Înapoi

Cum pot schimba abonamentul lunar

 

Dacă dorești să schimbi abonamentul lunar, te rugăm să soliciți modificarea până la ziua de facturare. Modificarea abonamentului este gratuită. Dacă numărul mobil este înregistrat pe numele tău, a unei persoane fizice, programarea noului abonament o poți face de sine stătător prin următoarele metode:

 

  1. Formează codul scurt *100*4# de pe telefonul mobil şi urmează instrucţiunile de pe telefon

  2. În aplicaţia My Orange efectuează schimbarea apăsând butonul în drept cu numele abonamentului actual >> modifică abonamentul

  3. Loghează-te pe pagina https://my.orange.md >> Acasă >> Plan tarifar >> Modifică abonamentul

  4. Deschide chat-ul Djingo >> indică numărul tău mobil >> codul primit în sms >> și alege abonamentul dorit

  5. Dacă ești peste hotare, poți trimite cererea de modificare abonament, scrisă de mână, semnată, cu copia buletinului de identitate la adresa de e-mail orange@orange.md

  6. Dacă nu poți schimba abonamentul de sine stătător, restricția poate fi legată de achitarea unui dispozitiv procurat în rate sau la preț special etc. În acest caz, te rugăm să apelezi Serviciul Clienți pentru a primi detalii sau alte soluții potrivite.

 

 

Persoanele juridice, companiile, pot cere modificarea abonamentului prin expedierea unei cereri către corporate@orange.md sau, dacă dețin cartela clientului, prin apel la Serviciul Clienți pentru persoane juridice, de asemenea, vizitând un magazin Orange.

 

 

Vezi detalii despre:

Abonamente noi pentru persoane fizice și abonamentele anulate din comercializare

 

Abonamente noi pentru persoane juridice (companii) și abonamentele anulate din comercializareghidul utilizatorului lista de preturi abonament orange Moldova

 

Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile numerelor cu abonament lunar.

 

Te-a ajutat acest raspuns?