Înapoi

Care sunt condițiile de asigurare a telefonului mobil

Poți asigura dispozitivele cumpărate de la Orange (preț >2000 lei) dacă ești abonat activ. Asigurarea acoperă accidente, furt și daune neincluse în garanția producătorului.

Condiții generale

  • Cine poate asigura? Asigurarea este disponibilă doar pentru clienții cu abonament activ Orange, deoarece se facturează împreună cu abonamentul lunar. Dacă ai un număr PrePay și dorești asigurare, poți opta pentru trecerea la Abonament.
  • Ce telefoane sunt eligibile? Sunt eligibile toate smartphone-urile achiziționate din magazinele Orange (directe, partenere sau online) cu prețul standard mai mare de 2000 lei.
  • Pot asigura un telefon cumpărat din altă parte? Nu, asigurarea se oferă exclusiv pentru telefoanele achiziționate prin canalele oficiale Orange.

Asigurare vs. Garanție

Garanția producătorului acoperă doar defectele de fabricație, nu și: contactul cu lichide, deteriorări din impact, furt. Pentru aceste situații, asigurarea este singura soluție.

Procedura în caz de accident sau furt

  • Contactează compania de asigurări la 022 101094 (L-V, 9:00-18:00)
  • Vizitează un magazin Orange pentru a depune cererea de despăgubire.
  • În caz de furt, declară incidentul și la poliție.
  • Notificarea trebuie făcută în maximum 4 zile lucrătoare de la incident.

Rezilierea contractului de asigurare

Poți rezilia contractul oricând, informând în prealabil compania de asigurare. În 15 zile vei primi rambursarea primei pentru lunile întregi rămase, minus cheltuielile de gestiune.
Pentru detalii despre costul asigurării pentru modelul tău specific, consultă secțiunea Cât costă asigurarea telefonului de pe site-ul Orange.


Pentru mai multe detalii accesează pagina dedicată Asigurare Orange.

Te-a ajutat acest raspuns?
Alege canalul tău preferat
și Djingo îți răspunde.
Telegram
Close
Întreabă-l pe Djingo