Cum activez serviciul Semnătura Mobilă?

Semnătura Mobilă o poți activa:

  • pe orice număr PrePay, înregistrat pe numele tău. Numărul îl poți înregistra în momentul când ceri activarea serviciului Semnătura mobilă.
  • pe orice număr cu abonament lunar,
  • pentru persoane fizice sau juridice,
  • în scopuri personale sau profesionale.

Activarea este posibilă doar cu prezența ta, în orice magazin Orange, cu buletinul de identitate și cartela SIM.

Dacă reprezinţi o persoană juridică, ia cu tine ştampila și dacă este necesar - procura din partea companiei.


La magazin:

1. vei semna cererea de activare a serviciului.

2. la necesitate, cartela SIM actuală va fi înlocuită gratuit cu un SIM nou criptografic.

3. vei seta un cod din 4 cifre, xxxx (PIN-semnătura), pe care îl vei folosi la semnarea actelor.


Dacă cartela SIM va fi înlocuită cu una nouă, îţi recomandăm să transferi, din timp, numerele de contact, mesajele salvate pe SIM - în telefon, pentru a evita pierderea lor.


Mai multe detalii despre serviciu poți vedea pe pagina 'Semnătura mobilă'.

Te-a ajutat acest raspuns?
Versiunea Desktop