
Abonament
INFORMAŢIE UTILĂ
Ce fac dacă am pierdut telefonul, SIM-ul? Ce este Cartela SIM Orange? Cum aflu codul PIN, PUK la abonament? Cum pot sa aflu numărul de telefon de pe cartela SIM? Numere si coduri scurte Dacă utilizez un număr la abonament scris pe numele altcuiva, ce drepturi am? Cum activez/dezactivez redirecţionarea apelurilor la abonament si cât costa? Ce sunt minutele de fidelitate si cum le primesc? Cum aflu câte minute de fidelitate am? Cum pot utiliza minutele de fidelitate la abonament? Cât timp sunt valabile minutele de fidelitate? Ce înseamnă Oferta Family si cum o activez, dezactivez? Portarea numărului
11874
14760
12019
139342
95683
9432
28774
6067
11553
36062
5525
7929
526
OPŢIUNI ŞI SERVICII
Cum pot să imi schimb Abonamentul? Opţiunea 3 Numere Favorite Ce opţiuni adiţionale pot activa la abonament? Cum imi schimb, restabilesc cartela SIM? Cum activez Servicii şi Opţiuni adiţionale la abonament? Cum verific ce opţiuni, servicii am activate la numărul meu? Cum pot suspenda/îngheţa temporar numărul la abonament? Ce oferă serviciul Mesageria vocală, Cine a sunat, Notificare Prezenţă, si cum le activez/dezactivez la abonament? Cum fac schimb de titular, trec numărul de pe un nume - pe altul? Pot să imi schimb numărul de telefon fiind la abonament? Ce fac dacă doresc să adaug un număr nou la abonament, pe numele meu?
27177
20590
13590
12188
8631
8421
36999
6987
11842
7477
5297
FACTURA ŞI PLĂŢI
Cum pot sa imi verific starea contului, consumul? Din ce cauză pot avea minus pe cont la abonament? Cum imi pun bani pe cont, achit serviciile? Ce fac dacă am achitat greşit, pe un alt număr? Cum aflu care este ziua de facturare pentru numarul meu? Ce date, cheltuieli sint aratate in factura lunara la abonament? Ce fac pentru a primi factura lunara la adresa de e-mail? Ce fac pentru a primi factura detaliata la abonament? Cum schimb adresa de e-mail sau domiciliu la care primesc factura? Ce pot face dacă nu am primit factura lunara? Cum verific starea contului cind sint peste hotare si utilizez seviciul Roaming? Cum pot sa imi reincarc contul cind sint peste hotare? De ce imi este deconectat numarul la abonament si nu pot efectua apeluri? Cum primesc lista cu numerele care le-am telefonat, descifrarea apelurilor? Cum achit datoria când numărul Orange nu mai este valabil?
45548
7538
37638
6914
6742
6081
5228
5541
4637
4098
9006
8163
5673
6947
7490
SEMNĂTURA MOBILĂ
Serviciul Semnătura mobilă Cum activez Semnătura Mobilă? Cât costă utilizarea serviciului Semnătura Mobilă? Dacă pierd cartela SIM cu semnatura mobilă activată? Cum schimb PIN-ul Semnăturii mobile? Cum setez codul PUK? Cum şi când se dezactivează serviciul Semnătura Mobilă? Cum prelungesc valabilitatea Semnăturii Mobile prin SMS? Operaţiuni în utilizarea Semnăturii Mobile
2947
2818
2523
2293
2671
2452
2729
458
MY ORANGE ABONAMENT
UTILIZAREA DISPOZITIVELOR
Cum verific la ce etapă este dispozitivul transmis în reparaţie? Ce dispozitive repară Compania Orange? Centre de încredere pentru repararea dispozitivului meu? Ce fac pentru repararea dispozitivului pe garanţie? Ce documente sânt necesare pentru repararea dispozitivului pe garanţie? Cum pregătesc dispozitivul pentru reparare? Ce oferă Certificatul de Garanţie? Cât timp durează repararea dispozitivului? Ce este Expertiza Independenta? Cum aflu dacă certificatul de garanţie este încă valabil? Ce fac dacă am pierdut Certificatul de Garanţie? Unde stochez informaţia? Cum activez Hotspot de pe telefon Samsung - pe computer, laptop? Cum activez Hotspot de pe telefon Huawei - pe computer, laptop? Cum activez Hotspot de pe telefon Xiaomi - pe computer, laptop? Cum partajez internet de pe iphone - pe laptop, calculator, prin wifi?
11423
9469
10220
9670
9509
9658
10405
8781
9134
7975
7989
7980
2513
2320
2892
2931

Ești nou la Abonament?
Găseşte informaţii esenţiale pe care e bine să le cunoşti în calitate de nou membru al familiei Orange.
Detalii aici