Înapoi

Cum schimb adresa la care primesc factura lunară

Dacă ai deja activat serviciul factura lunară prin e-mail, dar ai vreai să modifici adresa la care să o primeşti, atunci vezi mai jos prin ce modalităţi o poţi face.

  1. Prin My Orange web, logându-te cu numărul mobil sau contul Orange.
    • Intră în cont şi accesează rubrica Mai multDetalii contInformații personale
    • Schimbă adresa de e-mail
    • Confirmă schimbarea din e-mailul primit
  2. Prin e-mail expediezi fotografiat sau scanat următorul set de acte:

Metode alternative şi simple de vizualizare a facturii lunare

În cazul în care nu ai serviciul încă activ sau din oarecare motive nu ai primit factura prin e-mail, poţi vedea factura ta şi istoricul acestora prin:

  1. My Orange
    • Accesează aplicația My Orange instalată pe telefon şi poţi descărca factura chiar şi în format PDF
  2. Chat cu Djingo (asistent virtual)
    • Intră pe chat cu (click pe iconiţă) și alege opţiunea Starea Contului.
    • Introdu codul primit prin SMS pentru a vizualiza mai multe informații.

Vezi şi articolele:

Ce informaţii se conţin în factura lunară
Instrucțiuni pentru extragerea şi vizualizarea facturii primite prin e-mail


Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar sau pagina dedicată Gestionării contului.

Te-a ajutat acest raspuns?