Înapoi

Ce fac dacă pierd cartela SIM, pe care este activată semnătura mobilă

Dacă ai pierdut cartela SIM pe care este activat serviciul Semnătura Mobilă, apelează Serviciul Clienţi și cere blocarea SIM-lui. Apelează-ne la serviciul clienți 777, 022 977770 pentru persoane fizice sau 700, 022 977700 pentru persoane juridice, numere înregistrate pe companii. Ce fac dacă pierd cartela SIM, pe care este activată semnătura mobilă Orange

Pentru a lua legătura cu noi, prin intermediul chat-ului, apasă pe pictograma  . În fereastra deschisă, alege opțiunea >> Transfer către consultant. Conversațiile pe chat sunt posibile de luni până sâmbătă, între orele 09:00 – 18:00.

 

Blocarea cartelei SIM nu oprește includerea abonamentului lunar. Plata lunară continuă să se inlcudă. Serviciul semnătura mobilă se suspendă, de aceea, când vii la magazin să restabilești cartela SIM, cere consultantului să restabilească serviciul semnăturii mobile, electronice.

 

Dacă se întâmplă să găsești SIM-ul pierdut, pentru deblocarea cartelei apelează Serviciul Clienți Orange. Însă, pentru restabilirea semnăturii mobile, suspendate pe motiv de pierdere, furt, este necesar să te apropii la magazin având cu sine Buletinul de identitate, indiferent dacă numărul tău mobil este scris pe o persoană fizică sau juridică.

 


Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile disponibile cu abonament lunar sau vezi secțiunea ajutor pentru persoane juridice.

Te-a ajutat acest raspuns?