Dacă ai deja activat serviciul factura lunară prin e-mail, dar ai vreai să modifici adresa la care să o primeşti, atunci vezi mai jos prin ce modalităţi o poţi face.
- Prin My Orange web, logându-te cu numărul mobil sau contul Orange.
- Intră în cont şi accesează rubrica Mai mult → Detalii cont → Informații personale
- Schimbă adresa de e-mail
- Confirmă schimbarea din e-mailul primit
- Prin e-mail expediezi fotografiat sau scanat următorul set de acte:
- persoane fizice - cererea șablon completată sau scrisă de mână + actul de identitate la adresa orange@orange.md
- persoane juridice - cererea șablon completată (și alte acte potrivite pentru identificare, dacă este necesar) la adresa corporate@orange.md
Metode alternative şi simple de vizualizare a facturii lunare
În cazul în care nu ai serviciul încă activ sau din oarecare motive nu ai primit factura prin e-mail, poţi vedea factura ta şi istoricul acestora prin:
- My Orange
- Accesează aplicația My Orange instalată pe telefon şi poţi descărca factura chiar şi în format PDF
- Chat cu Djingo (asistent virtual)
- Intră pe chat cu
(
click pe iconiţă) și alege opţiunea Starea Contului.
- Introdu codul primit prin SMS pentru a vizualiza mai multe informații.
- Intră pe chat cu
Vezi şi articolele:
Ce informaţii se conţin în factura lunară
Instrucțiuni pentru extragerea şi vizualizarea facturii primite prin e-mail
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar sau pagina dedicată Gestionării contului.