Abonament
INFORMAŢIE UTILĂ
Ce fac dacă am pierdut telefonul, SIM-ul? Marimea si formatul cartelei SIM Orange. Cum aflu codurile PIN și PUK pentru un număr cu abonament lunar? Cum aflu numărul meu de telefon cu ajutorul cartelei SIM? Numere și coduri scurte. Dacă utilizez un număr mobil la abonament, scris pe numele altei persoane, ce drepturi am? Cum redirecționez apelurile de pe un număr de telefon - pe altul? Ce sunt punctele de fidelitate si cum le primesc Cum verific cantitatea punctelor de fidelitate Cum pot utiliza punctele de fidelitate acumulate Cât timp sunt valabile punctele de fidelitate acumulate? Cartela eSIM. Portarea numărului.
29245
34798
46943
453284
303299
2267
84000
16261
38740
106161
14590
24168
9669
OPŢIUNI ŞI SERVICII
Cum pot schimba abonamentul lunar? Opţiunea 3 Numere Favorite. Ce fac dacă cartela SIM nu funcționează sau am pierdut-o? Ce opţiuni pot activa pe numărul cu abonament lunar? Cum activez opțiuni, servicii, pe un număr mobil cu abonament lunar? Unde verific ce opțiuni am activate pe numărul meu? Cum suspendez sau reconectez abonamentul din suspendare temporară Cum activez, dezactivez Mesageria vocală, Cine a sunat, Notificare Prezenţă la abonament? Cum schimb serviciile Orange de pe numele unei persoane pe numele alteia? Cum adaug un număr nou de telefon, la abonament lunar, pe numele meu? Pot să imi schimb numărul de telefon mobil? Cum activez minute gratuite pentru apeluri cu Ucraina? Ce primesc cu Orange Family? Cum activez Oferta Family? Cum transfer GB pe un alt număr din Orange Family?
58754
88661
28695
28657
24641
19452
88572
20674
27191
12533
19110
9564
24666
4266
19487
FACTURA ŞI PLĂŢI
Cum verific starea contului sau consumul pentru numărul meu mobil? Din ce cauză pot avea minus pe cont la abonament? Cum îmi pun bani pe cont, achit serviciile pentru numărul mobil Orange? Ce fac dacă, la achitarea serviciilor, am indicat greșit numărul de telefon? Cum aflu care este ziua de facturare pentru numărul meu? Ce informații conține factura lunară? Ce fac dacă doresc să primesc factura lunară la adresa de e-mail? Cum obțin lista cu numerele pe care le-am telefonat, având abonament lunar? Cum schimb adresa de e-mail sau domiciliu la care primesc factura lunară? Ce pot face dacă nu am primit factura lunara? Cum verific contul meu dacă sunt în străinătate și utilizez serviciul Roaming? Cum pot să îmi reîncarc contul când sunt peste hotare? De ce imi este deconectat numarul la abonament si nu pot efectua apeluri? Cum primesc lista cu numerele telefonate, descifrarea apelurilor? Cum aflu suma datoriei și o achit, dacă numărul de telefon este deja anulat? Comision la achitarea serviciilor Orange. Instrucțiuni pentru extragerea şi vizualizarea facturii primite prin e-mail.
192493
18206
90670
18470
17517
46478
13973
14034
11961
9883
33833
25480
14934
19636
21912
14160
13358
SEMNĂTURA MOBILĂ
Serviciul Semnătura mobilă. Cum activez serviciul Semnătura Mobilă? Cât costă utilizarea serviciului Semnătura Mobilă? Dacă pierd cartela SIM cu semnatura mobilă activată? Cum schimb codul PIN al Semnăturii mobile și setez codul PUK? Când şi cum se dezactivează serviciul Semnătura Mobilă? Cum prelungesc valabilitatea Semnăturii Mobile prin SMS? Operaţiuni în utilizarea Semnăturii Mobile. Cum semnez un document utilizând semnătura mobilă?
10285
15029
9585
10260
14841
10051
9654
6533
9990
MY ORANGE ABONAMENT
Cum creez sau șterg contul meu Orange? Cum mă loghez pe pagina my.orange.md? Detaliat, ce pot face pe pagina My Orange Abonament? Pot afla codurile PIN, PUK pe pagina My Orange Abonament? Cum schimb numărul mobil, în aplicaţia My Orange, de pe SIM1 pe SIM2? Cum ma loghez în aplicația My Orange Moldova?
10646
29547
24341
9945
7289
4811
UTILIZAREA DISPOZITIVELOR
Ce preț au dispozitivele Orange? Cum verific la ce etapă este telefonul predat la reparaţie? Ce dispozitive repară compania Orange? Centre autorizate în repararea telefoanelor mobile defectate. Ce este Expertiza Independentă? Ce fac dacă dispozitivul, telefonul meu, procurat pe garanție, s-a defectat? Ce documente sunt necesare pentru repararea dispozitivului pe garanţie? Cum pregătesc dispozitivul pentru reparare? Ce oferă Certificatul de Garanţie? Cât timp durează repararea dispozitivului? Cum aflu dacă certificatul de garanţie este încă valabil? Ce fac dacă am pierdut Certificatul de Garanţie? Care sunt condițiile pentru asigurarea telefonului mobil? Ce tip de asigurare a telefonului pot să aleg? Cum depun cererea de despăgubire a telefonului asigurat? Care sunt condițiile de deblocare a dispozitivelor Orange? Cum cer deblocarea telefonului procurat la Orange? Unde stochez informaţia?
2714
23229
19969
23774
21076
20545
19607
19859
22958
19294
19562
18012
3652
3320
3549
2695
2797
17043

Ești nou la Abonament?
Găseşte informaţii esenţiale pe care e bine să le cunoşti în calitate de nou membru al familiei Orange.
Detalii aici