțiuni am activate pe numărul meu? Cum pot suspenda sau reconecta abonamentul după înghețare temporară? Cum activez, dezactivez Mesageria vocală, Cine a sunat, Notificare Prezenţă la abonament? Cum schimb serviciile Orange de pe numele unei persoane pe numele alteia? Pot să imi schimb numărul de telefon mobil? Cum adaug un număr nou de telefon, la abonament lunar, pe numele meu? Cum activez minute gratuite pentru apeluri cu Ucraina? Cum transfer GB pe un alt număr din Orange Family?
51309
75199
23683
25059
18460
16234
72082
16860
22706
15668
10039
5095
3516
FACTURA ŞI PLĂŢI
Cum verific starea contului, consumul, pentru numărul meu mobil? Din ce cauză pot avea minus pe cont la abonament? Cum îmi pun bani pe cont, achit serviciile Orange? Ce fac dacă, la achitarea serviciilor, am indicat greșit numărul de telefon? Cum aflu care este ziua de facturare pentru numărul meu? Ce date, cheltuieli sunt arătate în factura lunară la abonament? Ce fac dacă doresc să primesc factura lunară la adresa de e-mail? Cum obțin lista cu numerele pe care le-am telefonat, având abonament lunar? Cum schimb adresa de e-mail sau domiciliu la care primesc factura lunară? Ce pot face dacă nu am primit factura lunara? Cum verific contul meu dacă sunt în străinătate și utilizez serviciul Roaming? Cum pot să îmi reîncarc contul când sunt peste hotare? De ce imi este deconectat numarul la abonament si nu pot efectua apeluri? Cum primesc lista cu numerele telefonate, descifrarea apelurilor? Cum aflu suma datoriei și o achit, dacă numărul de telefon este deja anulat? Comision la achitarea serviciilor Orange. Instrucțiuni pentru extragerea şi vizualizarea facturii primite prin e-mail.
144282
15388
73019
15015
14416
35854
11257
11378
9711
8269
25747
21145
12328
16351
17892
8228
6121
SEMNĂTURA MOBILĂ
Serviciul Semnătura mobilă. Cum activez serviciul Semnătura Mobilă? Cât costă utilizarea serviciului Semnătura Mobilă? Dacă pierd cartela SIM cu semnatura mobilă activată? Cum schimb codul PIN al Semnăturii mobile și setez codul PUK? Când şi cum se dezactivează serviciul Semnătura Mobilă? Cum prelungesc valabilitatea Semnăturii Mobile prin SMS? Operaţiuni în utilizarea Semnăturii Mobile. Cum semnez un document utilizând semnătura mobilă?
7884
10515
7757
7489
11369
7839
7726
4682
4243
MY ORANGE ABONAMENT
Cum creez contul meu Orange? Cum mă loghez pe pagina my.orange.md? Detaliat, ce pot face pe pagina My Orange Abonament? Pot afla codurile PIN, PUK pe pagina My Orange Abonament? Cum schimb numărul mobil, în aplicaţia My Orange, de pe SIM1 pe SIM2? Cum ma loghez în aplicația My Orange Moldova?
7090
24836
20321
8374
5638
2345
UTILIZAREA DISPOZITIVELOR
Cum verific la ce etapă este telefonul predat la reparaţie? Ce dispozitive repară compania Orange? Centre autorizate în repararea telefoanelor mobile defectate. Ce este Expertiza Independentă? Ce fac dacă dispozitivul, telefonul meu, procurat pe garanție, s-a defectat? Ce documente sunt necesare pentru repararea dispozitivului pe garanţie? Cum pregătesc dispozitivul pentru reparare? Ce oferă Certificatul de Garanţie? Cât timp durează repararea dispozitivului? Cum aflu dacă certificatul de garanţie este încă valabil? Ce fac dacă am pierdut Certificatul de Garanţie? Care sunt condițiile pentru asigurarea telefonului mobil? Ce tip de asigurare a telefonului pot să aleg? Cum depun cererea de despăgubire a telefonului asigurat? Unde stochez informaţia?
19164
16719
19207
17549
17235
16447
16815
19083
16172
15951
14894
1720
1606
1531
14850

Ești nou la Abonament?
Găseşte informaţii esenţiale pe care e bine să le cunoşti în calitate de nou membru al familiei Orange.
Detalii aici