Înapoi

Centre autorizate în repararea telefoanelor mobile defectate

Dispozitivele aflate în perioada de garanţie sunt primite pentru reparaţie în orice magazin direct sau partener Orange.
Dacă garanţia pentru dispozitiv a expirat, îţi recomandăm să te adresezi într-un
centru autorizat de reparaţii.

Cum verific dacă certificatul de garanție este încă valabil

Pentru verificarea perioadei de garanție, urmează acești pași simpli:

  1. Accesează service.orange.md.
  2. Selectează opțiunea Verifică perioada de Garanție după număr IMEI.
  3. Află codul IMEI formând *#06# pe telefon.
  4. Introdu codul și urmează instrucțiunile.

Vezi secţiunea orange  ajutor  abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile cu abonament lunar.

Te-a ajutat acest raspuns?
Alege canalul tău preferat
și Djingo îți răspunde.
Telegram
Close
Întreabă-l pe Djingo