Ce fac dacă, la achitarea serviciilor, am indicat greșit numărul de telefon?

1. Dacă doreşti corectarea plăţii pe care ai achitat-o prin terminal, mai ales, dacă ai pus banii pe un număr din altă rețea mobilă, portat, telefonează:

"Serviciul Suport al Terminalului de Plată". Numărul de contact este indicat pe Bon sau ecranul terminalului.


2. Poţi să te adresezi într-unul din magazinele Orange. Pentru corectarea plăţii este necesar să prezinţi una dintre dovezile enumerate mai jos:

  1. Bonul de plată, sau
  2. Extrasul de pe cardul bancar (printat de bancomat)
  3. SMS cu confirmarea plăţii
  4. Extras de la bancă, etc
  • şi un act de identitate valabil (buletin de Identitate, paşaport moldovenesc, permis de conducere MD).

În lipsa unei dovezi de plată, cererea de corectare a plății nu va putea fi executată.


3. Poţi, de sine stătător, să completezi şi să semnezi o cerere șablon:

"Cerere de recuperare a banilor achitaţi în cont greşit" pe care o descarci apăsând aici.

La cererea semnată ataşezi:

  1.  copia Buletinului de Identitate, şi
  2.  documentul (dovada) care confirmă efectuarea plăţii

şi le trimiţi la adresa plati@orange.md. La recepţionarea cererii reprezentantul companiei Orange va efectua verificările şi corectarea plăţii. În cazul unor neclarităţi, vei fi contactat de către angajatul care procesează cererea.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop