Pentru a transmite un dispozitiv în reparație pe garanție la unul din magazinele Orange, ai nevoie:
- să te asiguri că certificatul de garanţie este încă valabil. Nu este necesar să prezinţi certificatul imprimat.
- un act de identitate (buletin, pașaport moldovenesc sau permis de conducere MD)
- încărcătorul original
Serviciul este valabil doar pentru produse achiziționate de la Orange și aflate în perioada de garanție.
Cum verific valabilitatea certificatului de garanţie?
Verifică garanția pe service.orange.md.
- Selectează opțiunea Verifică perioada de Garanție după număr IMEI.
- Codul IMEI îl poţi găsi pe cutia dispozitivului sau în anexa semnată la procurarea acestuia. Pentru telefon poţi afla codul IMEI formând *#06#.
- Introdu codul și acceptă termenii.
Poate preda altcineva dispozitivul în locul meu?
Da, o persoană terță poate preda dispozitivul în reparație, în numele tău.
Ce fac dacă certificatul de garanţie este expirat?
Dacă garanţia pentru dispozitiv a expirat, îţi recomandăm să te adresezi într-un centru autorizat de reparaţii.
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile cu abonament lunar.
