Cum pot suspenda/îngheţa temporar numărul la abonament?

Dacă necesiţi o pauză în utilizarea numărului cu abonament lunar, cere suspendare temporară. Din momentul trecerii la abonament, poţi să îl suspendezi temporar după 3 perioade de facturare (luni) complete.



Preţul serviciului depinde de durata suspendării:

  • de la 1 până la 6 luni - 25 MDL
  • de la 6 până la 12 luni - 50 MDL

Cum soliciţi suspendarea temporară? 

Alege una dintre căile enumerate mai jos:

  1. expediază prin e-mail, la orange@orange.md, o cerere scrisă de mână, semnată, împreună cu copia actului de identitate;
  2. vino la un magazin Orange, având cu sine un act de identitate (buletin de identitate, paşaport moldovenesc, permis de conducere MD), şi depune o cerere pentru suspendarea temporară a serviciilor;
  3. apelează Serviciul Clienţi la numărul 777;
  4. scrie-ne pe сhat , între orele 9.00 - 18.00, de Luni - Sâmbătă.

Dacă deja numărul a fost suspendat 12 luni neîntrerupt, poţi cere următoarea suspendare după ce achiţi 3 facturi lunare depline.

La necesitate, poţi reconecta serviciile abonament înainte de termenul programat.

Suspendarea sau reconectarea serviciilor poate fi solicitată doar de Titularul contractului.


Vezi secţiunea orange.md/ajutor/abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări din acest domeniu.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop