Înapoi

Ce fac dacă am pierdut telefonul, cartela SIM

Ce trebuie să faci dacă ai pierdut cartela SIM

  1. Contactează Suport clienți pentru a solicita blocarea cartelei SIM pierdute sau furate.
  2. Blocarea cartelei NU stopează plata abonamentului lunar.
  3. Dacă numărul este înregistrat pe o companie: Contactează Suport clienți pentru Persoane Juridice.
  4. Dacă te afli peste hotare: Intră pe chat cu şi:
    1. în fereastra deschisă scrie "Consultant" pentru a discuta cu un operator online  
      sau
    2. selectează opţiunea Transfer Consultant .

Cum restabileşti cartela SIM

  1. Pentru număr Abonament:
    1. Vizitează un magazin Orange cu un act de identitate.
    2. Doar titularul contractului sau persoana cu procură notarială poate restabili cartela.
  2. Pentru cartele PrePay:
    1. Utilizatorul poate restabili cartela, răspunzând corect la întrebări despre utilizarea numărului pierdut.
  3. Pentru Persoane Juridice:
    1. Prezintă actul de identitate și procura companiei sau o permisiune în formă scrisă.

! Dacă telefonul permite și ai un cont Orange creat: poți activa cartela eSIM de la distanță, fără a vizita un magazin.
* Numerele de telefon salvate pe cartela SIM pierdută nu pot fi recuperate.

Recuperarea telefonului pierdut

  • Adresează-te la sectorul de poliție din localitatea ta.
  • Depune o cerere oficială pentru investigarea și căutarea telefonului pierdut.

Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar.

Te-a ajutat acest raspuns?
Alege canalul tău preferat
și Djingo îți răspunde.
Telegram
Close
Întreabă-l pe Djingo