Comision la achitarea serviciilor Orange.
Începând cu 1 ianuarie 2022, unele mijloace de plată incasează comision la achitarea abonamentului lunar. Suma comisionului este diferită, în dependenţă de furnizorul prin intermediul căruia achiţi.
Pentru a achita fără comision, efectuează plata prin:
-
Aplicaţia My Orange
instalată pe telefonul mobil.
-
Pe pagina internet:
- https://epayments.orange.md cu cardul bancar,
- https://my.orange.md cu cardul bancar,
- sau pe pagina https://datorii.orange.md destinată achitării datoriilor cu o vechime mai mare de 3 luni, cu cardul bancar.
-
În Magazinele Orange, cu cardul bancar sau cu bani cash.
-
La terminalele de plată din interiorul magazinelor Orange.
-
Prin 'Tichete de reîncărcare', vândute doar în magazinele Orange. Tichetele sunt altele decât cartelele răzuibile de reîncărcare.
Se ia comision dacă achiți prin:
- Aplicația de la bancă, instalată pe telefonul mobil.
- Terminalele de plată QIWI, MMPS, Paynet, Runpay amplasate în magazinele alimentare, benzinării, farmacii.
- Cartelele de reîncărcare, răzuibile, vândute în magazinele alimentare, benzinării sau chioșcuri de presă.
- Oficiul poștal.
- Achitări prin intermediul site-ului www.ding.com sau pe teritoriul Federației Ruse.
Te îndemnăm să verifici taxele aplicate la fiecare punct de vânzare sau de suplinire a contului, înainte de a achita.
Vezi secţiunea orange.md_ajutor_abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar.