Cum pot suspenda/îngheţa temporar numărul la abonament?

Dacă necesiţi o pauză în utilizarea numărului cu abonament lunar, cere suspendare temporară. Din momentul trecerii la abonament, poţi să îl suspendezi temporar după 3 perioade de facturare (luni) complete.



Preţul serviciului depinde de durata suspendării: 

  • de la 1 până la 6 luni - 25 MDL
  • de la 6 până la 12 luni - 50 MDL

Cum soliciţi suspendarea temporară?

Alege una dintre căile enumerate mai jos:

  1. expediază prin e-mail, la orange@orange.md, o cerere scrisă de mână, semnată, împreună cu copia actului de identitate;
  2. vino la un magazin Orange, având cu sine un act de identitate (buletin de identitate, paşaport moldovenesc, permis de conducere MD), şi depune o cerere pentru suspendarea temporară a serviciilor;
  3. apelează Serviciul Clienţi la numărul 777;
  4. scrie-ne pe сhat, între orele 9.00 - 18.00, de Luni - Sâmbătă.

Dacă deja numărul a fost suspendat 12 luni neîntrerupt, poţi cere următoarea suspendare după ce achiţi 3 facturi lunare depline.

La necesitate, poţi reconecta serviciile abonament înainte de termenul programat.

Suspendarea sau reconectarea serviciilor poate fi solicitată doar de Titularul contractului.

Au fost utile aceste informații?
Versiunea Desktop