Ce fac dacă am achitat greşit, pe un alt număr?

1. Dacă doreşti corectarea plăţii efectuate la un terminal, telefonează Serviciul Suport al Terminalului de Plată. Numărul de contact este indicat pe Bon sau ecranul terminalului. 

ex:

2. În orice caz, poţi să te adresezi într-unul din magazinele Orange. Pentru corectarea plăţii este necesar să prezinţi una dintre cele enumerate mai jos:

  • Bonul de plată
  • Extrasul de pe cardul bancar (printat de bancomat)
  • SMS cu confirmarea plăţii
  • Extras de la bancă etc

- şi un act de identitate valabil (Buletin de Identitate, Paşaport moldovenesc, Permis de conducere MD)

3. Poţi, de sine stătător, să completezi şi să semnezi o cerere tipizată "Cerere de recuperare a banilor achitaţi în cont greşit" pe care o descarci apăsând aici.

La cererea semnată ataşezi:

- copia Buletinului de Identitate, şi

- documentul care confirmă efectuarea plăţii

şi le trimiţi la adresa plati@orange.md. La recepţionarea cererii reprezentantul companiei Orange va efectua verificările şi corectarea plăţii. În cazul unor neclarităţi, vei fi contactat de către angajatul care procesează cererea. 

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop