Comision la achitarea serviciilor Orange

Începând cu 1 ianuarie 2022, unele mijloace de plată incasea comision la achitarea abonamentului. Suma comisionului este diferită, în dependenţă de furnizorul prin intermediul căruia achiţi.

Pentru a achita fără comision, efectuează plata prin:

  1. Aplicaţia My Orange instalată pe telefonul mobil;
  2. Pe pagina internet https://epayments.orange.md, https://my.orange.md cu cardul bancar sau pe pagina destinată achitării datoriilor mai vechi https://datorii.orange.md;
  3. În magazinele Orange, cu bani cash sau cu cardul bancar, cât şi la terminalele de plată Orange din interiorul lor;
  4. Prin tichete de reîncărcare vândute doar în magazinele Orange. Tichetele sunt altele decât cartelele răzuibile de reîncărcare.

Se ia comision la achitare prin: 

  1. Aplicațiile băncilor instalate pe telefon;
  2. Terminalele de plată QIWI, MMPS, Paynet, Runpay amplasate în alimentare, stații PECO, farmacii;
  3. Cartelele răzuibile de reîncărcare, vândute în magazine alimentare, benzinării sau chioșcuri de presă;
  4. Oficiul poștal;
  5. Achitări prin intermediul site-urilor www.ding.com, https://topup.orange.com sau pe teritoriul Federației Ruse.Te îndemnăm să verifici taxele aplicate la fiecare punct de vânzare sau de suplinire a contului, înainte de a achita.

Vezi secţiunea orange.md/ajutor/abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop