Înainte de a preda dispozitivul tău la un magazin Orange pentru reparație, asigură-te că:
- Ai scos: cartela SIM, cardul de memorie și husa.
- Ai dezactivat: toate codurile de siguranță (PIN, cod blocare ecran).
- Ai făcut backup la toate datele importante
- Ai deconectat: iCloud, Google Play și "Find my Phone".
- Pentru iPhone cu ecran distrus: dezactivează iCloud pe icloud.com/activationlock.
Cerințe speciale pentru anumite dispozitive
- Laptopuri (Asus, Acer, Toshiba etc.): predă-le cu baterie și încărcător.
- Accesorii și dispozitive smart care nu se încarcă/pornesc: predă-le împreună cu bateria și încărcătorul din setul original.
Recomandări
- Fă o copie de siguranță a tuturor datelor importante. Vezi unde poţi stoca informaţia.
- Verifică garanția pe service.orange.md înainte de a merge în magazin.
- Păstrează procesul verbal primit la predare pentru a urmări statusul reparației.
Orange nu păstrează sau returnează: folie de protecție, husă, card de memorie, SIM etc. Te rugăm să le scoți înainte de predare.
Vezi secţiunea orange ajutor abonament unde găseşti răspuns la alte întrebări despre serviciile cu abonament lunar.
