Înapoi

Cum activez și restabilesc cartela eSIM

 

Pentru a utiliza eSIM, îți recomandăm să creezi contul tău OrangeActivare și restabilire cartelă eSIM e-SIM Orange Moldova în baza adresei tale de e-mail și o parolă. Astfel, vei putea activa și restabili cartela eSIM oricând este nevoie, de la distanță, chiar și dacă vei fi peste hotare. În cazul în care îți schimbi telefonul, îl resetezi sau ștergi eSIM din greșeală, vei primi parolele pentru restabilire eSIM la adresa de e-mail a contului Orange. Fără un cont creat, va trebui să mergi inevitabil la un magazin Orange. Adresa de e-mail unde primești factura lunară nu are nicio legătură cu eSIM. Parolele le primești la adresa de e-mail asociată contului Orange.

 

 

Activarea eSIM și restabilirea ei în caz de pierdere, o poți face online, de sine stătător, sau vizitând un magazin Orange. Procesul cuprinde 2 pași:

  1. Primești de la operatorul de telefonie mobilă un cod QR cu profilul eSIM, pentru o singură utilizare. Pentru a obține QR codul, intră pe pagina https://my.orange.md logându-te cu contul Orange >> secțiunea Mai mult >> eSIM  >> Activează. Dacă nu reușești să te loghezi pe pagină, de la distanță, va trebui să te apropii într-unul din magazinele orange.

  2. Înscrie eSIM în telefon, scanând codul QR. Poți scana codul direct sau din setările telefonului, secțiunea eSIM. După scanare, urmează instrucțiunile de pe telefon.

Pentru a activa sau restabili eSIM, îți recomandăm să ai la dispoziție un calculator (PC, laptop) pentru a te loga ușor pe pagina web https://my.orange.md și a putea scana cu telefonul codul QR oferit. În lipsa calculatorului poți să te loghezi pe https://my.orange.md de pe un alt telefon >> să selectezi >> secțiunea eSIM.

 

 

 

 

Activarea eSIM de sine stătător

Vezi video tutorialul:Activare Restabilire personala a cartelei eSIM Orange Moldova pe internet

 

Loghează-te pe https://my.orange.md cu adresa de e-mail și parola contului tău Orange. Mergi în secțiunea:

  1. Mai mult >> eSIM

  2. Activează eSIM

  3. Citește mesajele ce urmează și confirmă dacă ești de acord

  4. Scrie numărul mobil pentru care activezi eSIM. Alege să primești parola în sms sau la adresa de e-mail cu care te loghezi pe My Orange.

  5. Introdu parola primită. Citește cele scrise și confirmă.

  6. La această etapă vei primi codul QR pentru eSIM.

  7. Pentru Android, deschide >> Setări >> Conexiuni (WIFI, Bluetooth etc.) >> Manager cartele SIM >> Adaugă un plan mobil (eSIM) >> scanează QR codul de pe https://my.orange.md și urmează instrucțiunile de pe ecranul telefonului.

  8. Pentru iPhone, deschide >> Setări >> Conexiune celulară  >> Adăugați un plan celular  >> scanează codul primit de la Orange  >> Adăugați planul celular  >> Activați această linie.

Clienții persoane juridice pot efectua schimb de eSIM de sine stătător, pe https://my.orange.md, doar daca au activat serviciul Cost Control. Ei pot solicita eSIM în baza unei cereri din partea companiei, semnată de către director sau persoana delegată, expediată la adresa de e-mail corporate@orange.md sau prezentată la magazin.

Dacă în procesul utilizării eSIM, ștergi profilul eSIM sau schimbi telefonul mobil și pierzi profilul cartelei, pentru a o restabili vei parcurge procedura asemănătoare activării eSIM, punctul 1-8, pentru a o reactiva. Procesul de restabilire eSIM costă 20 MDL și îl poți face de sine stătător dacă ai creat cont Orange. În caz contrar, va trebui să te adresezi la magazin.

Dacă dorești să anulezi eSIM, șterge cartela din setările telefonului. Pentru a reveni la uilizarea cartelei SIM simple, pe suport de plastic, vin-o într-unul din magazinele Orange pentru a o restabili.

Te-a ajutat acest raspuns?