Dacă ai introdus greșit numărul la efectuarea plății, poţi solicita corectarea acesteia în termen de 14 zile de la data achitării.
Dacă plata a fost procesată greșit de către un consultant, el este responsabil pentru corectarea situației.
1. Dacă ai achitat la un terminal de plată
- Contactează imediat serviciul de suport al terminalului. Numărul este afișat pe bonul de plată sau pe ecranul terminalului.
- Compania de plată te va ajuta să soluționezi eroarea.
Terminal |
Număr de contact |
Paymaster / RunPay / Netto-Pro |
+373 (22) 855 888, 060090302 |
MMPS |
+373 (22)813030 |
QiWi, Corelprint SRL |
+373 (22) 844 300, +373 (22) 844-301 |
Paynet Services SRL |
+373 (22) 8858 08 /+373 (22) 8858 09; |
BPAY SRL |
+373 (22) 837155 |
2. Dacă ai achitat altfel decât la terminal
Mergi la un magazin Orange și completează o cerere de corectare a plății. Vei avea nevoie de:
- Dovada plății (bonul, extrasul bancar, SMS etc.)
- Act de identitate
*Dacă nu ai bonul, adresează-te punctului unde ai achitat (magazin, poștă, terminal).
3. Nu poți ajunge la magazin
Trimite fotografiate următoarele documente pe e-mail: persoane fizice - orange@orange.md, persoane juridice - corporate@orange.md
- Cererea completată și semnată. Vezi AICI modelul de cerere de recuperare a banilor (rubrica Alte).
- Copia actului de identitate
- Dovada plății (bon, SMS, extras bancar etc.)
Altă informaţie utilă:
Pentru numere PrePay: suma alocată nu schimbă perioada activă/pasivă, nu rambursează creditul de rezervă și nu alocă oferte.
Dacă banii au ajuns pe:
- un abonament lunar → poți recupera întreaga sumă
- un număr PrePay → recuperezi doar suma neconsumată
Nu se pot corecta plățile făcute cu:
- Cartele de reîncărcare
- Serviciul Transfer Credit
Mai multe detalii despre reîncărcarea contului găseşti pe pagina dedicată Modalităţi de plată. Pentru suport apelează Serviciul Clienţi.
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar.