Ce trebuie să faci dacă ai pierdut cartela SIM
- Contactează Suport clienți pentru a solicita blocarea cartelei SIM pierdute sau furate.
- Blocarea cartelei NU stopează plata abonamentului lunar.
- Dacă numărul este înregistrat pe o companie: Contactează Suport clienți pentru Persoane Juridice.
- Dacă te afli peste hotare: Intră pe chat cu
şi:
- în fereastra deschisă scrie "Consultant" pentru a discuta cu un operator online
sau - selectează opţiunea Transfer Consultant .
- în fereastra deschisă scrie "Consultant" pentru a discuta cu un operator online
Cum restabileşti cartela SIM
- Pentru număr Abonament:
- Vizitează un magazin Orange cu un act de identitate.
- Doar titularul contractului sau persoana cu procură notarială poate restabili cartela.
- Pentru cartele PrePay:
- Utilizatorul poate restabili cartela, răspunzând corect la întrebări despre utilizarea numărului pierdut.
- Pentru Persoane Juridice:
- Prezintă actul de identitate și procura companiei sau o permisiune în formă scrisă.
! Dacă telefonul permite și ai un cont Orange creat: poți activa cartela eSIM de la distanță, fără a vizita un magazin.
* Numerele de telefon salvate pe cartela SIM pierdută nu pot fi recuperate.
Recuperarea telefonului pierdut
- Adresează-te la sectorul de poliție din localitatea ta.
- Depune o cerere oficială pentru investigarea și căutarea telefonului pierdut.
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar.
